Page 280 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 280

DIALOG 129

            k jedincovu původnímu ‚já jsem‘. Namísto toho bylo zfabrikováno ‚ego‘, které každému
            dává pocit stejnosti, uniformity, podobnosti a obecenství.

            Výše  bylo  zmíněno,  že  jakékoliv  takové  otázky  a  všechno,  co  s nimi  souvisí,  můžou
            nastat  pouze  ve  vnějším  vesmíru  a  ve  vnějších  myslích  sentientních  entit,  které  se
            v tomto vesmíru nacházejí. Tento údaj lze vyložit jako odporující našemu sdělení, že
            tyto  otázky  měly  vstoupit  do  zbytku  sentientních  myslí,  nacházejících  se  všude  a
            kdekoli  a  kdykoli  v objektivním  i  subjektivním  modu  vnímání  a  rozlišování  jejich
            příslušných realit. Jak urovnáme tento zdánlivý rozpor?

            Nejdříve ze všeho, před aktivací negativního stavu a jeho lidského pseudoživota byla
            vzájemná propojenost všech úrovní jsoucna a bytí od té nejvnitřnější duchovní úrovně
            po nejzevnější fyzickou úroveň. Tato vzájemná propojenost určovala faktor předávání
            nebo rozšiřování informací po celém Mém Stvoření a do myslí všech sentientních entit.
            Takže  ať  by  vstoupily  do  jakékoliv  sentientní  mysli  na  jakékoliv  úrovni  Stvoření
            jakékoliv  otázky,  byly  by  zaznamenány  všemi  zbývajícími  sentientními  myslemi.  Za
            druhé, jak si vzpomínáte z předchozích dialogů, každá sentientní entita byla ve vztahu
            k sobě umístěna v pokračujícím a postupném modu vnímání jakýchkoliv informací či
            čehokoliv jiného. Jinými slovy, každá sentientní entita byla umístěna ve svém vlastním
            subjektivním čase a prostoru neboli v subjektivním vnímání reality. V této modalitě je
            dojem, že vůbec všechno někde a někdy začíná a z bodu svého vzniku, jak se vyskytuje
            v sentientní mysli, postupuje sekvenčním a pokračujícím způsobem ke všem ostatním
            sentientním  entitám,  v jejichž  myslích  je  tento  výskyt  registrován  a  stává  se  svojí
            vlastní realitou, neboli v našem případě se stává formulovanou otázkou.


            Otázky, které měly být položeny, a pochybnosti a nejistoty, které měly být vyjádřeny a
            prožity,  samou  povahou  jejich  obsahu  mohly  vzniknout  pouze  v úplně  zevní  úrovni
            Mého  Stvoření,  jakož  i  ve  zcela  zevních  aspektech  sentientních  myslí.  Žádná  jiná
            úroveň  Mého  Stvoření,  jakož  i  žádná  jiná  úroveň  sentientní  mysli  by  nemohla  přijít
            s takovými otázkami nebo mít takové druhy pochybností a nejistot.

            Jednoduše  řečeno,  ty  ostatní  úrovně  byly  umístěny  ve  stavu  vědění.  V tomto  stavu
            nemáš  žádné  zkušenosti  s potřebou  klást  otázky  mající  povahu  pochyb  a  nejistot.
            Avšak kvůli tehdy existující vzájemné propojenosti všech a všeho v momentě, kdy by
            takové otázky, pochybnosti a nejistoty vstoupily do externích myslí sentientních entit,
            nacházejících  se  v externí  či  fyzické  dimenzi,  okamžitě  by  se  rozšířily  po  celém
            Stvoření  a  vstoupily  by  do  zbytku  sentientních  myslí,  nacházejících  se  ve  všech
            ostatních dimenzích. Kdyby se něco takového stalo, v tom případě by jejich devastující
            účinek způsobil totální rozklad Mého Stvoření a všech sentientních myslí. Ty sentientní
            entity,  které  byly  ve  stavu  vědění,  by  z pozice  objektivního  nebo  simultánního  a
            synchronního modu vnímání nemohly unést rozpor těchto dvou stavů - stavu vědění a
            stavu nevědění zároveň.

            Jak si pamatujete z předchozího, aby se tomuto předešlo, učinil jsem zvláštní opatření
            s vybranou skupinou lidí v zevním vesmíru a v jejich externích myslích, že se stanou
            jedinými, kteří jak položí tyto otázky, vyjádří tyto pochybnosti a nejistoty, tak i opatří
            všechny  nezbytné  a  přesvědčivé  odpovědi  na  ně.  Současně,  aby  tato  skupina  lidí  ve
            svém souhlasu ptát se a vyjádřit všechno toto při své vzájemné propojenosti se všemi a
   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285