Page 238 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 238
DIALOG 125
přechodnosti jejich pseudoživota nebo neživota by znehodnotila potřebné poučení o
jejich povaze. Neměli by žádný stimul ani motivaci pokračovat v ilustraci a
demonstraci takového neživota. Na druhé straně taková plná znalost na straně těch,
kteří jsou umístěni v pravém životě pozitivního stavu, by znemožnila věcem být tak,
jak jsou; namísto toho by všechno bylo jen jako by, a ne, jak to je. Jak víš, nic
rozhodující, podstatné a důležité povahy se není možné naučit z něčeho, co je jen jako
by, a ne, jak to je.
Toto je důvod, proč jsem ve Své Absolutní Předvídavosti zařídil věci tak, jaké byly do
tohoto bodu, aby se poskytla plná a úplná příležitost pro manifestování všeho, co bylo
zapotřebí, aby byly dány odpovědi na všechny možné otázky a aby se rozptýlily
všechny možné pochybnosti v sentientních myslích všech sentientních entit, které by
je byly soužily. Je řečeno ‚by je byly‘, a ne, že byly. Toto je důležitá věc předvídavosti.
Nebylo nutné čekat, až ty otázky a pochybnosti vstoupí do jejich myslí. Kdyby bylo
dovoleno, aby tyto otázky a pochybnosti naplno vstoupili do jejich myslí, úplně by
anulovaly jakoukoliv možnost na jejich přežití v dostupném rámci pravého života čili
života jako takového - pozitivního stavu. Otázky a pochybnosti této povahy nepatří do
pravého života pozitivního stavu, protože ten je založen na úplné jasnosti a
porozumění všemu, co je jim dostupné. Z toho důvodu, aby se předešlo rozpadu
pravého života pozitivního stavu a aby se zachovala jeho integrita, jsem odpověděl na
jejich otázky a pochybnosti před tím, než subjektivně vstoupily do jejich myslí, tím, že
jsem zařídil věci uvnitř tohoto cyklu času/stavu způsobem, jakým byly až do tohoto
okamžiku.
Toto je velmi obtížný pojem na pochopení v lidském aspektu vaší mysli. Pokud myslíte
a pojímáte věci časoprostorovým lineárním způsobem, takové pojmy nedávají příliš
velký smysl, pokud vůbec nějaký. Avšak nezapomeňte ani na zlomek vteřiny, že toto
všechno se stalo v nečasové a neprostorové kondici. Proto předvídavost týkající se
í
těchto otázek a pochybnost v nečasové a neprostorové kondici, jakož i samotné tyto
otázky a pochybnosti v sobě a samy o sobě, jak měly být položeny sentientními
entitami v tom ne-čase, se odehrály v diskrétní modalitě simultánnosti a synchronicity.
Co to znamená - simultánnost a synchronicita? To znamená, že v diskrétní modalitě
nastávání se odehrávají v tomtéž čase/stavu. Avšak v momentě, kdy je aplikujete
v subjektivním vnímání jedincova vlastního jsoucna a bytí ve vztahu k Absolutnímu
Stavu, stávají se postupnými, jedna předchází druhou neboli jedna následuje druhou.
Takže než se v pravé realitě života uskuteční toto předcházení a následování, jsou
z bezčasové a bezprostorové diskrétní modality všechny odpovědi takovým způsobem
a v takovém stavu, ve kterém je sentientním myslím umožněné subjektivní vnímání
všech událostí - postupnosti, předcházení a následování.
V diskrétním modu je kvůli jeho povaze souběžnosti a současnosti a kvůli naprosté
vzájemné oddělenosti všech jeho událostí možné a uskutečnitelné zodpovědět všechny
otázky a pochybnosti před tím, než vstoupí do sentientní mysli ve vztahu k jejímu
spojitému subjektivnímu modu. To je důvodem, proč se existence neživota negativního
stavu a jeho lidského neživota přijala, jako že je souběžná s pravým životem
pozitivního stavu a navzájem s ním nezávislá, ale také jako že by byla sama v sobě a
sama sebou bez jakýchkoliv příčinných faktorů své existence, obzvláště na straně