Page 257 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 257

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            odlišného duchovního aspektu a něčeho nového a odlišného vztahujícího se k uvolnění
            z Jádra  Mé  Nové  Přirozenosti,  jež  bude  ovládat  přicházející  nový  cyklus
            času/stavu/procesu. Bez náležitého pochopení všech těchto záležitostí, bez zjevných
            důvodů,  proč  jsoucno  a  bytí  tohoto  zvláštního  a  neobvyklého  cyklu
            času/stavu/procesu, ve kterém neživot negativního stavu, lidský neživot a jejich ega
            koexistují současně s pravým životem pozitivního stavu, by se nemohl učinit ani jeden
            krok  za  účelem  postoupit  k uzavření  tohoto  cyklu  a  k otevření  nového  po  té,  co
            proběhne přechodné období, jak je potřeba.


            Protože je mnoho aspektů tajemství povahy a role tohoto cyklu času/stavu/procesu,
            jejich  význam  a  dopad,  který  mají  na  všechny  a  všechno  bez  výjimky  a  vyloučení,
            vyžaduje,  aby  všechny  sentientní  mysli  v pravém  životě  pozitivního  stavu  důkladně
            pochopily, rozuměly, rozpoznaly a  přijaly jejich potřebu  se  manifestovat přesně tak,
            jak se manifestují během tohoto cyklu. Tato situace podléhá multiverzálnímu zákonu,
            že všechno postupuje z vnitřku navenek. Kvůli tomu, že pravý život pozitivního stavu
            v úplnosti-všeho  začíná  nebo  je  ustanoven  na  duchovní  úrovni  jako  na  první,  na
            intermediální úrovni jako druhé a na externí úrovni jako třetí, diskuse o této důležité a
            rozhodující otázce začíná prvně na duchovní úrovni, zadruhé na intermediální úrovni a
            zatřetí na externí úrovni. Potom dopad této diskuse pocítí nebo bude odrážet neživot
            negativního stavu, lidský neživot a jejich ega.

            Způsob,  jakým  musíte  tento  průběh  dění  a  událostí  chápat,  je  ten,  že  tato  důležitá
            diskuse  se  děje dle pravidel objektivního  modu  vnímání. To znamená, že  třebaže se
            z pozice subjektivní modality vnímání odehrává postupně, jako když něco nastává na
            prvním místě/stavu, potom na druhém místě/stavu a následně na třetím místě/ stavu
            s následnou  postupnou  odezvou  a  dopadem  na  neživot  negativního  stavu,  lidský
            neživot a jejich ega, v objektivní modalitě veškerá tato diskuse nastává diskrétně, to
            znamená simultánně a synchronně v tomtéž čase/stavu/místě/kondici.

            Intenzivní  diskuse  o  všech  těchto  důležitých  otázkách,  která  umožní  uzavřít  tento
            cyklus  času/stavu/procesu,  a  zapojení  všech  na  naší  úrovni  ve  všech  příslušných
            světech  a  dimenzích  charakterizuje  současné  klima,  které  se  ustanovuje  v těchto
            světech a dimenzích. Toto je něco zcela nového, co se do takové míry a stupně až do
            tohoto cyklu času/stavu/procesu nezažilo. Ovlivní to samotné jádro a pletivo povahy a
            struktury Stvoření a všech příslušných sentientních entit a jejich sentientních myslí.

            V tomto ohledu musíte pochopit to, že následek této diskuse a způsob, jakým ovlivní
            mysl všech zúčastněných, podstatně a důkladně znovu uspořádá a takříkajíc převine
            povšechnost Mého Stvoření a všechna jedinečná, rozdílná a individuální ‚já jsem‘ všech
            sentientních entit. V tomto smyslu nebude nic ani v tom nejmenším stejné a všechno
            bude zcela odlišné a neobyčejné. To odlišné a neobyčejné není možné vůbec pochopit,
            dokud neproběhne ona diskuse až do konce.

            Kvůli  skutečnosti,  že  tento  cyklus  času/stavu/procesu  byl  a  bude  ovládán  až  do
            samého  konce  velmi  zvláštním  a  neobvyklým  duchovním  principem  uvolněným  ze
            Mne, který dovoluje takzvanou koexistenci dvou úplně odlišných způsobů fungování -
            pravého života pozitivního stavu a padělku neboli neživota negativního stavu, lidského
            neživota  a  jejich  ega,  vůbec  nic  se  z něj  nemůže  přenést  nebo  vzít  a  zahrnout  do
   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262