Page 48 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 48

KAPITOLA TŘETÍ

                                                   Tři rozhovory


                                                             I

                            Rozhovor o duchovních zřetelích pohlavnosti


            P:     Pánové, bylo mi řečeno, abych vám dnes večer prezentoval tři záležitosti. První
            záležitost  se  bude  týkat  sexuality.  Buďte  připraveni  na  to,  že  to,  co  následuje,
            bude  těžké pochopit, ale časem bude zřejmá a zjevná plná souvislost toho, co bude
            řečeno.


                   Jak   víte,   aktivátoři   negativního   stavu   zjistili   nebezpečí   náležitého
            chápání  a  praktikování  sexuality  pro  ustanovení  nadvlády  procesů  negativního
            stavu.   Z toho  důvodu,    jak    dobře    víte,    genetickými,    magickými    a    různými
            jinými    tajemnými    a  záhadnými   prostředky,   jim   dostupnými   v té   době,   o
            kterých   nemáme   ani   ponětí,   násilně   oddělili   sexualitu   od   duchovnosti,   a
            obzvláště  od  Nejvyššího.  Tento  akt  byl  vykonán proto, aby sexualita ztratila svůj
            původní  účel  být  prostředkem  a  nástrojem     pro   získání   většího   poznání
            Nejvyššího,  z pozice  Jeho/Její  Absolutní  transcendence  všeho a každého. Nyní, toto
            je důležité. Poznání o sexualitě je nám k dispozici z pozice  Nejvyššího v našem nitru,
            s námi, mezi námi a mimo nás. Ale v tomto ohledu nemáme   k dispozici   žádné
            poznání   z pozice   Nejvyššího,   Kdož   všechno   a   všechny   přesahuje.   A   jediný
            prostředek,  kterým  jej  lze  jaksi  a   do  jisté  míry  vytušit,  je  skrze  pohlavní  styk,
            který  je  zároveň  nástrojem  pro  získání  většího  poznání  ostatních  a  sebe  sama  z
            této  životně  důležité  pozice  Nejvyššího,  přesahujícího  všechno  a  všechny.  Toto
            dodává  celému pojetí sexuality zcela odlišnou perspektivu.


                   Jedním    z hlavních    důvodů,    kromě    mnoha    jiných,    jak    pseudotvůrci
            oddělili  sexualitu  od  duchovnosti,  bylo  vyhlašování  a  vštěpování   systému  víry
            do   lidských  myslí,  že  pohlavní  styk  může  být  svatý  jen  v manželských  vztazích,
            omezených pouze  na  manželského  partnera.  Nebo  na  druhé  straně,  že  sexualita
            není   nic   jiného   než  oplzlost  a  špína  a  souvisí  jen  s prostitucí,  promiskuitou  či
            smilstvím  a  s využíváním  druhými   pro   nějaký   osobní,   egoistický   profit   či   pro
            chlípnou   rozkoš   a   účel.   Každý   z těchto   způsobů    odstraňuje   ze   sexuality
            jakoukoli   duchovnost   a   její   nejpřímější  spojení  s Nejvyšším  -  v této  absolutně
            přesahující  pozici  všeho  a  všech.  Takže  toto  je  rozhodující   tajemství   sexuality.
            Nejpřímější   spojení   s Nejvyšším   -   toto   zdůrazňuji,  protože  přesně  tady  je  to
            tajemství  -  je  skrze  pohlavní  styk.  Toto  je  důvod,  proč  byla   sexualita a vztah
            feminity a maskulinity hlavním terčem překroucení pseudotvůrci.

                   V pozitivním  stavu  duchovního  světa  nejsou  manželští  partneři  žádným
            způsobem  omezováni  jen  na  jejich  vzájemný  sexuální  vztah,  ale  namísto  toho
            se   angažují  v široké  rozmanitosti  bezpodmínečného  sdílení  všeho,  co  mají,  což
            zahrnuje  hlavně jejich sexualitu.

                   V pravé  konotaci  Božské  Lásky  a  Božské  Moudrosti  neexistuje  žádné
            podmínečné sdílení či omezené sdílení pouze v jedné nebo v několika oblastech
            života  někoho,  s určitým  vyloučením  všeho  ostatního.  Víte,  co  je  to  za  sdílení?
            Toto  s vámi  budu  sdílet,  ale  tamto  s vámi  sdílet  nebudu,  protože  to  je  výlučně
            vyhrazeno   pro   tu jednu osobu. Takový vztah a omezené sdílení by nebyly z pravé
            bezpodmínečné   lásky   a     moudrosti,   ale   ze   sobectví   a   vlastní   výlučnosti,   což   je
            ohavností pekel.
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53