Page 390 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 390

KAPITOLA  18.


            procesu,  ale      -  naopak  -  staví   se   proti   němu   ve   snaze   jej   eliminovat   a   zahubit.  Toto
            nežádoucí   rozdělení        v  jsoucnu  a   bytí:   pozitivní   versus   negativní   čili   tvůrčí  versus
            destruktivní      -  znemožňuje, aby se sjednocené   tvořivé úsilí plně uvedlo do praxe.   Dokud

            negativní  stav  existuje       v  jakékoliv   formě   a   kondici,   má   samo   jeho   jsoucno  a   bytí
            zamezující, překážející  efekt na proces jakéhokoliv tvůrčího úsilí kdekoliv.



            Především   to     vyžaduje  ohromné   množství   drahocenné  energie  a   snahy   odhánět
            negativní  stav  od   stavu  pozitivního.  Tato  vzácná  energie  není  k   dispozici  pro  využití

                v  tvořivém  usilování  všech   svých   nejplnějších   potenciálů.   Za   druhé,   je   tu   ten  pocit

            separace    od   miliard a miliard  sentientních   entit,  chycených  do pasti negativního stavu
            a  užívajících svůj   život k   ničení   života.   Výdej jejich energie je zcela  neproduktivní.   Ale
            taktéž   se   této    energie  nedostává   ostatní   části  stvoření  v      pozitivním   stavu;

            předpokládalo      se,  že bude  použita odlišným, pozitivním a vskutku tvůrčím způsobem.


            Avšak       -  jak  si  vzpomínáte  -  byla  ukradena  z   pravého  stvoření  aktivátory  negativního
            stavu.
            Slovo ‚ukradená‘     znamená, že  něco velmi důležitého bylo odebráno  stvoření         a použito
                                      -

            jinde      -  mimo  stvoření      pro  zcela   rozdílný,   neproduktivní   účel.  Slovo   ‚ukradená‘  ale


            také   značí,   že  cokoliv   bylo   ukradeno,   musí   se   vrátit   na   své   pravé   místo,    aby   se   to
            použilo pro původně zamýšlený účel. Též označuje, že tato           situace  -   okolnost okradení

               -  je  dočasnou  věcí.  Ztráta  vinou   této   krádeže   byla   pro  stvoření  nesmírná.  Stvoření



            postrádá něco, co mu právem náleželo. A          nejen to, ale  čin krádeže a  loupeže rozštěpil



            jsoucno  a  bytí  na  tři  části:   na  pravé  a  skutečné  stvoření  a  na  zónu  vymístění  a  lidský
            život na  planetě Nula,   nacházející se mimo    stvoření.

            Dokud   tento   stav    existuje,   dokud   důležitá   integrální  část   ve  stvoření  schází   a   je

            používána        v  rozporu   s   jeho   tvořivým   usilováním,   nikdo   v   pravém   životě   pozitivního
            stavu   nebude   plně   tvůrčím,   produktivním,   konstruktivním          a  patřičně  užitečným.

            Taktéž   pokud   chybí   podstatný     počet  sentientních  entit   ve  stvoření,  nemůže   dojít


                k  plnému  zpřítomnění   a   uskutečnění   náležitého   sjednocení,   jednotnosti   a   harmonie
            tvořivých snah všech.

            Jedním       z  mnoha   důvodů,   proč  Pán   Ježíš   Kristus  přijal  novou   přirozenost   a   Kondici,




            bylo  sjednocení    Jeho/Jejího  stvoření,  aby  bylo  takové,  jaké  má  být.  Rozkol  a  rozštěp
            byly  tolerovány  kvůli  poučení  a  pro  provádění  náležitých  a  správných  výběrů,  kdy  se
            zvolí   pravý   a   plný   život   pozitivního   stavu.  Pán  Ježíš   Kristus    musel  vstoupit   do


            negativního   stavu,   aby    tam  ustanovil   příznivé   podmínky   pro   navrácení   ukradeného


            ‚vlastnictví‘   jeho  pravému  majiteli  -  pozitivnímu  stavu.  Takže  tam  vstoupil  za  účelem
            konečného  eliminování tohoto nesnesitelného rozštěpu ve jsoucnu a bytí.
            Jakmile    tento rozštěp a rozkol bude odstraněn      a ukradené ‚vlastnictví‘   navráceno tam,
            kam patří,    pak tehdy a  jenom tehdy bude  možno začít s       budováním pravého a  plného

            života    pozitivního   stavu   s   úplným   a   povšechným   participováním   a   přispíváním  ze
            strany   všech  entit  všude.  Pokud  schází  třebas  jen  jedno  individuum  v   tomto  procesu,


            plnosti  tvořivého úsilí se nemůže docílit. Takže se požaduje plné účastenství všech bez
            jakýchkoliv    výjimek a výhrad. Jenom tehdy  bude tvůrčí úsilí úplné.
   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395