Page 237 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 237

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            něco, co je obsaženo v neživotě a jeho egu. Současně bylo z pozice členů pravého života
            nebo  života  vůbec  také  nezbytné  dočasně  zatajit  skutečné  důvody,  zdroj  a  původ
            neživota  nevyrovnanosti a  nerovnováhy  tak, aby  nikdo  v pravém  životě  nebyl rušen
            především  přímou  znalostí  toho,  proč  něčemu  takovému,  jako  je  neživot,  bylo
            povoleno přijít ke svému vlastnímu neživotu.

            Důvod pro toto nezbytné uspořádání byl ve skutečnosti, že pokud by jim byla taková
            znalost  dostupná  nebo  byla  obsažena  v jejich  plné  paměti,  zažívali  by  něco,  co  by
            nemohlo být integrální součástí jejich pravého života a jejich ‚já jsem‘ - vinu a výčitky
            za to, že si dovolili učinit otázkou pravost svého života a všech podmínek, za kterých
            ten život mohl být ustanoven, aktualizován a uskutečněn. Jestliže by měli prožívat také
            emoce, už by více nemohli zažívat nic, co je obsažené v pravém životě. V tom případě
            by automaticky vypadli do tohoto neživota - negativního stavu a zóny vymístění.

            Co musíte v tomto ohledu pochopit, jestliže můžete - a toto je něco nového - je to, že
            jsem  ve  Svém  Absolutním  Předvídání  a  Poznání  všech  a  všeho  byl  schopen  jasně
            předvídat, jaké druhy otázek budou položeny a jaký druh pochybností vstoupí do myslí
            sentientních  entit  o  jejich  kondici,  jejich  životě  a  o  všem,  co  s nimi  souvisí.  Z toho
            důvodu  jsem  učinil  předvídavá  opatření  a  ustanovil  příznivé  podmínky  pro  to,
            abychom  tu  měli  náležité,  zkušenostní  a  přesvědčující  odpovědi  na  všechny  jejich
            možné  otázky  a  možné  pochybnosti  tím,  že  se  dovolí  něco,  co  by  je  nad  jakoukoliv
            pochybnost přesvědčilo, že to, co mají a z čeho sestávají, a to, na čem je založen jejich
            pravý život a jejich ‚já jsem‘, je pravé a pravdivé.


            Toto je důvod, proč  byl před nimi skryt pravý původ těchto otázek a pochybností a
            proč  byly  způsoby  a  příčiny  založení  a  manifestace  neživota  negativního  stavu,
            lidského neživota a jejich ega zahaleny do velkého tajemství až do této doby. Vše, co
            kdo věděl, bylo to, že je pravý život, pravý život ‚já jsem‘ a neživot, lidský neživot a
            neživot  toho  ne-‚já  jsem‘  neboli  ega.  Na  pozitivní  straně  také  věděli,  že  mohou
            srovnávat jejich druh pravého života nebo života jako takového s tím, co je obsaženo
            v neživotě  a  lidském  neživotě.  Naproti  tomu  na  negativní  straně  neměli  žádnou
            znalost,  jaké  to  je  být  a  existovat  v něčem,  co  se  nazývá  životem  pozitivního  stavu.
            Kdyby věděli, jaké to je na pozitivní straně a co je zač pozitivní stav a jeho pravý život,
            neexistovala by vůbec možnost ustanovit a manifestovat neživot negativního stavu a
            jeho lidský neživot a také jejich ega. V tom případě by se otázky a pochybnosti, které
            vstupovaly do jejich sentientních myslí, nemohly nikdy náležitě zodpovědět či vyřešit
            k jejich  plné  spokojenosti.  Pokud  by  se  tohle  stalo,  sentientní  mysl  by  se  neustále
            trápila svými pochybnostmi a nejistotami. Jakékoliv takové pochybnosti a nejistoty by
            zabránily  plnému  prožívání,  zakoušení  a  projevování  pravého  života.  Ale  nikdo
            dodneška nevěděl, proč bylo dovoleno všemu s tou povahou, aby se takto přihodilo,
            nebo takto ustanovilo. A nejen to, ale všichni předpokládali, že toto uspořádání bude
            trvat navěky.

            Důvodem, proč bylo dovoleno, aby tento dojem přetrval v domněnkách všech, dokud
            se  všem  nestalo  dostupným  Mé  Nové  zjevení,  které  se  zabývá  touto  důležitou
            záležitostí, bylo, aby dojem pseudojsoucna a pseudobytí neživota negativního stavu a
            jeho  lidského  neživota  byl  takový,  že  je  to  tak,  jak  to  má  být  až  na  věčnost,  a  jiné
            uspořádání  není  možné  ani  uskutečnitelné.  Jakákoliv  vědomost  dočasnosti  či
   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242