Page 78 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 78
faktu je každý a všechno ve veškerém stvoření vzájemně propojeno skrze toto
Centrum – Nejvyššího, Kdož je tedy Společný Jmenovatel nekonečné rozmanitosti,
pestrosti a počtu různých stavů, procesů, míst, podmínek, entit, dimenzí, vesmírů,
galaxií, slunečních systémů, planet, časů, paračasů a všech jejich příslušným
životních forem i neživých objektů. Takže podle tohoto principu existuje pouze jeden
společný jmenovatel všech a všeho v jsoucnu a bytí. Je to Sám/Sama Nejvyšší, Kdož
je celkově vším.
Další pár je Konfuciel a Konfuciela. Konfuciel je na této planetě znám jako
Konfucius, kdož byl velkým duchovním učitelem a vůdcem starověké Číny. On a
jeho partnerka reprezentují princip, že všechno v jsoucnu a bytí pochází z
duchovních principů Nejvyššího. Nic nemůže být a existovat mimo tyto duchovní
principy. Takže jedinou pravou realitou, která je skutečně reálná, je duchovní
realita Jsoucna a Bytí Nejvyššího. Všechno ostatní je odvozeninou, manifestací,
procesem, prodloužením, realizací, aktualizací a konkretizací této jediné duchovní
reality.
Další pár je Renumeriel a Renumeriela. Tento pár reprezentuje princip, že
Nejvyšší je absolutně nestranný a objektivní a s každým zachází a ke
každému má vztah v nejzazším smyslu rovným dílem, v souladu se skutky a
motivacemi a záměry, které jsou za takovými skutky, a v souladu se stupněm
jedincova ztotožnění se s takovými skutky a jejich úmysly a motivacemi. V tomto
smyslu je zřejmé, že každý je odměněn či dostane odplatu v souladu se svými
skutky a jejich úmysly, v míře jejich osvojení a ztotožnění se s nimi, bez
jakéhokoli upřednostnění, diskriminace či zaujatosti. Kromě toho tento princip
říká, že je-li někdo zlý, ale odvrátí se od svých zlých způsobů, a stane-li se na
základě své svobodné volby dobrým a ztotožní se s tím, že je dobrý z
Nejvyššího, skrze Nejvyššího, podle Nejvyššího a s Nejvyšším, žádné z jeho zel se
nepřipomene, nevezme se v úvahu ani dotyčnému nebude přisouzeno. A naopak:
je-li někdo původně dobrý, ale rozhodne se odvrátit od toho a na základě své
svobodné volby se stane zlým a ztotožní se s tím zlem, žádné z jeho
předchozího dobra se nepřipomene ani mu nebude přisouzeno, pokud se bude
nadále ztotožňovat s tím zlem a přisvojovat si jej. Podívejte se také prosím ohledně
tohoto na proroka Ezekiela, kapitola 18, verše 19-32, a kapitola 33, verše 10-20 (ve
Svaté Bibli).
Jméno dalšího páru je Uziel a Uziela. Tento pár reprezentuje důležitý duchovní
princip, že Nejvyšší je stejně přítomen v každé sentientní entitě či lidské bytosti
bez ohledu na to, zda je někdo zlý či dobrý. Avšak zatímco je Nejvyšší přítomen v
každém, rozdíl mezi zlou a dobrou osobou je v tom, že ta dobrá osoba je
také přítomna v Nejvyšším. Takže Nejvyšší je přítomen v té dobré osobě stejně, jako
je ta dobrá osoba přítomna v Nejvyšším. Mezi Nejvyšším a tou dobrou osobou je
neustálé spojení a vzájemná reciprocita. Na druhé straně, zatímco Nejvyšší je
věčně přítomen v té zlé osobě (v její svobodě volby, svobodné vůli, racionalitě a
inteligenci), ta zlá osoba není nikdy přítomna v Nejvyšším, ale vždycky je vně
Nejvyššího, svými zády ke tváři Nejvyššího. Takže mezi Nejvyšším a tou zlou
osobou není žádná reciprocita či spojení. Z tohoto důvodu nemůže být Nejvyšší
věčně přítomen ve skutcích či životním stylu této zlé osoby a nikdy se nemůže
podílet na jejích skutcích.
Další pár je Seniel a Seniela. Tento pár reprezentuje duchovní princip,
že Nejvyšší je absolutně věrný, loajální, oddaný, spolehlivý a neustále efektivní
ve Své Věci a ve vztahu k veškerému Svému stvoření a ke každému jedinci. Tento