Page 152 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 152
DIALOG 116
Na druhé straně se podívejme na to, co se přihodilo v případě jiné ženy. Nikdo ji
nenutil, aby Mě přišla navštívit. Přišla ke Mně dobrovolně a na základě své vlastní
svobodné volby. Přišla ke Mně z pozice své vlastní identity, individuality, jedinečnosti a
rozdílnosti. Její přístup vůči jiným byl ten, že milovala. V žádném případě nešlo o to,
aby se stala jako oni, nebo aby uzurpovala či odcizovala jejich totožnosti. Takže
nikterak nebyla cizoložnicí jako ta druhá žena. Jejím problémem bylo to, že tak činila
sama ze sebe a sama od sebe, a nikoliv ze Mne v sobě nebo se Mnou. Poznala svou
chybu. Proto jsem jí řekl, že jsou její hříchy odpuštěny. Přitom jsem jí neřekl, aby šla a
více nehřešila, jak jsem to učinil v případě jiné ženy. Jejím problémem/hříchem bylo
milování bez moudrosti. Uvědomila si tu skutečnost a napravila ji. Jelikož od této chvíle
vše, co se chystala učinit, činila se Mnou, ze Mne, skrze Mne a pro Mne, nebylo třeba jí
říkat, aby více nehřešila. Kdybych to učinil, pak by se mohlo předpokládat, že bych
hřešil spolu s ní. Taková věc by byla naprostou nemožností. Vidíš, Petře, základní
rozdíl mezi těmito dvěma případy?
Petr: Ano, docela jasně. Děkuji Ti za jejich plodné upřesnění. Skutečně si toho cením.
Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. Bylo mi potěšením tak učinit. A nyní bych rád
uvedl do Tvé pozornosti něco jiného, pokud smím.
Petr: Samozřejmě. Ty smíš kdykoliv.
Pán Ježíš Kristus: Jelikož jsme v tomto dialogu mluvili o sdílení, o maskulinitě,
femininitě, cizoložství a o všem, co se k tomu vztahuje, je na čase, abychom znovu
definovali a vyložili pojem sexuality. Jak bylo uvedeno několikrát dříve, pojem
sexuality je v tom, jak ho pojímají lidští tvorové, tím nejvíce nepochopeným a
zdeformovaným pojmem. Co si každý lidský tvor myslí nebo co si představí, když se
vyřkne slovo ‚sex‘ nebo ‚sexualita‘? Nic více a nic méně než soulož, pohlavní styk či
milostný poměr mezi mužem a ženou, ale na vaší planetě také mezi mužem a mužem,
ženou a ženou, ba dokonce někdy i mezi lidským tvorem a zvířetem. Jinými slovy tento
termín byl hrubě zredukován na něco, co má v pozitivním stavu velmi malý význam,
nebo vůbec žádný význam. Na vaší planetě byl degradován na úroveň čistě fyzického,
vnějšího, smyslného a velmi často k plození dětí určeného aktu, který nemá vůbec
žádnou duchovní konotaci. Tento pojem tedy z hlediska lidského chápání docela ztratil
svůj pravý význam.
V pozitivním stavu má sexualita či sex úplně rozdílnou konotaci. Neváže se nutně na
pohlaví. Být sexuálním neznamená mít pohlavní styk. V podstatě to znamená někoho
hluboce milovat, respektovat a uznávat bez ohledu na jeho totožnost co do pohlaví. Je
to touha a potřeba sdílet s někým to, co kdo má a čím je. V tomto smyslu jakýkoliv
vztah na všech úrovních své manifestace vyvěrá z vlastní jedinečné sexuality, mající
kořeny v jedincově vlastní jedinečnosti, individualitě a rozdílnosti. Neznamená to
nutně mít sexuální styk s objektem či subjektem vlastní lásky. Sexuální styk má úplně
jinou konotaci než sexualita jako taková. Navíc sexuální styk v pozitivním stavu
neprobíhá stejným způsobem, jak se to děje v negativním stavu nebo ve vašem lidském
životě. Tato metoda byla náležitě popsána v kapitole 20 Nového zjevení Pána Ježíše
Krista. Není třeba to zde opakovat. Je však třeba vás upozornit na to, jak byste měli od
této chvíle pojímat sexualitu.