Page 286 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 286
KAPITOLA 12.
v
22. Při posuzování konceptu života obecně nutno vzít úvahu určité důležité atributy
života. Z nich lze rozeznat a pojímat zcela nové aspekty života.
V pozitivním pojímání života nejdůležitějšími atributy jsou krása a elegance. Život je
a
krásný elegantní. Pojem krásy se vztahuje k femininnímu principu života. Pojem
elegance maskulinnímu.
k
Vnímání životní krásy a elegance vyvolává v jeho sentientních nositelích pocit obdivu a
zbožňování vůči Absolutnímu Stvořiteli Krásného a Elegantního života - Pánu Ježíši
Kristu, který dává zrod této kráse a eleganci, jsa Sám/Sama Absolutní Krásou a
Elegancí.
Existuje obecný i specifický význam krásy a elegance života. Obecný význam se
vztahuje k vnímání tohoto, že život v sobě a sám sebou, jakožto i v jeho Absolutním
zdroji již samou svou podstatou je překrásný a elegantní. Pravý život je vždycky
takový. Je obdivuhodný, zbožňovatelný a má se prožívat způsobem krásným a
elegantním. Ve specifickém smyslu je krása a elegance života projevována
v nekonečných variacích a způsobech dojmů a výrazů prostřednictvím a pomocí
jedinečných nositelů života. Každý jedinečný nositel života vnímá a vyjadřuje rozličný,
neopakovatelný a nenapodobitelný aspekt životní krásy a elegance.
Díky tomuto uspořádání jsou všichni nositelé pravého života nesmírně krásní a
elegantní svými vlastními jedinečnými, neopakovatelnými a nenapodobitelnými
způsoby a rysy. Jak víte, každý nositel života a jeho krásy a elegance je obrazem a
podobenstvím Stvořitele života - Pána Ježíše Krista. To poukazuje na fakt, že Pán Ježíš
e
Kristus nejkrásnější a nejelegantnější Tvůrce, Vyzařovač a Dárce života v absolutním
j
smyslu.
Ve zvláštním smyslu, láska, dobro, náklonnost a pozitivní skutky jsou vždycky
překrásné. Moudrost, pravda, víra, logika a rozum jsou vždy elegantní. Proto čím více
je kdo milující a moudřejší, tím je krásnější a elegantnější.
Jak vidíte, jsou atributy lásky a elegance určeny stupněm něčí lásky a moudrosti, dobra
a pravdy, pozitivních skutků a víry. Stav lásky a proces moudrosti pak rozhoduje o
vnitřních procesech a zevních formách životních projevů. Čím je vyšší stupeň lásky a
moudrosti, tím větší je krása a elegance vnitřních či duševních pochodů a zevních
forem života. Jinými slovy: čím větší stupeň lásky a moudrosti, tím větší krása a
elegance duše a těla. Protože Pán Ježíš Kristus je Absolutní láskou a Absolutní
moudrostí, je Absolutně krásný a Absolutně elegantní. Toť přirozenost pravého života.
V mrtvém životě negativního stavu, jako vždycky, všechno je pravým opakem. Krása se
zvrhává v ošklivost a elegance v nepořádnost. Nositelé mrtvého života zbožňují a
obdivují vše, co je šeredné a nepořádné. Čím větší stupeň zla a nepravd, tím větší
ošklivost a nepořádnost. Stav zla a proces nepravdy rozhodují o vnitřních pochodech a
zevních formách projevování mrtvého života. Čím větší stupeň zla a zfalšovanosti, tím
negativním stavu mrtvého života vždy
je větší ošklivost a nepořádnost duše i těla. V
existuje souhlas mezi zlem a nepravdou a způsobem, jak se kdo vyjadřuje a vnímá a jak
se jeví v očích ostatních. Protože se tam milují všechny druhy zla a nepravdy, zbožňují