Page 510 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 510

DIALOG 149

            dimenzionálních  hranic  externí-fyzické  dimenze,  tento  postup  se  provedl  v určitých
            dobře  naplánovaných  etapách.  V první  etapě,  která  se  může  považovat  za  stadium
            předstvoření, byly stvořeny zvláštní sentientní entity. Jejich prostřednictvím a skrze ně
            vyústila druhá etapa ve stvoření duchovní dimenze. Prostřednictvím ní a skrze ní bylo
            výsledkem třetí etapy stvoření intermediální dimenze. Z kombinovaných energií všech
            výše uvedených stadií, skrze ně a jimi čtvrtá etapa vyústila ve stvoření fyzické externí
            dimenze.  Z této  pozice  vzešel  evoluční  proces  stvoření  Mého  Stvoření.  Můžete  je
            pojmout jako vývojová stadia průběhu stvoření Mého Stvoření.


            Jenže obraz je zcela odlišný, jestliže se podíváte na tento proces zevnitř imaginárních
            hranic  jakékoliv  jiné  dimenze.  Každé  takové  hypotetické  stadium  nastává  uvnitř  a
            spolu s jakýmkoli jiným simultánně a synchronně. Slovo ‚uvnitř‘ není přesným odrazen
            toho nastávání. Můžete si to viditelně představit jako ruskou panenku, která má uvnitř
            sebe  jinou  menší,  ta  ještě  menší  atd.  Každá  taková  panenka  obsahuje  sebe  samu  ve
            svých vlastních hranicích bez souvislého spojení s tou předešlou. Takže ve vzájemném
            vztahu  existují  společně  simultánním  a  diskrétním  způsobem.  Toto  je  nejpřesnější
            možné, třebaže velmi hrubé a nepřesné přiblížení toho, jak postupoval proces stvoření
            Mého Stvoření. Kvůli zjevnému oddělení všech dimenzí jejich vlastními imaginárními
            hranicemi  a  protože  se  navzájem  souvisle  nedotýkají,  jsouce  uvnitř  a  se  všemi
            ostatními,  tento  faktor  se  externí-  fyzické  sentientní  mysli  jeví,  jako  by  byly
            konkrétními stadii procesu stvoření. Avšak toto není pravá realita sama, ale jen dojem
            reality, jemuž je povoleno tu být za účelem, aby se externí mysli poskytl nějaký pevný
            orientační bod v linearitě jejího vnímání a chápání.

            A  to  je  všechno,  co  jsem  vám  chtěl  nyní  připomenout  a  co  souvisí  s tímto  poněkud
            obtížným tématem. Můžeš nyní, Petře, přistoupit k parafrázování Deziderových otázek.
            Navrhoval bych je prezentovat jednu po druhé bez jejich zahrnutí do jednoho odstavce.

            Petr:  Dobrá,  tady  jsou.  Jeho  otázka  je  následující:  Jestliže  tomu  správně  rozumím,
            předtím, než byla pseudostvořena zóna vymístění, existovalo jen Pravé Stvoření a všichni
            byli  ryze  pozitivní.  Potom  náhle  v myslích  čistě  pozitivních  entit  vznikla  zvláštní  idea,
            kterou  potřebovaly  zavrhnout,  protože  byla  falešná.  Aby  měly  nějaký  stav,  kam  by  ji
            mohly odvrhnout, byla pseudostvořena zóna vymístění. Jak je logicky možné, aby taková
            problematická, ne-li dokonce negativní nebo zlá idea nastala v čistě pozitivních myslích
            čistě pozitivních sentientních entit? Odkud se ta falešná idea vzala? Odkud přišel nápad
            pseudostvořit  něco  odlišného  nebo  opačného  k uspořádání  pozitivního  stavu  pravého
            Stvoření?  Logicky  myšleno,  zlo  nemohlo  nikde  a  nikdy  nastat,  pokud  jsou  všichni  a  je
            všechno  včetně  tvořivého  zdroje  všech  a  všeho  (Stvořitele)  ryze  pozitivní,  ať  je  to
            absolutní, nebo relativní! V tom případě by zlo vzešlo z nicoty! Konec první otázky.


            Pán Ježíš Kristus: Máš pravdu, Petře, když jsi výše naznačil, že všechny Deziderovy
            otázky  byly  mnohokrát  zodpovězeny  v knihách  Mého  Nového  zjevení,  jakož  i
            v několika předchozích dialozích. Ve Velké knize celá Kapitola 6., Kapitola 11. a některé
            jiné  kapitoly  se  rozsáhle  zabývají  touto  záležitostí.  Například  Dialogy  88.,  89.,  90.  a
            několik  jiných  odpovídající  na  tyto  otázky.  Na  straně  tazatele  je  vážné  nepochopení
            celé  záležitosti.  Tři  důležité  věci  se  musí  přivést  do  pozornosti  každého,  včetně
            tazatelovy.  První  je  záležitost  svobody  volby.  Druhou  je  stupeň  relativity  každé
   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515