Page 501 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 501

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            uspokojivý.    ‚Šest dní‘   značí zde   většinu času ale  ne vždycky.   Číslo  šest   v této souvislosti
            značí  ne veškerý čas    a ‚dny‘   značí  téměř pořád.   Pečování o vlastní   denní život vyžaduje
            vaši pozornost  většinu času.

                V  jiné  konotaci  značí   ‚šest  dní‘   šest   kroků   duchovní  transformace  z  negativního   stavu
            do  stavu     pozitivního,   vrcholících   sedmým   dnem,   který  je   stavem   završení   a
            inkorporování do pozitivního stavu a  odpočinutí od         negativního stavu.    Jakmile jste  ve


            stavu   pozitivním,    to  jest   v  sedmém   dnu,  nebude  se   déle  podléhat   bídě,   utrpení,

            zmatenosti,  roztržitosti,   nepokoji,  násilí  a  nejistotě  negativního  stavu.  Když  se  jednou
            přijde   do   pozitivního   stavu,   to   jest   do  sedmého    dne      sabatu,  žádný   aspekt   mysli   a
                                                                         -

            individuality  nebude    podléhat nepříznivým vlivům přirozenosti negativního stavu. To
            je to, co  se míní v  následujících slovech  Čtvrtého přikázání:     ‚Šest dní budeš pracovat a
            dělat   všechno   své   dílo.   Ale   sedmý   den   je   den   spočinutí   Pána,   tvého   Boha.   V   něm
            nebudete   dělat   žádnou   práci    ani   ty   ani   tvůj   syn  ani   tvá  dcera,  ani   tvůj   otrok   a   tvá

            otrokyně, ani  tvé dobytče ani    tobě cizinec, který je v tvých branách.‘



            Těmito  slovy  (syn,  dcera    atd.)  jsou  popsány  rozličné  aspekty  jednotlivcovy  mysli,  od

            nejniternější   duchovní   mysli  (slovem      ty)  do  nejzevnějších  a   venkovních   aspektů


            vědomé   mysli,     věnující   se   sledování  a   vědomému   vnímání   vlastního  fyzického


            prostředí     (slova  tobě    cizinec,    který  je  v    tvých    branách).   Jakmile    je    ukončen
            proces  duchovní  trans    formace  a  sedmý  den  čili  den
                                                                            spočinutí  -   pravý  duchovní  a
               nebeský stav-  je  ustanoven,  žádný z aspektů veškeré mysli nebude déle  moci  podléhat




            něčemu,   co  je  vlastní  přirozenosti  negativního  stavu.  Toť  pravý  význam  tohoto

            přikázání.




            ‚Neboť  v  šesti  dnech  učinil  Pán  nebe  a  zemi,  moře  a  všechno,  co  je  v  nich,  a  sedmého
            dne   spočinul...‘  Zde  je  vylíčen   proces   úplné   duchovní   transformace  sentientní  mysli,
            chycené do pasti negativního stavu, a jak se osvobodily nejprve duchovní mysl (nebe),

            pak   vnitřní  mysl  (země),   potom   zevní     mysl   (moře)   a   všechny   jejich   rozmanité,

            všeobsáhlé   aspekty   (‚a  všechno,   co   je   v     nich‘)   z   otroctví   negativního   stavu  a   jejich


            obrácení   do   stavu   pozitivního.  A   protože  nikdo   jiný   než  Pán  -  váš  Bůh  vás   nemůže



            vysvobodit ze s   mrťáckého  života negativního stavu, je to pouze  Pán, kdo je  Tvůrcem  a
            Osvoboditelem  pozitivního stavu ve  všech aspektech vaší  mysli a vašeho  života. To, že
            spočinul sedmého  dne, zn    ačí, že  dílo této transformace bylo úspěšně dokončeno a jeho
            výsledky trvale zajištěny.


            ‚Proto   požehnal   Pán   den   spočinutí   a   posvětil   jej‘  znamená,  že  výsledky  duchov  ní

            transformace  jsou nebeským stavem, jaký převyšuje všechny  jiné  stavy.  Takový stav  se


            má   nadělit   každému,   kdo  završí   tento   proces   se   všemi   důsledky   pozitivního   stavu

            nebes, protože  v tomto stavu je věčná přítomnost Pána, vašeho  Boha  (‚posvětil jej‘).

            Ve  spoluvýznamu  současné   dávky  Nového   zjevení  toto   přikázání   znamená,  že
                                       každé  duchovní  transformace  je  plné  přijetí  Nové  přirozenosti
            konečným  výsledkem
            Pána Ježíš  e Krista do  vlastního  života.  Toto přijetí tvoří  ‚den spočinutí‘,  který  nakonec


            přivede  k  úplnému  spočinutí od  jakýchkoli vlivů a aspektů mrtvého  života negativního


            stavu  (po vašem odchodu z negativního stavu). To rovněž prorocky naznačuje, že  Pán,

            váš  Bůh,  nespočinu   l,  dokud  neinkorporoval  a  nevpojil  fúzí  do  Své  Přirozenosti  lidské

            fyzické tělo-maso
                                  a  nestal  se  Pánem Ježíšem Kristem.  To Mu/Ji nyní dovoluje zahajovat
            proces duchovní  transformace  u všech, kdo  jsou v pasti negativního stavu kdekoliv, na
   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506