Page 384 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 384

KAPITOLA  18.
                   ‚Jeho brány  nebudou zavřeny po       celý den (neboť noci tam nebude).‘

            ‚Uzavřené  brány‘    znamenají  všechny  druhy  ohraničení  a  omezení  s     tím,  aby  pozitivní

            stav   byl   chráněn   před   napadením   silami  negativního  stavu.     ‚Dnem‘  se   značí  plná



            otevřenost,  jasnost  a   chápavost      s  ohledem   na  všechny  a   vše  bez  zatemněnosti.  ‚Noci

            tam   nebude‘     jasně  označuje,   že  příští   časový   cyklus  stvoření  nebude  obsahovat   nic


                z  negativního   stavu,   v   žádné   z   jeho   forem,   podmínek  či   tvarů.  ‚Noc‘  je  mrtvý   život




            negativního     stavu   a   jeho   nevědomost.  Toto   je   ještě   víc   zřejmé   z   obsahu  verše   4


            kapitoly 21 Zjevení  Ježíše Krista:
                   ‚A setře Bůh jim každou slzu z      očí;  a smrt již  nebude, ani žalu ani nářku a
                   ani bolesti už nebude       -  neboť co bylo, pominulo!‘
            Tento   verš   líčí  hlavní   atributy   negativního   stavu   a   jeho   mrtvého    života.  Dodatečný

            důraz  je  na  slovech  ‚a  smrti  již  nebude‘.   ‚Smrt‘  znamená  negativní  stav  v   podmínkách

            jeho   plné    aktivace   a   dominance.  ‚Neboť   co   bylo  -  pominulo‘  znamená  eliminaci



            negativního   stavu   a   všech  jiných  stavů,    které   s   ním  koexistovaly   v   jakékoliv  formě   a

            modalitě.
            Nestačí    vrátit   negativní stav do jeho dřívější kondice  -   deaktivace a dřímoty.  Dokonce i
                v  takové   kondici   je   negativní   stav   obrovským   břemenem   pro   pozitivní  stav.  Idea
            negativního stavu by  stále ještě     trápila  sentientní   mysl, nutíc ji  nepřetržitě   činit volby
            ve smyslu odmítání té představy.       Činit   to je omezováním a ohraničováním pozitivních
                                 v
            životních   energií     jejich   expresi   a   impresi   výhradně   ve   prospěch   pravého   života


            pozitivního   stavu.       V  předešlé   dávce  Nového   zjevení,  jež   předcházela   této  knize,
            převládal  dojem,  že  jediná  věc,  která  se  mohla  učinit  ohledně  negativního  stavu,  byla
            jeho deaktivace  a uložení do stavu dřímoty. Mělo se za to, že v        tomto spícím stavu má
            negativní stav zůstat navěky jako náhradní výběr podle pozitivního stavu.


                V  době,  kdy   se   ta  porce  Nového   zjevení  přenášela,  nebyl   ještě   ukončen   proces
            hybridizace a fúze     lidského fyzického těla-masa v     povšechnosti Absolutní přirozenosti
                                          t
                                           é
            Nejvyššího.    Ale nejen   to: v     době přece  nikdo   ve  stvoření   či kdekoliv jinde nevěděl, že



            po    vzkříšení  Ježíše  Krista  a   po   Jeho/Jejím   odchodu   z   vaší   planety   proběhl   takový

            proces. Pokud ta  situace s    tělem-masem  Ježíše Krista     existovala, měl zůstat ten dojem,
            že   negativní   stav   měl  trvat  jako   předmět   volby   až   na  věčnost,   i   když      v  dřímající,
            zkrocené    kondici.



                                       é
            Důvod  tohoto  dojmu  v        době  byl  v  tom,  že  v  souvislosti  s  pokračující  separací  všech
                                       t

            absolutních   elementů  Nejvyššího        od   elementů   zóny   vymístění   a   lidského   života,
            reprezentovaného   fyzickým   tělem-masem  Ježíše  Krista,            nemohla   jiná   percepce


            existovat.  Pokud     je   něco  separováno,   dotud   má   svůj   vlastní   nezávislý   život.   V  tomto
            případě   se   negativní  stav  jeví,  jako    by   měl  svůj   nezávislý   život.  Konec   konců   ve   Své
            dřívější  kondici  jako  Nejvyšší  nemohl  Pán  Ježíš  Kristus    vkročit  do  negativního  stavu,
            aniž  by  jej  úplně   zničil.  Z
                                          této  situace  povstává  zdání,  jako  by  negativní  stav  měl  svůj
            vlastní   život.  Pokud   toto   zdání  čili  ‚jakoby‘    existuje,   musí   negativní   stav   pokračovat
            jako nezávislý faktor, aby      reprezentoval  odlišnou volbu. Toto dává negativnímu  stavu


            dojem,  že  bude  pokračovat  ve  své  existenci  provždy        v  jakékoliv  formě  či  jakýchkoliv
            podmínkách.
   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389