Page 388 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 388

KAPITOLA  18.
                   jejich  Bohem  a  oni  budou  mým  lidem.  Už  nebude     poučovat  každý  svého
                   bližního   a   každý   svého  bratra,   řka:    ‚Poznej  Pána!‘,   neboť   všichni   Mě


                   budou   znát,   od   nejmenšího   do   největšího        z  nich,“  říká   Pán.   „Neboť
                   odpustím  jim jejich nepravost  a jejich hříchu  už nevzpomenu.“‘





                4.  Sentientní  mysli   všech   lidí   v   multivesmíru  stvoření  již  nebudou  obsahovat   ideu

            práva   odmítnout   či  zapřít   pravý   duchovní   zdroj   svých   životů.    Nebude   třeba   denně
            usilovat  o  to,  aby  se  ta  představa  odháněla.  Tato  situace  osvobodí  proces  jejich  myslí

            od  utrácení   značné  dávky  energie  na  vyhýbání  se  nežádoucí  mentaci  a  od  přílišného

            zaneprázdnění         v  hledání  co  možná   nejlepších   způsobů,   jak   se   osvobodit   od   nutnosti

            uvést tu  ideu   do praxe. Tak se stane, že se  poprvé budou moci uskutečnit a zpřítomnit
            plné  potenciály   sentientní   mysli.
            Až  dosud  sentientní    mysl  tím,  že  musela   věnovat  tolikeré  úsilí  a  tak  mnoho  času  na
            něco,   co   nemělo   přímý   vztah      k  pravému   životu,   neměla   vhodnou   příležitost  plně   a
                                                                                 tohoto důvodu  v
            uceleně    se aktualizovat v   rámci čistého pozitivního stavu.  Z                      přítomné


            době,   zatímco   negativní     stav  je   v   aktivní   modalitě,   není  sentientní  mysl   členů
            pozitivního  stavu  ve  své  náležité  funkční  modalitě.  Nikdo  nikdy  neměl  ještě    nějakou
            zkušenost  toho,  jaké  je  to  mít  veškeré  potencionály  sentientní   mysli  pro   aktualizaci  a
            realizaci.


            Pro tuto situaci       a  pro   nutnost existujících ohraničení, utajování a skrytosti, nemůže se
            plná   znalost   všech   potencionálů  sentietní    mysli   podchytit   ani   projevit.   Tato   situace
            také  vede     prapodivnému  stavu  značné  omezenosti  ohledně  sebepoznání.  Nemáte-li
                        k


            plnou  znalost  všech     schopností  své  mysli,  nemůžete  mít  plné   vědění  ani  o  sobě  či  o
            svém vlastním  ‚já jsem‘.
            Pokud   negativní   stav   existuje        v  jakékoliv   formě   a   kondici,   tato   situace   platí

            multiverzálně.   Čím   je   větší   vzdálenost   od   pozitivního    stavu,   tím   méně  je   k   dispozici
            takové   znalosti.   Protože   lidský   život,   na   příklad,   je   výsledkem  nemožné   kombinace
            všemožných  ne-duchovních   principů          se   zvrácenými,   zprzněnými   a   zfalšovanými
            duchovními   principy,     nemají   lidští   tvorové   žádnou  znalost   o  tom,   kým  jsou   a   v   čem

            vlastně   spočívá   lidský    život.   Avšak   jakmile   se   tato   omezení   a   ohraničení   odstraní,
            potenciály  sentientní     mysli   se   plně   rozvinou   a   vytvoří   se   plné  sebepoznání.   Takže
                v  pravém   životě   pozitivního   stavu   všichni   budou   znát,   kým   jsou,  jaký  je   účel  jejich




            života  a   jak  strukturálně  vypadá  jejich  ‚já  jsem‘.  Znalost  sama  sebe  je  vedle  znalosti  a
            pochopení   pravé   přirozenosti   Pána   Ježíše   Krista   jednou      z  nejdůležitějších   znalostí
            (množné číslo!)  vůbec.     Je to základna, na níž může být vybudován jakýkoliv významný
            vztah.

            5.  Získáním  plné  znalosti  pravé  Nové  přirozenosti  Pána  Ježíše  Krista   a  poznání  sama

            sebe  se  nemůže  rozvinout  pravý  pozitivní  vztah  mezi  všemi  členy  pozitivního  stavu.
            Toto vyžaduje, aby  byla k     dispozici  třetí z   nejzávažnějších součástí plné  znalosti.   První
            komponentou je náležitá  znalost a pochopení Pána Ježíše Krista.         Druhou komponentou
                je  znalost   a   pochopení   sama   sebe,  svého  ‚já   jsem‘.  Třetí   komponentou  je  znalost   a



            chápání jiných.
   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393