Page 501 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 501
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
uspokojivý. ‚Šest dní‘ značí zde většinu času ale ne vždycky. Číslo šest v této souvislosti
značí ne veškerý čas a ‚dny‘ značí téměř pořád. Pečování o vlastní denní život vyžaduje
vaši pozornost většinu času.
V jiné konotaci značí ‚šest dní‘ šest kroků duchovní transformace z negativního stavu
do stavu pozitivního, vrcholících sedmým dnem, který je stavem završení a
inkorporování do pozitivního stavu a odpočinutí od negativního stavu. Jakmile jste ve
stavu pozitivním, to jest v sedmém dnu, nebude se déle podléhat bídě, utrpení,
zmatenosti, roztržitosti, nepokoji, násilí a nejistotě negativního stavu. Když se jednou
přijde do pozitivního stavu, to jest do sedmého dne sabatu, žádný aspekt mysli a
-
individuality nebude podléhat nepříznivým vlivům přirozenosti negativního stavu. To
je to, co se míní v následujících slovech Čtvrtého přikázání: ‚Šest dní budeš pracovat a
dělat všechno své dílo. Ale sedmý den je den spočinutí Pána, tvého Boha. V něm
nebudete dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn ani tvá dcera, ani tvůj otrok a tvá
otrokyně, ani tvé dobytče ani tobě cizinec, který je v tvých branách.‘
Těmito slovy (syn, dcera atd.) jsou popsány rozličné aspekty jednotlivcovy mysli, od
nejniternější duchovní mysli (slovem ty) do nejzevnějších a venkovních aspektů
vědomé mysli, věnující se sledování a vědomému vnímání vlastního fyzického
prostředí (slova tobě cizinec, který je v tvých branách). Jakmile je ukončen
proces duchovní trans formace a sedmý den čili den
spočinutí - pravý duchovní a
nebeský stav- je ustanoven, žádný z aspektů veškeré mysli nebude déle moci podléhat
něčemu, co je vlastní přirozenosti negativního stavu. Toť pravý význam tohoto
přikázání.
‚Neboť v šesti dnech učinil Pán nebe a zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého
dne spočinul...‘ Zde je vylíčen proces úplné duchovní transformace sentientní mysli,
chycené do pasti negativního stavu, a jak se osvobodily nejprve duchovní mysl (nebe),
pak vnitřní mysl (země), potom zevní mysl (moře) a všechny jejich rozmanité,
všeobsáhlé aspekty (‚a všechno, co je v nich‘) z otroctví negativního stavu a jejich
obrácení do stavu pozitivního. A protože nikdo jiný než Pán - váš Bůh vás nemůže
vysvobodit ze s mrťáckého života negativního stavu, je to pouze Pán, kdo je Tvůrcem a
Osvoboditelem pozitivního stavu ve všech aspektech vaší mysli a vašeho života. To, že
spočinul sedmého dne, zn ačí, že dílo této transformace bylo úspěšně dokončeno a jeho
výsledky trvale zajištěny.
‚Proto požehnal Pán den spočinutí a posvětil jej‘ znamená, že výsledky duchov ní
transformace jsou nebeským stavem, jaký převyšuje všechny jiné stavy. Takový stav se
má nadělit každému, kdo završí tento proces se všemi důsledky pozitivního stavu
nebes, protože v tomto stavu je věčná přítomnost Pána, vašeho Boha (‚posvětil jej‘).
Ve spoluvýznamu současné dávky Nového zjevení toto přikázání znamená, že
každé duchovní transformace je plné přijetí Nové přirozenosti
konečným výsledkem
Pána Ježíš e Krista do vlastního života. Toto přijetí tvoří ‚den spočinutí‘, který nakonec
přivede k úplnému spočinutí od jakýchkoli vlivů a aspektů mrtvého života negativního
stavu (po vašem odchodu z negativního stavu). To rovněž prorocky naznačuje, že Pán,
váš Bůh, nespočinu l, dokud neinkorporoval a nevpojil fúzí do Své Přirozenosti lidské
fyzické tělo-maso
a nestal se Pánem Ježíšem Kristem. To Mu/Ji nyní dovoluje zahajovat
proces duchovní transformace u všech, kdo jsou v pasti negativního stavu kdekoliv, na