Page 276 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 276

Sto dvacátý devátý dialog




                                                    29. března 2000




            Petr: Nemám osobně žádné otázky multiverzálního významu. Vnímám, že bys rád něco
            přidal k tématu diskutovanému v Dialogu 128. Také Leilani Henry má nějaké otázky.
            Budeš chtít přistoupit k těmto záležitostem, nebo k něčemu jinému, co se týká našich
            současných duchovních potřeb?

            Pán Ježíš Kristus: Děkuji ti, Petře, že mi dáváš příležitost věnovat se některým dalším
            informacím  souvisejícím  s tématy  některých  předchozích  dialogů.  V  podstatě  bych
            chtěl nabídnout nějaká objasnění týkající se pojmu nebo výrazu ‚ego‘, jakož i informace
            ohledně záležitosti všech těch otázek, které měly vstoupit do všech sentientních myslí,
            na které ale byly odpovědi poskytnuty před jejich skutečným nástupem do jejich myslí.
            Jinými  slovy  předtím,  než  se  formulovaly  ve  vlastních  myslích.  Potom  se  budeme
            věnovat otázkám od Leilani.

            Jak se pamatujete z minulého dialogu, byla v něm položena otázka týkající se konceptu
            ‚já jsem‘, zdali uvnitř pravého života pozitivního stavu je něco jako kolektivní ‚já jsem‘.
            Jak  víte,  pravý  život  pozitivního  stavu  je  založen  na  principech  individualizace,
            osobitosti,  jedinečnosti  a  nekonečné  odlišnosti  všech,  kteří  se  nacházejí  uvnitř  toho
            života.  Díky  tomuto  faktoru  by  představa  něčeho  takového  jako  kolektivní  ‚já  jsem‘
            nebo  čehokoli  kolektivního  nikdy  nemohla  nikomu  vstoupit  na  mysl.  Jediné,  co      tam
            v tomto  ohledu  mají,  jsou  některé  společné  cíle  a  účely,  o  které  usilují  jistým
            specifickým  způsobem,  který  zakládá  specifičnost  života  jejich  skupiny,  společnosti
            nebo země. Jak se však zmínilo v tomto dialogu, dokonce i v této konkrétní situaci je
            funkce  každého  uvnitř  takových  takzvaných  sociálních  entit  kompletně  a  totálně
            individualizovaná,  zosobněná  a  je  velmi  jedinečná  a  odlišná.  Žádná  uniformnost,
            formálnost  nebo použitelnost nějakých  druhů  pravidel  na  všechny  a  každého  uvnitř
            jejich  sféry  vlivu  nemůže  být  ani  nesmí  existovat.  Takže  v tomto  smyslu  jsme  na
            základě  těchto  faktorů  došli  k závěru,  že  uvnitř  pravého  života  pozitivního  stavu
            neexistuje žádná taková věc jako kolektivní ‚já jsem‘.

            Otázkou  však  je:  Je  ve  sféře  pseudojsoucna  a  pseudobytí     negativního  stavu  a  jeho
            lidského pseudoživota něco takového jako kolektivní ‚ego‘? Jestliže vezmete v úvahu,
            že  pseudoživot  nebo  neživot  negativního  stavu  a  jeho  lidský  neživot  je  založen  na
            všem,  co  je  opakem  k tomu,  co  je  základem  pravého  života  pozitivního  stavu  nebo
            života  jako  takového,  v tom  případě  takové  pojmy  jako  individualita,  osobitost,
            jedinečnost, odlišnost a nekonečné rozmanitosti jsou zhoubné pro pseudoživot nebo
            neživot. Jakékoliv zachování těchto vlastností nebo rysů by znemožnilo založit cokoliv
            dokonce i jen vzdáleně připomínajícího něco jako pseudoživot nebo neživot.


            Z toho důvodu, aby se uspělo ve fabrikaci, aktivaci a manifestaci tohoto pseudoživota
            nebo neživota v jakýchkoliv jeho formách nebo podobách, bylo nutní zatlačit, potlačit,
   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281