Page 83 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 83

z existence  toho  něčeho.  Popírání,  jak  bylo  uvedeno mnohokrát předtím v dílech
            autora, si nelze představit bez existence toho, co  se popírá. Jinak by nemohla nastat
            žádná idea popírání.

                   Vzhledem   k   tomuto   Nejvyšší   doporučuje   všem   členům   a   následovníkům
            Nového   zjevení  a  všem,  kteří    toto    čtou,    pokud    si    tak    zvolí,    aby    se
            kompletně    a    úplně  distancovali  od  jakýchkoli  systémů  víry,  učení,  koncepcí,
            idejí,   kterých   se   drželi  předtím,  ať  už  vycházejí  ze  západního  myšlení,  nebo  z
            východního   myšlení,   aby   byli     čištěni,   očištěni   a   připraveni   pro   přijetí   nové
            duchovnosti, která nemůže být  kontaminována,   znečištěna   a   otrávena   ničím,   co
            bylo   udržováno  v jsoucnu   a   bytí   předtím, ať by to vypadalo jakkoli pravdivě,
            náležitě a správně.

                   Takže  třetím  bodem  je,  že  když  někdo  přichází  do  negativního  stavu  v
            matčině  lůně   po   početí,   je   počat   doprostřed   zel   a   nepravd   negativního   stavu,
            tedy   je   počat   uprostřed výkalů a moči. Za takových podmínek to vypadá jako
            přirozený, normální a  zdravý proces, když nic jiné či odlišné není k dispozici. Jde
            tady o to, že negativní stav  potřebuje  svůj  vlastní  důkaz,  že  existuje  do  věčnosti  a
            že  je  zoufale  potřebný  pro  přežití pozitivního stavu. Z toho důvodu fabrikuje svůj
            vlastní způsob důkazu a jedním  z nich  je  fyzicky  se  narodit  zvířecími  prostředky
            v matčině   lůně   uprostřed   moči   a  výkalů.  Jakmile  je  někdo  v matčině  lůně,  je
            bombardován  zvenku,  ze  svého  vnějšího  prostředí, od matky a otce a od lidí kolem,
            ohledně trvání negativního stavu a ohledně  filosofie, že negativní stav je přirozenou
            a normální součástí života a že tak to je a tak  to  bude  navždy.  A  jelikož  v matčině
            lůně  je  Niterná  mysl  odstřižena  od  vnější  mysli,  která  je  formována  všelijakými
            těmi vnuceními, jeden je velmi vnímavý ke všemu, co  přichází ze zevnějšku, neboť
            toto  je  jediný  nástroj,  prostřednictvím  kterého  se  vnější   mysl rozvíjí, a  toto je
            potřebné  pro přežití  v negativním  stavu.  Proto tedy  díky takové  ovlivnitelnosti  a
            vnímavosti,  což  je  ilustrováno  i  takzvanou   „přirozeností“  výkalů   a  moči,  které
            souvztaží  se  zlem  a  nepravdou,  jeden  se  ztotožní  s touto  filosofií,  která  tvrdí, že
            negativní stav je způsob života a že to tak bude stále, a proto se s tím nedá nic  dělat.
            Nyní vidíte nebezpečí této situace.


                   Když  jsem  dnes  ráno  vystoupil  z transu,  okamžitě  jsem  byl  přiveden  k Bibli
            a   otevřel  jsem  ji  bezděčně  na  Evangeliu  podle  Matouše,  na  kapitole  15.  Je  tam
            popsána  jedna zajímavá příhoda, která mi vždycky byla trnem v mysli. Ta příhoda se
            týká ženy  z Kanaánu,   která   přišla   k Pánovi   a   prosila   Ho,   aby   uzdravil   její
            dceru,   která   byla   posednuta  zlým  duchem.  Avšak  Pán  ji  navzdory  Své  povaze
            lásky  a  moudrosti  úplně   ignoroval  a  dokonce  s ní  nechtěl  ani  hovořit.  Takže
            učedníci  Pána  je  Ho  zeptali:  proč  s ní něco neuděláš, jen nás prosí, pojďme se jí
            zbavit. A žena přistoupí a poklekne před   Pánem   a   prosí   Ho  o   pomoc,  a   co  jí
            odpoví?  „Není  dobré  vzít  chléb  dětem  a  hodit  ho  štěňatům.“  Pěkná  odpověď  od
            někoho,   kdož   jest   Absolutní   Láska!   Toto   bylo   trnem  v mé   mysli.   Ale   žena,
            která   byla   velmi   inteligentní,   odpoví:   „Souhlasím   Pane,   ale dokonce  i  štěňata
            se  krmí  drobečky  z chleba,  které  upadnou  dětem,  když  jí.“  Poté  se  pán  Otočí  a
            řekne:  „Oh,  ženo,  tvá  víra  je  veliká,  proto  ať  se  stane  podle  ní.“  A  v tom  okamžiku
            zlý duch opustil její dceru a její dcera byla uzdravena. Nuže, jaký je význam   této
            příhody, jaká je souvztažnost? Ta žena, její dcera a psi reprezentují negativní stav,
            zlý stav. Chléb, Pán a děti reprezentují pozitivní stav, dobrotu a lásku. Proč Pán
            odmítl  vzít  tu  ženu  na  vědomí?  Protože  Pán  nepovažuje  negativní  stav  za  rovný
            pozitivnímu   stavu. Negativní stav není z pozitivního stavu, a proto Pán odmítá
            poskytnout dobro a  pravdu   negativnímu   stavu   kvůli   této   lásce.   Pokud   by   měl
            poskytnout  to  dobro  a  pravdu,  skutečné  dobro  a  pravdu,  za  podmínek,  v jakých
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88