Page 286 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 286

KAPITOLA  12.
                                                                         v
            22.  Při posuzování konceptu      života obecně nutno vzít       úvahu určité důležité atributy

            života.      Z  nich lze rozeznat a pojímat zcela nové  aspekty  života.
                V  pozitivním   pojímání  života  nejdůležitějšími  atributy  jsou  krása   a  elegance.   Život  je



                     a

            krásný       elegantní.  Pojem  krásy  se   vztahuje  k   femininnímu   principu  života.  Pojem

            elegance      maskulinnímu.
                       k

            Vnímání životní krásy a elegance vyvolává v        jeho  sentientních   nositelích pocit   obdivu   a

            zbožňování      vůči  Absolutnímu   Stvořiteli  Krásného  a   Elegantního  života  -  Pánu   Ježíši
            Kristu,   který   dává   zrod    této  kráse   a   eleganci,   jsa   Sám/Sama   Absolutní   Krásou   a

            Elegancí.



            Existuje   obecný   i  specifický  význam   krásy     a   elegance  života.  Obecný   význam  se
            vztahuje       k  vnímání  tohoto,  že  život   v   sobě   a   sám   sebou,  jakožto  i   v   jeho  Absolutním

            zdroji   již   samou   svou   podstatou    je   překrásný   a   elegantní.  Pravý   život   je   vždycky

            takový.    Je   obdivuhodný,  zbožňovatelný  a   má   se   prožívat  způsobem  krásným   a

            elegantním.  Ve   specifickém   smyslu   je   krása   a   elegance   života   projevována
                v  nekonečných   variacích   a   způsobech   dojmů   a   výrazů   prostřednictvím   a   pomocí
            jedinečných nositelů života. Každý jedinečný nositel života vnímá a vyjadřuje            rozličný,
            neopakovatelný a nenapodobitelný         aspekt životní krásy a elegance.

            Díky   tomuto   uspořádání   jsou  všichni   nositelé     pravého   života   nesmírně   krásní   a
            elegantní     svými   vlastními   jedinečnými,   neopakovatelnými   a   nenapodobitelnými
            způsoby      a  rysy.  Jak   víte,  každý   nositel  života  a   jeho  krásy   a   elegance   je   obrazem   a




            podobenstvím  Stvořitele      života  -   Pána Ježíše Krista.   To poukazuje  na fakt, že  Pán Ježíš
                      e
            Kristus     nejkrásnější a nejelegantnější Tvůrce,  Vyzařovač      a Dárce života v   absolutním
                     j

            smyslu.
            Ve   zvláštním  smyslu,   láska,    dobro,  náklonnost   a   pozitivní   skutky   jsou   vždycky

            překrásné. Moudrost, pravda,  víra,  logika  a rozum jsou  vždy  elegantní. Proto čím  více
            je kdo   milující a moudřejší, tím   je krásnější  a elegantnější.

            Jak vidíte,  jsou atributy lásky a elegance  určeny stupněm      něčí  lásky a moudrosti, dobra
            a   pravdy,   pozitivních   skutků   a   víry.  Stav   lásky    a  proces   moudrosti  pak  rozhoduje  o



            vnitřních  procesech  a  zevních    formách  životních  projevů.  Čím  je  vyšší  stupeň  lásky  a


            moudrosti,     tím  větší  je  krása  a  elegance   vnitřních   či  duševních  pochodů  a   zevních




            forem   života.    Jinými   slovy:  čím  větší   stupeň   lásky   a   moudrosti,   tím   větší   krása   a
            elegance   duše   a   těla.   Protože   Pán   Ježíš   Kristus   je   Absolutní   láskou   a   Absolutní
            moudrostí, je Absolutně  krásný a Absolutně elegantní.        Toť   přirozenost   pravého života.
                V  mrtvém životě   negativního stavu, jako   vždycky,  všechno je pravým opakem.     Krása se

            zvrhává        v  ošklivost  a   elegance   v   nepořádnost.  Nositelé   mrtvého   života   zbožňují   a
            obdivují   vše,   co   je   šeredné      a  nepořádné.  Čím  větší   stupeň   zla   a   nepravd,   tím  větší

            ošklivost a nepořádnost. Stav zla a proces nepravdy rozhodují o vnitřních pochodech a
            zevních formách  projevování mrtvého života.  Čím  větší        stupeň zla a  zfalšovanosti, tím
                                                                  negativním  stavu  mrtvého  života  vždy


                je  větší  ošklivost  a  nepořádnost  duše  i  těla.  V
            existuje  souhlas   mezi zlem a nepravdou a způsobem, jak se kdo vyjadřuje a vnímá a jak
            se jeví v   očích   ostatních. Protože se tam milují   všechny druhy zla a nepravdy, zbožňují
   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291