Page 83 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 83
z existence toho něčeho. Popírání, jak bylo uvedeno mnohokrát předtím v dílech
autora, si nelze představit bez existence toho, co se popírá. Jinak by nemohla nastat
žádná idea popírání.
Vzhledem k tomuto Nejvyšší doporučuje všem členům a následovníkům
Nového zjevení a všem, kteří toto čtou, pokud si tak zvolí, aby se
kompletně a úplně distancovali od jakýchkoli systémů víry, učení, koncepcí,
idejí, kterých se drželi předtím, ať už vycházejí ze západního myšlení, nebo z
východního myšlení, aby byli čištěni, očištěni a připraveni pro přijetí nové
duchovnosti, která nemůže být kontaminována, znečištěna a otrávena ničím, co
bylo udržováno v jsoucnu a bytí předtím, ať by to vypadalo jakkoli pravdivě,
náležitě a správně.
Takže třetím bodem je, že když někdo přichází do negativního stavu v
matčině lůně po početí, je počat doprostřed zel a nepravd negativního stavu,
tedy je počat uprostřed výkalů a moči. Za takových podmínek to vypadá jako
přirozený, normální a zdravý proces, když nic jiné či odlišné není k dispozici. Jde
tady o to, že negativní stav potřebuje svůj vlastní důkaz, že existuje do věčnosti a
že je zoufale potřebný pro přežití pozitivního stavu. Z toho důvodu fabrikuje svůj
vlastní způsob důkazu a jedním z nich je fyzicky se narodit zvířecími prostředky
v matčině lůně uprostřed moči a výkalů. Jakmile je někdo v matčině lůně, je
bombardován zvenku, ze svého vnějšího prostředí, od matky a otce a od lidí kolem,
ohledně trvání negativního stavu a ohledně filosofie, že negativní stav je přirozenou
a normální součástí života a že tak to je a tak to bude navždy. A jelikož v matčině
lůně je Niterná mysl odstřižena od vnější mysli, která je formována všelijakými
těmi vnuceními, jeden je velmi vnímavý ke všemu, co přichází ze zevnějšku, neboť
toto je jediný nástroj, prostřednictvím kterého se vnější mysl rozvíjí, a toto je
potřebné pro přežití v negativním stavu. Proto tedy díky takové ovlivnitelnosti a
vnímavosti, což je ilustrováno i takzvanou „přirozeností“ výkalů a moči, které
souvztaží se zlem a nepravdou, jeden se ztotožní s touto filosofií, která tvrdí, že
negativní stav je způsob života a že to tak bude stále, a proto se s tím nedá nic dělat.
Nyní vidíte nebezpečí této situace.
Když jsem dnes ráno vystoupil z transu, okamžitě jsem byl přiveden k Bibli
a otevřel jsem ji bezděčně na Evangeliu podle Matouše, na kapitole 15. Je tam
popsána jedna zajímavá příhoda, která mi vždycky byla trnem v mysli. Ta příhoda se
týká ženy z Kanaánu, která přišla k Pánovi a prosila Ho, aby uzdravil její
dceru, která byla posednuta zlým duchem. Avšak Pán ji navzdory Své povaze
lásky a moudrosti úplně ignoroval a dokonce s ní nechtěl ani hovořit. Takže
učedníci Pána je Ho zeptali: proč s ní něco neuděláš, jen nás prosí, pojďme se jí
zbavit. A žena přistoupí a poklekne před Pánem a prosí Ho o pomoc, a co jí
odpoví? „Není dobré vzít chléb dětem a hodit ho štěňatům.“ Pěkná odpověď od
někoho, kdož jest Absolutní Láska! Toto bylo trnem v mé mysli. Ale žena,
která byla velmi inteligentní, odpoví: „Souhlasím Pane, ale dokonce i štěňata
se krmí drobečky z chleba, které upadnou dětem, když jí.“ Poté se pán Otočí a
řekne: „Oh, ženo, tvá víra je veliká, proto ať se stane podle ní.“ A v tom okamžiku
zlý duch opustil její dceru a její dcera byla uzdravena. Nuže, jaký je význam této
příhody, jaká je souvztažnost? Ta žena, její dcera a psi reprezentují negativní stav,
zlý stav. Chléb, Pán a děti reprezentují pozitivní stav, dobrotu a lásku. Proč Pán
odmítl vzít tu ženu na vědomí? Protože Pán nepovažuje negativní stav za rovný
pozitivnímu stavu. Negativní stav není z pozitivního stavu, a proto Pán odmítá
poskytnout dobro a pravdu negativnímu stavu kvůli této lásce. Pokud by měl
poskytnout to dobro a pravdu, skutečné dobro a pravdu, za podmínek, v jakých