Page 49 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 49

Tak tedy široká rozmanitost sexuálních a ostatních sdílení se v duchovním
            světě  dosahuje  především  dvěma  způsoby.  První  je,  že  manželští  partneři  jsou  v
            každém  okamžiku jejich pohlavního styku neustále jiní, nikdy ne stejní, dokonce i
            pokud jde  o  jejich vnější vzhled. To zabraňuje objevení se stavu návyku na stejný
            obsah toho stavu, což obyčejně vede k nudě a k milování se spíše z povinnosti než pro
            potěšení a novost  situace, které vedou ke zrodu vzrušujících nových idejí a pojetí  ve
            vztahu  k Nejvyššímu,  ostatním  a  k nim  samotným...  k nám  samotným.  Takže  v
            pozitivním  stavu duchovního světa není jeden nikdy předmětem ztráty sexuálního
            zájmu o jeho či  jejího manželského partnera, jak je tomu tak často   u   manželských
            partnerů  v negativním stavu na Zemi, kde nenastávají žádné zjevné odlišnosti kvůli
            stagnujícím   a  rigidním podmínkám a  lpění  na jednom  stavu a  obsahu, který se
            opakuje   a  stává  se   zničujícím  zvykem.  Upraví-li  se  či  změní-li  se  nějakým
            způsobem tento zvyk, vede to  k mnoha pocitům úzkosti, strachu a viny.

                   Kvůli   náležitému   pochopení   nějakého   vztahu,   jaký   existuje   v pozitivním
            stavu  duchovního   světa,   zde   můžete   použít,   pokud   chcete,   duchovní   princip
            hologramu.   Každý  zrcadlí  a  obsahuje  každého  ve  stvoření.  Jelikož  nikdo,  kromě
            Nejvyššího,  není  absolutní,  nikdo  není   s   to   zažít   všechny   ostatní   v   jednom
            časovém  okamžiku  simultánně a synchronně. Kvůli naší relativní povaze můžeme
            prožít různé části celku  pouze   v kontinuitě   a   v posloupnosti   a   v následné,   ale
            nepostupující   současnosti  předešlých   zkušeností,   ani   simultánně   následujících
            zkušeností.  Jinak  bychom  byli  absolutní.  Toto  je  trochu  těžké  na  pochopení,  ale
            když   budete   pozorně   poslouchat,   pochopíte  to;  ...jednoduše  řečeno,  nemůžete
            zakoušet  všechny  současně.  My  můžeme     prožívat   sebe  navzájem  i  ostatní  jen
            postupně,  plynule, kontinuálně. Z tohoto  postavení  se  tedy  při  každém  pohlavním
            styku  se  stejným  manželským  partnerem,  následně a úspěšně ve   spojitosti,   jsou
            vždy spuštěny nové aspekty,  jež jsou reprezentovány všemi  ostatními  kontinuálně,
            simultánně  a  synchronně,  dokonce  i  pokud jde o vnější formu, což znamená, že se
            nemilujeme se stejnou ženou či žena se  stejným   mužem,   protože   ona/on   vypadá
            vždy   úplně   jinak.   Takže   každé   sexuální  setkání  je  věčně  odlišné,  vzrušující  a
            nové  a  nikdy  nemůže  být  do  věčnosti  žádným  způsobem stejné. V takové situaci,
            jaká je v duchovním světě, se nikdy nemůže objevit žádná nuda, nasycení či zklamání,
            zvyk, strnulost či nedostatek něčeho.

                   Za  druhé:  pohlavní  styk  nemůže  být  nikdy  omezen  pouze  na  jednoho
            manželského  partnera.  Proč?  Důvodem  je,  že  ani  jedna  osoba  není  absolutní,  a
            proto  nikdo nezná  sebe či ostatní absolutně nebo nemůže uspokojit svou esenci a
            substanci  v absolutním smyslu. Pouze Nejvyšší je absolutní a každého zná absolutně.
            Takže toto  absolutní  poznání  je  dostupné  jen  skrze  diskrétní  či  nespojitý  modus
            jsoucna  a  bytí,  který   je   následně   aplikován   do   postupného   kontinua.   Protože
            principem  je,  že  my  všichni   obsahujeme vzájemně jeden   druhého   ad   infinitum
            a   protože   naše   různé  nekonečné   aspekty   jsou   rozmanitě   obsaženy   ve   všech
            ostatních,   skrze   přítomnost     Absolutního   Nejvyššího   ve   všech,   můžeme   být
            absolutně obsaženi ve všech nekonečných  počtech  všech  existujících   sentientních
            entit nebo konkrétně v jejich femininních a maskulinních vlastnostech. Absolutnost
            feminity   a   maskulinity     Nejvyššího  se  odráží  v   těchto  nekonečných   počtech
            relativních  maskulinit  a  feminit.  Jejich    celkový    souhrnný    součet    představuje
            jejich    absolutní    hodnotu    a  obsahuje  Nejvyššího   v Jeho/Její   Absolutnosti.   To
            výhledově   a   potenciálně   umožňuje   absolutní poznání   sebe sama, ostatních i
            Nejvyššího,  a obzvláště vlastního   manželského   partnera,   který   je   přítomen   v
            jeho/jejích  rozmanitých  aspektech  ve  všech  ostatních.  Takže   při   milování   se   s
            jiným   než   s vlastním   manželským   partnerem   se   jeden   ve  skutečnosti miluje s
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54