Page 240 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 240

DIALOG 125

            Jak  bylo  zmíněno  výše,  bylo  nutné  mít  toto  uspořádání,  aby  se  nerušil  subjektivní
            způsob  individualizované,  jedinečné  a  odlišné  sentientní  mysli  a  jejího  ‚já  jsem‘
            uvědoměním  si  důsledků,  následků  a  výsledků  otázek  a  pochybností  okolo  pravého
            života a všeho ostatního, co se toho týká, což by vedlo k rozkladu jejich pravého života
            a života pozitivního stavu obecně. Protože v diskrétní modalitě jejího vnímání se věci
            dějí  simultánně  a  synchronně,  neexistuje  tu  žádné  nebezpečí  takovéhoto  rozkladu.
            Nemá žádné prostředky ani subjektivní osobní čas/stav, aby se zaznamenal a odehrál
            až do úrovně subjektivního způsobu vnímání a reality.


            Avšak tato situace byla ustanovena jen dočasně a přechodně. Bylo nezbytné povolit,
            aby  nastoupilo  toto  konkrétní  uspořádání  -  objektivní  způsob  oproti  subjektivnímu,
            aby se umožnilo náležitě a zkušenostně odpovědět na všechny takové otázky a aby se
            pochybnosti rozptýlily. Jinak by se negativní stav ve  svém neživotě a v jeho lidském
            neživotě  nikdy  nemohl  ustanovit  a  manifestovat.  V tomto  případě,  nemajíce  takové
            náležité  odpovědi,  by  všechny  tyto  otázky  a  pochybnosti  skutečně  vstoupily  do
            subjektivního modu sentientní mysli a způsobily jí takovou pohromu, že by nemohla
            přežít  jejich  dopad  a  uvědomění  si,  jaké  druhy  důsledků,  následků  a  výsledků  by
            odpovědi na ně měly.

            Tato  struktura  a  uspořádání  jsou  velmi  typické  pro  tento  současný  cyklus  času/
            stavu/kondice/procesu. Toto uspořádání je na místě jen a jen kvůli potřebě odpovědět
            na všechny tyto otázky a odstranit všechny tyto pochybnosti. Avšak jakmile budou tyto
            otázky  plně  a  vyčerpávajícím  způsobem  zodpovězeny  a  jen  co  budou  všechny
            pochybnosti obráceny v jistotu, že věci jsou skutečně tak, jak mají být; a že život jako
            takový je skutečně reálným životem, a ne ničím jiným; a že to ‚já jsem‘ je skutečně ‚já
            jsem‘,  a  ne  žádným  jiným  stavem;  a  že  základ  Stvoření  a  pravé  sentientní  mysli
            skutečně tkví ve vyrovnanosti a rovnováze; a ve všem ostatním patřícím ke struktuře a
            povaze  života  jako  takového;  pak  už  více  nebude  nutné  udržovat  toto  uspořádání  a
            ustanovení.  V tom  případě  vstoupí  do  svého  jsoucna  a  bytí  něco  nového  a  zcela
            odlišného.  Toto  nové  a  odlišné  bude  základem  povahy,  struktury  a  manifestace
            příštího  cyklu  času/stavu/kondice/procesu,  který  bude  následovat  po  současném
            cyklu.  Takže  můžete  říci,  že  v tom  novém  cyklu  času/  stavu  atd.  bude  něco  jako
            splynutí,  integrace,  sjednocení  a  jednotnost  objektivního  diskrétního  modu  a
            subjektivního  spojitého  modu.  Tato  nová  modalita  by  nedovolila,  aby  jakékoli
            utajování, omezování, oddělování a izolování nebo cokoliv takového nežádoucí povahy
            pokračovalo v sužování pravého života pozitivního stavu a jeho sentientních entit.

            Tady  máme  něco,  co  jsi  ty,  Petře,  na  začátku  tohoto  dialogu  nazval  neobvyklým  a
            záhadným. Ano, v současné době se na všech úrovních Mého Stvoření děje něco velmi
            neobvyklého  a  záhadného.  Je  to  spuštěno  všemi  těmito  hodnotnými,  novými  a
            neobvyklými informacemi, obsaženými v těchto Dialozích - obzvláště v těch, které se
            zabývají záležitostí, proč bylo pro Mne potřebné a nutné povolit vymyšlení, aktivaci a
            založení neživota negativního stavu, lidského neživota a ego stavů. Postupně a pomalu
            se ta znalost stává dostupnou pro každého kdekoliv a kdykoliv. Už nikdy nikdo nebude
            ochuzen  o  tuto  důležitou  znalost,  bez  níž  by  uzavření  tohoto  cyklu
            času/stavu/kondice/procesu,  nastolení  přechodného  období,  uvolnění  nového  a
   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245