Page 278 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 278

DIALOG 129

            položí  tyto  otázka,  ale  také  s tím,  že  na  ně  opatří  všechny  patřičné,  zkušenostní  a
            realisticky přesvědčivé odpovědi. Jak víte, tito jedinci se stali pseudotvůrci.

            Protože  takové  otázky  by  mohly  být  ve  svém  autentickém  výskytu  položeny  jen
            z pozice  subjektivního  modu  pojímání  reality,  jež  souvztaží  s vnějším  aspektem
            sentientní  mysli,  jakož  i  s vnějším  fyzickým  vesmírem,  byli  dotyční  jedinci  původně
            umístěni  v tom,  co  je  známo  a  co  se  nazývá  jako  vnější  fyzický  vesmír.  Jak  si
            vzpomínáte z Mého Nového zjevení, pouze z této pozice se mohly tyto otázky položit
            nebo  vůbec  nastat  nebo  jim  přijít  na  mysl  a  rovněž  jen  z ní  se  mohly  poskytnout  i
            odpovědi na ně.

            Protože formulace těchto otázek nastala v subjektivní modalitě vnímání reality, musely
            být  zodpovězeny  také  v tomto  konkrétním  modu.  Jak  si  pamatujete,  základními
            vlastnostmi tohoto konkrétního modu jsou následnost a pokračování neboli lineární
            probíhání,  v němž  se  všechno  koná  v čase  a  prostoru  postupně,  takže  jedna  událost
            předchází  druhou  a  ta  druhá  následuje  předchozí.  Tento  způsob  manifestace  nebo
            odpovědi na všechny tyto otázky určuje časový rámec, ve kterém je možné všechny ty
            odpovědi na všechny otázky zkušenostně aktualizovat a realizovat. Z toho důvodu to
            v lidském pojetí času a prostoru trvá několik milionů, nebo dokonce miliard let, než
            jsou opatřeny všechny tyto odpovědi. A samozřejmě, protože tato modalita vnímání je
            založena na  konkrétní a  jasné  ilustraci všeho, na  co se  dotazuje, také odpovědi jsou
            poskytovány v nanejvýš konkrétní, živoucí, faktické a zkušenostní modalitě.


            Díky  skutečnosti,  že  původně  bylo  pseudotvůrců  co  do  počtu  velmi  málo,  byl  vstup
            těchto  otázek, které měly  být  položeny  veškerými  zbývajícími  sentientními  entitami
            v obou modalitách jsoucna a bytí - objektivní a subjektivní nebo v pravém životě jako
            takovém, do jejich myslí omezen ve svém rozsahu jen na několik zmíněných jedinců.
            Díky tomuto uspořádání byla valná většina sentientních entit nejen ušetřena nutnosti
            položit  tyto  otázky,  ale  tyto  otázky  jim  vůbec  nepřišly  na  mysl.  Musíte  velmi  jasně
            chápat,  že  jestliže  by  takové  otázky  bez  výjimky  a  výluky  vstoupily  do  všech
            existujících sentientních myslí ve  stejném čase/stavu, a  něco takového  se  mělo stát,
            výboj obrovské energie pochybností a nejistot obsažených v takových otázkách by je
            zahubil. V tom případě by zmizel i účel, pro který jsem stvořil Mé Stvoření. Kdyby se
            něco  takového  stalo,  Mé  celé  Stvoření  by  přestalo  být  a  existovat.  Aby  se  předešlo
            tomuto  rozpadu,  souhlasil  jsem  spolu  s několika  zmíněnými  jedinci,  že  oni  budou
            jediní,  kteří  sami  dovolí  těmto  otázkám,  aby  vstoupily  do  jejich  myslí  a  následně
            nejenom, že tyto otázky položí, ale opatří na ně všechny nezbytné a potřebné odpovědi
            v té nanejvýš zjevné, hmatatelné, skutečné a zkušenostní modalitě. A takto se úspěšně
            předešlo zmíněnému rozkladu.


            V objektivní  modalitě  pojímání  reality,  kde  je  všechno  diskrétní,  simultánní  a
            synchronní, tudíž odpovědi na všechny možné otázky nastávají ve stejném čase/stavu,
            se nebezpečí tohoto možného rozpadu maří tím, že plný dopad zničujících následků
            takových  nejistot  a  pochybností  ohledně  reality  pravého  života  pozitivního  stavu,
            života všech sentientních entit a jejich příslušných ‚já jsem‘ nemá dostatek času/stavu
            (toto  je  velmi  obtížné  vysvětlit  v omezených  lidských  pojmech!)  způsobit  jakoukoliv
            škodu, protože mají okamžité odpovědi ve stejném čase/stavu, jako jsou tyto otázky
            položeny. Takže v obou modalitách je přítomen faktor plné prevence.
   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283