Page 16 - KDO JSI A PROČ JSI ZDE?
P. 16

Verš 1 Geneze: „Na počátku stvořil Bůh nebesa a zemi.“


            „Na počátku“  znamená „dny věčnosti“ a první krok, kdy lidská bytost započala
            proces změny od bytí negativní, zlou, nevědomou a protivnou, žijící v pozici vzhůru
            nohama k tomu, aby se stala pozitivní, dobrou, progresivní a umísťující vše do
            správně   nastavené   pozice.  „Bůh“  v této   konotaci   označuje   Pána   Ježíše   Krista,
            Vykupitele, Toho, Kdo utváří od početí, Tvůrce a Stvořitele.  „Nebesa“  znamenají
            niterného člověka a Niternou mysl každého. (Nebeské království je uvnitř.). Slovo
            „a“  označuje vnitřní mysl každé lidské bytosti, jež spojuje nebe a zemi: Nebe –
            Niterná mysl, „a“ – vnitřní mysl, čili spojení se zemí. „Země“ zde znamená vnějšího
            člověka či vnější vědomou, dennodenní mysl, z níž lidští tvorové na planetě Zemi
            odvozují vše ve svém žití. Více o těchto myslích viz další kapitolu.


            Verš 2: „Země byla pustá a byla prázdná; a temnota byla nad hlubinou. A duch Boží
            se vznášel nad vodami.“


            „Země byla pustá“ znamená, že lidská bytost neměla před proměnou nic z pravdy.
            Ve své vnější mysli neměla žádné vhodné poznání či chápání. „Prázdná“ znamená,
            že v její vnější mysli nebylo nic dobrého nebo pozitivního. Výsledkem této situace,
            jež je nedostatkem jakékoli pravdy a dobra, je „temnota“. Ta znamenala bláhovost,
            hloupost a nevědomost lidí o všech věcech, které se jich týkají, o jejich pravé esenci
            a substanci, ohledně Boha, Stvoření a víry v Boha. Takže se týká všeho duchovního
            a nebeského a v nejzazším smyslu všeho, co se vztahuje k otázce, „kým skutečně
            jste a proč jste zde“ a k dalším závažným otázkám.

            „Hlubina“  znamená   všechny   vnější,   zevní,   neužitečné   činnosti   negativních   lidí
            z pozice vědomé vnější mysli před jejich proměnou. Pouze tyto vnější, zevní a
            neužitečné   činnosti   jsou   lidmi   považovány   za   život.   Z tohoto   pojímání   vznikají
            všechny druhy nesprávných závěrů a systému pověr o tom, kým vskutku jste, proč
            jste zde, co je to život a Stvoření, co je to Bůh, a o všech dalších důležitých
            otázkách.

            „Duchem Božím“  se míní milosrdenství Pána Ježíše Krista, které se „vznáší“ či
            pohybuje nad takovými věcmi, jež jsou uschovány, skryty či uloženy u každého
            v jeho Niterné mysli. Tato část mysli u každého se v Bibli Svaté nazývá „zbytky“ či
            „pozůstatky“. Zachovávají náležité poznání toho, co se skutečně stalo s lidským
            životem na planetě Zemi, jak život vznikl, jak Stvoření nastalo, proběhlo a stalo se.
            Tato znalost je skryta a nemůže vyjít na světlo, pokud se ve všem spoléháme na
            vnější vědomou mysl a vše odvozujeme z ní a z jejích mýtů, iluzí a zvráceností
            vycházejících   z takzvané   pozice   vzhůru   nohama.   Prvním   krokem   při   objevování
            vchodu do naší Niterné mysli je náhrada těchto mýtů, iluzí, perverzí – a pozice
            vzhůru nohama – náležitou a vhodnou znalostí toho, co je skutečně dobré, skutečně
            pravdivé, a tudíž skutečně reálné. Toto pravé poznání je uloženo v našich Niterných
            myslích a nazývá se „vodami“.


            Verš 3: „I řekl Bůh:Budiž světlo! A bylo světlo.“
            „I řekl Bůh“ znamená, že Pán Ježíš Kristus nás ve Svém milosrdenství vede z nitra,
            z naší Niterné mysli, kde je Pán vždy přítomen. Božským řízením jsme přivedeni
            k poznání, uvědomění a uznání faktu, že mnohé věci, které považujeme za pravdivé,
            skutečné a dobré, ve skutečnosti pravdivé, dobré a skutečné nejsou. Počínáme
            chápat, že jsou falešné, zlé a neskutečné. Tento význam je zjeven slovy:  „Budiž
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21