Page 514 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 514

DIALOG 149

            jež nevedou nikam. Avšak nemůžete je odložit nebo se jich zbavit, dokud nezobrazí a
            nepředvedou všechny aspekty svého pseudoživota neboli toho, co nikdy nevolit.

            Deziderova  otázka  nebere  v úvahu  tyto  důležité  faktory  nebo  záležitosti.  Jestliže
            přemýšlíte logicky dle pravé logiky pozitivního stavu, a ne dle pseudologiky typicky
            lidské  mysli,  můžete  jasně  rozpoznat,  že  nebylo  jiné  cesty,  než  postupovat  tímto
            způsobem, aby se každému zachovala pravá svoboda volby. Z tohoto důvodu a s tímto
            na mysli se uvedly do pohybu jen jisté omezené aspekty pravého života pozitivního
            stavu, aby nezasahovaly do svobody volby samotné. Pokud jsou k dispozici jen takové
            omezené  aspekty,  je  obtížné  ve  vztahu  k relativním  sentientním  entitám  hovořit  o
            absolutní  čistotě  pozitivního  stavu.  Neexistovala  taková  věc,  jako  je  ryzí  a  absolutní
            čistota. To vše bylo/je relativní, dokonce i když se to aplikuje na současný pravý život
            každého v pozitivním stavu. Tím, že nemají tuto ryzí čistotu takovou, jaká je ve Mně,
            není vůbec nemožné přijít s ideou něčeho, co není čisté. Jestliže to není čisté, potom od
            tohoto  kroku  k následujícímu  kroku  započetí  zla  je  jen  velmi  krátká  vzdálenost.
            Koneckonců  sentientní  mysl  není  nemyslící,  nechtějící,  nesvobodný  a  bezcitný
            automat.  Dokonce  i  když  je  relativní,  byla  nadělena  všemi  druhy  vlastností,  které  ji
            umožňují,  aby  nezávisle  sama  od  sebe,  sama  sebou  přemýšlela,  chtěla,  cítila,  činila
            všechny  druhy  rozhodnutí,  byla  vynalézavá  atd.  V průběhu  využívání  těchto
            rozsáhlých  schopností  a  majíc  všechny  druhy  příležitostí  s tím,  že  je  vynalézavá  ve
            všech aspektech svého života, mohla také objevit něco, co není pozitivní povahy nebo
            co nepřichází ode Mne. Toto je věčná výsada. Tím, že nemá absolutní stav pozitivnosti
            ve svém relativním životě, tímto faktorem a faktorem potřeb být vynalézavá, kteréžto
            potřeby  a  schopnosti  byly  vštípeny  do  její  relativní  sentientní  mysli,  mohla  velmi
            snadno  přijít  se  všemi  těmi  existenčními  otázkami,  jež  nakonec  vedly  k vynalezení,
            aktivaci, ustanovení a manifestaci negativního stavu se všemi jeho zly a nepravdami.


            A  to  je  vše,  co  se  může  odpovědět  na  Deziderovu  první  otázku.  Pokračuj,  Petře,  a
            parafrázuj jeho druhou otázku.

            Petr:  Jeho  druhá  otázka  je  následující:  Autor  TNR  (míněno  Ty,  Pán  Ježíš  Kristus)
            prohlašuje, že On/Ona je Absolutní Pravda, Absolutní Pozitivnost a Absolutní Bytost. Na
            druhé  straně  všechny  stvořené  nebo  pseudostvořené  sentientní  entity  jsou  relativními
            bytostmi, omezené ve svých schopnostech cokoli pochopit... Otázka zní: Je logicky možné,
            aby kdokoliv se svou omezenou schopností něco pochopit mohl rozpoznat, že Autor TNR
            je Absolutní: Absolutní Pravda, Neomezená Pozitivnost, Neomezená Moudrost atd.? Dle
            mého  názoru  jestliže  pohlížím  na  něco,  co  je  větší,  než  mé  omezené  vnímání  může
            pojmout, pak nemohu rozeznat, zda to něco - mimo horizont mého vnímání - má nějaká
            omezení, nebo ne. Konec druhé otázky.


            Pán Ježíš Kristus: Také odpověď je plně odvoditelná ze všeho, co je obsaženo v Mém
            Novém zjevení. Dokonce i když struktura lidské mysli je taková, že je nejomezenější a
            nejvíce  omezující  v porovnání  s kýmkoliv  v Mém  Stvoření,  nicméně  byla  vybavena
            mnoha  nástroji,  které  každému,  kdo  je  náležitě  a  se  správným  úmyslem  a  motivací
            využívá,  dávají  přesvědčující  pocit,  že  Pán  Ježíš  Kristus  je  Absolutní  ve  všech  Svých
            Atributech,  Rysech  a  Vlastnostech.  Lidská  mysl  má  takové  duchovní  a  mentální
            schopnosti,  jako  jsou  spolehnutí  se  ,víra,  důvěra  a  přesvědčení  i  jejich  odvozeniny  -
            logiku,  rozum,  racionalitu,  inteligenci,  deduktivní  a  induktivní  schopnosti,  analýzu  a
   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519