Page 277 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 277
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
izolovat a odstavit tyto vlastnosti nebo rysy a namísto toho přijít s takovými
vlastnostmi jako uniformita, stejnost, kolektivnost, obecenství, týmovost a
s podobnými rysy či organizačními jednotkami, jež by potřely jakoukoliv potřebu
sebeaktualizace, seberealizace a sebemanifestace založenou na vlastní, privátní
definici a chápání těchto pojmů. Zatímco v pravém životě pozitivního stavu je jedním
z hlavních usilování vlastní nejplněji možná sebeaktualizace, seberealizace a
sebemanifestace tím nejosobnějším, neopakovatelným způsobem a cestou, jaká
vychází z vlastního jedinečného, odlišného, individuálního a osobního ‚já jsem‘,
v neživotě nebo padělaném životě negativního stavu je všemožná snaha vyhnout se
čemukoli takové povahy.
Musíte v tomto ohledu pochopit, že pokud dovolíte něco jako osobní, soukromou,
jedinečnou a nekonečně odlišnou sebeaktualizaci, seberealizaci a sebemanifestaci
každého jedince, zcela znemožníte jejich ovládání nebo vládu nad nimi pseudoprincipy
nebo jakýmikoli principy, které byly stanoveny za tímto účelem - ovládat a vládnout.
Takže na základě této skutečnosti můžete říci, že ve sféře neživota negativního stavu a
jeho lidského neživota existuje taková věc jako kolektivní ‚ego‘. Lidé v této oblasti,
z důvodu zakazovaného, potlačovaného a zastrašovaného projevu své vlastní
jedinečnosti, individuality a odlišnosti, mají snahu se shlukovat do různých skupin,
společností, klubů, zemí nebo jakýchkoliv jiných podobných entit, které jsou řízeny
jistými velmi přísně definovanými zákony, předpisy, instrukcemi a ustanoveními, které
musí každý stejnou měrou následovat a dodržovat. Žádná odchylka od nich není
přípustná ani možná. Kvůli uniformitě a společným rysům takových organizačních
jednotek a jejich pravidel nesou tyto ve své povaze všechny znaky, vlastnosti, rysy a
životní styl, kterými se vyznačuje typické ‚ego‘.
V tomto smyslu můžeme snadno stanovit, že uvnitř sféry panování neživota
negativního stavu a lidského neživota existuje taková věc jako kolektivní ‚ego‘. Uvnitř
této oblasti se očekává, že všichni se chovají, jednají, mají vztahy, myslí a chtějí atd.
jako každý jiný podle přesně určených a předepsaných pravidel, zákonů, předpisů a
čehokoliv, co tam v tomto ohledu mají. Jakákoliv odchylka od tohoto uspořádání dělá
z jedince vyvrhele, psance, individualistu a netýmového hráče. Takový jedinec je
pronásledován a vyloučen z možnosti vést úspěšnou existenci (pseudoexistenci). A
takto v zásadě vzkvétá a udržuje se neživot negativního stavu a jeho lidský neživot.
Takže se opakuje, že cokoliv činí pravý život pozitivního stavu nebo život jako takový
možný a uskutečnitelný, totéž uspořádání by učinilo neživot negativního stavu a jeho
lidský neživot nemožným; a naopak - nic z pseudopřítomnosti a pseudostruktury
neživota negativního stavu a jeho lidského neživota by neumožňovalo pravý život
pozitivního stavu nebo život jako takový. A tato fakta se vztahují na všechny případné
pravé životy a falešné neživoty. Jsou zakořeněna v každé příslušné sféře.
A to nás přivádí k druhé záležitosti. Které bych se chtěl stručně dotknout. V průběhu
předvídané fabrikace neživota negativního stavu a následné fabrikace lidského
neživota byl předtím, než se dovolilo čemukoliv této povahy se nepříznivě uskutečnit,
a předtím, než jakékoliv otázky týkající se možné reality a nereality pravého života
pozitivního stavu nebo života vůbec a pravého ‚já jsem‘ vstoupily někomu na mysl,
proveden pečlivý výběr omezeného počtu jedinců, kteří by souhlasili nejen s tím, že