Page 82 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 82

Odpověď   na   tuto   otázku   si   vyžaduje   demonstraci   a   ilustraci,   a   tato   se
            uskutečňuje   aktivací   a   uvedením   do   dominance   té   potenciální   volby,   která
            existuje  v každém  do  věčnosti.  Nicméně,  jakmile  se  tato  lekce  naučí,  jakmile  se
            všem  plně,  kompletně  a  naprosto manifestuje, ilustruje a demonstruje přirozenost
            negativního  stavu v aktivním a dominujícím postavení a jakmile se naplní jeho
            užitek,   pak   samozřejmě   se     kompletně   a   naprosto   deaktivuje   během   jednoho
            časového cyklu, nebo na konci tohoto  časového    cyklu.    Tehdy    se    znovu    obnoví
            jeho    původní    podoba    či    forma,    což    je  přítomnost věčné svobodné volby jako
            možnosti odmítnout svůj  původ  z Absolutního  Zdroje   Nejvyššího.   Ovšem   takové
            chápání   negativního   stavu   není   pro   negativní   stav   akceptovatelné, a proto je
            dovoleno  vytvářet všemožné filosofie,  náboženské systémy,    mystické    systémy,
            systémy    víry,    ritualistické    směry,    jež    by    zdůrazňovaly    duální   povahu
            Nejvyššího,    kontradikce,    opaky    a    povýšení    negativního    stavu    do    pozice
            rovnosti   s pozitivním   stavem.   Ve   východním   náboženském   mysticismu   a   v
            západním  náboženském  křesťanství  je  plno  takových  ohavností,  což  se  odráží  ve
            finalistickém     výroku   Bible,   že   jeden   bude   zatracen   navěky   trpět   v   peklech   v
            negativního   stavu.   Tyto     filosofie   jsou   přesvědčivými   prostředky,   neboť   jsou
            přestrojeny za zjevení Nejvyššího,  to   jest   tvrdí,   že   to   zjevil   Nejvyšší.   Ale ovšem
            Nejvyšší  je  dokonce  popisován  jako     zlostný,   nepřátelský,   trestající,   represivní,
            odsuzující   Bůh.   Toto   je   negativní.   V   křesťanské   Bibli   je   to   například   úplnou
            samozřejmostí. Na jedné straně je milosrdný,  milující  a  laskavý  Bůh,  a  na  druhé
            straně  je  žárlivý,  trestající,  nenávidící,  poskvrněný     krví,  zlostný  Bůh,  což  je
            popisem  naprosté  negativity.  Toto  bylo  dovoleno  Nejvyšším,  aby se mohla poznat,
            ilustrovat a demonstrovat pravá povaha negativního stavu a aby  se  mohla  odhalit
            krutost,  ohavnost  a  marnost  negativního  stavu.  Jde  tady  o  to,  že  bez   takového
            systému  víry  by  negativní  stav  nemohl  plně  projevit  sebe  a  svoji  povahu,  neboť
            věříte-li,  že  budete  v negativní  stavu  pouze  dočasně,  a  ne  věčně,  a  věříte-li,  že
            negativní   stav   není   z Absolutního   Zdroje,   potom   ovšem   negativní   stav   nemá
            žádnou  hodnotu  a   nemůže  se   náležitě   projevit,  protože  nikdo  by  neuvěřil   a
            neměl  důvěru  v jeho  existenci.  Bylo  by  to  jako  předstírání,  jako  hra,  jako  situace
            typu   „tvařme   se,   že...“. Toto je jeden z rozhodujících, životně důležitých důvodů,
            proč Nejvyšší uvádí, že  všechny  náboženské,  mystické  a  filosofické  systémy,  které
            v současnosti   existují   na   planetě    Zemi,    ať    jsou    jakkoli   významné,   ať
            vypadají    jakkoli    pravdivě,    musí    být     bezpodmínečně   odstraněny,  pokud
            zachovávají tuto dualitu a  staví na stejnou úroveň   pozitivní   stav   s negativním
            stavem  a  tvrdí,  že  negativní  stav  bude  existovat  a  trvat  absolutně  věčně.  Musí
            být nahrazeny tímto Novým zjevením, novou filosofií a novým  vysvětlením povahy
            negativního stavu. Jelikož negativní stav v podstatě vyčerpal svoji  užitečnost  a  jeho
            povaha   byla   úspěšně   demonstrována,   ilustrována   a   prokázána,   už   více   není
            nutné  udržovat  či  dovolovat  zvěčňování  ideje  duality  vesmíru  a  stvoření,  duality
            přirozenosti Nejvyššího a pojímat Nejvyššího v doslovných biblických termínech či ve
            východních termínech duality, to jest že obsahuje v absolutním smyslu  obě  opačné
            přirozenosti,  jak  pozitivního,   tak  negativního   stavu.  Z  toho  důvodu  musí   být
            prohlášeno, že negativní stav a pozitivní stav nejsou opaky, protože pokud uvedete či
            připustíte, že jsou to opaky, uvádíte a připouštíte, že mají stejnou hodnotu. Namísto
            toho je pouze jeden stav, který je pozitivní stav, stav lásky a moudrosti, stav dobra
            a  pravdy,  stav   objektivity  a   spravedlnosti,  což  je  Nejvyšší,  Pán   Ježíš   Kristus,
            Kdož   je   absolutně   pozitivní;   a   potom   je   tu   odvozenina  relativního  stavu
            sentientních entit, které  jsou  relativní    k Absolutnímu    Stavu    Nejvyššího    a    které
            samy    ze    sebe,  z té   možnosti popřít existenci Nejvyššího, fabrikují či aktivují
            negativní   stav,   který   je   proto     popřením   pozitivního   stavu,   nikoli   opakem
            pozitivního  stavu.  Popírání  něčeho  není  rovno  tomu  něčemu,  protože  to  pramení
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87