Page 30 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 30

KAPITOLA             2.
            toho, s čím slovo    ‚Kristus‘   souvztaží), musí vše  konat tímto způsobem. Jinak     by  to   bylo
            Jeho/Jejím  sebepopřením.         Takové   popření   Sebe   Sama   by   přivedlo   k   zničení
            Absolutního   jsoucna   a   bytí   v  Pánu   Ježíši   Kristu,   po   čemž   by   následovala   zkáza
            veškerého      stvoření.   Z   těchto   důvodů  je   zřejmé,   že   eliminace  negativního   stavu   je


            možná   jen   ve  směru  z   nitra    negativního  stavu,   nikoliv   z   vnějšku.   Lidské   tělo  Ježíše
            Krista,   jež   bylo   učiněno   Božským,  umožňuje   Jemu/Jí   vstoupit   do   negativního   stavu

            kdykoliv,  kdekoliv,  a  tak  zahájit  jeho  vyřazování  v  pravou  chvíli     -  ze  samotného  jeho
            nitra.



            V  tomto  činu   spočívá    pravé   tajemství  funkce   Pána  Ježíše   Krista   jako  Spasitele   nejen
            lidstva,   ale   i   veškerého  stvoření.   Nebýt   tohoto   činu,   negativní   stav   by   nejen  potrval
            navěky,   ale   nakonec   by   i   zvítězil,   celé  stvoření    by   ovládl   a   vyhubil.  Prostřednictvím
            lidského těla má  Pán     Ježíš Kristus negativní stav pod Svou kontrolou,  dovoluje      mu jen


            to  nejnutnější,   pro  odhalení    jeho   ošklivé   tváře   a   povahy.  Je   tedy  patrno  z   tohoto
            Nového  zjevení,    jak  je   nanejvýš  naléhavé,  aby  každý  uznal  tu  skutečnost,   že  Pán   Ježíš
            Kristus  je  Jediným  Bohem  Nedělitelným,      Který  Své  Božství  učinil  lidským  a  to  Lidství
            pak   učinil   Božským.   Nikdo   nemůže   být   spasen,   kdo   tento   fakt   neuzná.    Nepřiznáním
            tohoto  skutku  odmítá  každý  pro  sebe  možnost  spasení  z  negativního  stavu.  Jakýkoliv
            čin   osvobození   z  negativního   stavu   a   jeho    zla  a   nepravd   musí   začít  přiznáním   této
            skutečnosti.

            Vraťme se však k otázce  přirozenosti Pána Ježíše Krista.


            Se   zřetelem   na   výše  zjevené   důležité   skutečnosti   je   očividné,   proč    nejsou   jiná   Boží
            jména   při   uctívání  Pána   Ježíše   Krista    déle   přijatelná.  Nestačí  říkat  jenom   ‚Pane‘,   či



            jenom  ‚Ježíši‘,  či  jenom  ‚Kriste‘,  ani  jiná  jednotlivá  jména.  Když  se  to  dělá,  znamená  to
            oddělování   duchovních   principů.      Nelze   být   vyslyšen   z   pozice   oddělenosti,   ale   jen   z

            pozice  jednotnosti.   Vyřčením  jména  ‚Pána  Ježíše  Krista‘  se  ustanovuje  základna,  z  níž


            možno být vyslyšen a mít vztah, neboť takto se oslovuje sjednocená celistvost Jedinosti
            Pána Ježíše Krista.
            Modlíte-li   se    a   projevujete-li   úctu   k   ‚Pánu‘   nebo   k   ‚Ježíši‘   či   ‚Kristu‘  v  oddělenosti,


            nevyhnutelně       se  obracíte   na  negativní  stav.  Nezapomeňte,  že  podstatou  negativního

            stavu  je  skutečnost  úplné  separace.   Negativní  stav  pekel  má  rád,  když  se  lidé  modlí  a
            přinášejí poctu z pozice této odluky. Otvírá to negativním entitám         dveře,   aby mohly do
            nich   vstupovat a  vzbuzovat    v nich   falešný  dojem, že jsou ‘Pán‘, či ‚Ježíš, nebo ‘Kristus‘,
            či ‚Ježíš Kristus‘, ba  i ‚Pán Ježíš‘  nebo ‚Pán  Kristus‘, či jakoukoli  kombinací jmen, která
            užívají. Toto se děje na vaší planetě s  alarmující frekvencí.

            Působení,  řízení  a   vláda   nad  Stvořením  z  pozice  Pána  Ježíše  Krista  se  může   nazývat


            Božskou prozřetelností Pána Ježíše Krista.       Pokračující a neustálá činnost a skutky  Pána

            Ježíše   Krista    vyplývající   z   Jeho/Její  Absolutní   niternosti  a   proudící   do   Jeho/Její

            Absolutní   zevnějšnosti     rodí  Duchovní   energie.  Tyto  stále  prozařují,  prostupují  a



            pronikají   veškeré  stvoření,  jeho  všechny  obyvatele  a  agenty  pozitivního  stavu  uvnitř
            zóny  vymístění.  Osvěcují  a  inspirují  je,    dávají  jim  náhled,  pravou  intuici  k  rozeznání

            toho,  co  je   náležité,   správné    a   pravdivé.  Tato  činnost  Pána  Ježíše   Krista  se   nazývala




            ‚Duchem   Svatým‘.   Tento   termín   se   může   ponechat,   pokud  Duch   Svatý   Pána   Ježíše


            Krista    je   vnímán  jako  Jeho/Její  činnost  a  ne  jako   odloučená   Entita   v   příslovečné
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35