Page 277 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 277

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            izolovat  a  odstavit  tyto  vlastnosti  nebo  rysy  a  namísto  toho  přijít  s takovými
            vlastnostmi  jako  uniformita,  stejnost,  kolektivnost,  obecenství,  týmovost  a
            s podobnými  rysy  či  organizačními  jednotkami,  jež  by  potřely  jakoukoliv  potřebu
            sebeaktualizace,  seberealizace  a  sebemanifestace  založenou  na  vlastní,  privátní
            definici a chápání těchto pojmů. Zatímco v pravém životě pozitivního stavu je jedním
            z hlavních  usilování  vlastní  nejplněji  možná  sebeaktualizace,  seberealizace  a
            sebemanifestace  tím  nejosobnějším,  neopakovatelným  způsobem  a  cestou,  jaká
            vychází  z vlastního  jedinečného,  odlišného,  individuálního  a  osobního  ‚já  jsem‘,
            v neživotě  nebo  padělaném  životě  negativního  stavu  je  všemožná  snaha  vyhnout  se
            čemukoli takové povahy.


            Musíte  v tomto  ohledu  pochopit,  že  pokud  dovolíte  něco  jako  osobní,  soukromou,
            jedinečnou  a  nekonečně  odlišnou  sebeaktualizaci,  seberealizaci  a  sebemanifestaci
            každého jedince, zcela znemožníte jejich ovládání nebo vládu nad nimi pseudoprincipy
            nebo jakýmikoli principy, které byly stanoveny za tímto účelem - ovládat a vládnout.
            Takže na základě této skutečnosti můžete říci, že ve sféře neživota negativního stavu a
            jeho  lidského  neživota  existuje  taková  věc  jako  kolektivní  ‚ego‘.  Lidé  v této  oblasti,
            z důvodu  zakazovaného,  potlačovaného  a  zastrašovaného  projevu  své  vlastní
            jedinečnosti,  individuality  a  odlišnosti,  mají  snahu  se  shlukovat  do  různých  skupin,
            společností,  klubů,  zemí  nebo  jakýchkoliv  jiných  podobných  entit,  které  jsou  řízeny
            jistými velmi přísně definovanými zákony, předpisy, instrukcemi a ustanoveními, které
            musí  každý  stejnou  měrou  následovat  a  dodržovat.  Žádná  odchylka  od  nich  není
            přípustná  ani  možná.  Kvůli  uniformitě  a  společným  rysům  takových  organizačních
            jednotek a jejich pravidel nesou tyto ve své povaze všechny znaky, vlastnosti, rysy a
            životní styl, kterými se vyznačuje typické ‚ego‘.


            V tomto  smyslu  můžeme  snadno  stanovit,  že  uvnitř  sféry  panování  neživota
            negativního stavu a lidského neživota existuje taková věc jako kolektivní ‚ego‘. Uvnitř
            této oblasti se očekává, že všichni se chovají, jednají, mají vztahy, myslí a chtějí atd.
            jako každý jiný podle přesně určených a předepsaných pravidel, zákonů, předpisů a
            čehokoliv, co tam v tomto ohledu mají. Jakákoliv odchylka od tohoto uspořádání dělá
            z jedince  vyvrhele,  psance,  individualistu  a  netýmového  hráče.  Takový  jedinec  je
            pronásledován  a  vyloučen  z možnosti  vést  úspěšnou  existenci  (pseudoexistenci).  A
            takto v zásadě  vzkvétá  a  udržuje  se  neživot negativního  stavu  a  jeho lidský  neživot.
            Takže se opakuje, že cokoliv činí pravý život pozitivního stavu nebo život jako takový
            možný a uskutečnitelný, totéž uspořádání by učinilo neživot negativního stavu a jeho
            lidský  neživot  nemožným;  a  naopak  -  nic  z pseudopřítomnosti  a  pseudostruktury
            neživota  negativního  stavu  a  jeho  lidského  neživota  by  neumožňovalo  pravý  život
            pozitivního stavu nebo život jako takový. A tato fakta se vztahují na všechny případné
            pravé životy a falešné neživoty. Jsou zakořeněna v každé příslušné sféře.

            A to nás přivádí k druhé záležitosti. Které bych se chtěl stručně dotknout. V průběhu
            předvídané  fabrikace  neživota  negativního  stavu  a  následné  fabrikace  lidského
            neživota byl předtím, než se dovolilo čemukoliv této povahy se nepříznivě uskutečnit,
            a  předtím,  než  jakékoliv  otázky  týkající  se  možné  reality  a  nereality  pravého  života
            pozitivního  stavu  nebo  života  vůbec  a  pravého  ‚já  jsem‘  vstoupily  někomu  na  mysl,
            proveden  pečlivý výběr omezeného počtu jedinců, kteří by souhlasili nejen s tím, že
   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282