Page 236 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 236

KAPITOLA  12.

            Pán   Ježíš   Kristus    ve   Své   přítomně   existující   Přirozenosti   obsahuje   v   Sobě  všechny
                                                             mrtvého   života   i   lidského   života.  Pomocí
            elementy      života  včetně   prvků,   vzatých  z

            zvláštního   procesu   zbožštění   udržuje  pravý     život   v   těch  mrtvých   prvcích   i   lidských

            elementech.        V  Něm/Ní  mají  svůj  život.  Touto  novou  přirozeností  a  skrze  ni  může  být
            Pán  Ježíš    Kristus  také   přítomen   ve   všech   aspektech   negativního   stavu,   aniž  by

            negativní stav byl přítomen v      Něm/Ní.  Toto   je  nutným   požadavkem v     zájmu kontroly,
            řízení  a  dohledu  nad  mrtvým  a  lidským  životem  negativního  stavu.     Na  negativní  stav
            se musí neustále  dohlížet, neboť je  rakovinou pro pravý život,       takže  bez dohledu by se
            enormně rozšířil a sežral všechen opravdový         život  a obrátil   všechny a všechno v   mrtvý

            život.    Jeho   rozšiřování   je   dovoleno   jen   do  určité   meze.  Hranice  jeho   rozšíření   jsou
            určeny   tím,  jak  mnoho     potřebuje   pro   své   nejplnější   a   nejukončenější   projevování


                v  zájmu   srovnání   s   pravým  životem.  Plné   ocenění  pravého  života  není   možné  bez

            porovnání s    padělaným neboli mrtvým životem.
                                                                j
                                                                e
            Jak již bylo řečeno, zatím co  Pán    Ježíš   Kristus     ve   všech aspektech   negativního  stavu,

            nic      z  negativního   stavu   není   v  Pánu   Ježíši   Kristu.  Jak   si   vzpomínáte,  jeden   z   mnoha


            účelů,   proč  Pán  Ježíš    Kristus  nabyl   nové   přirozenosti,   bylo   umožnit,   aby   mohl   být
            přítomen ve všech aspektech negativního  stavu, aniž by             v  mrtvém životě   způsobil něčí
            záhubu.   Opravdový   život   účinkuje   jako   nejsmrtelnější   jed   pro   mrtvý   život.   Nemít
            elementy  negativního  pro  zaštítění       a   zadržování,   byl   by   mrtvý   život   v   okamžiku
            obrácen        v  nicotu.   Jak   víte,   toto   by  nulifikovalo  jakýkoliv   pokus   o  spasení   kohokoliv




                z  mrtvého  života.   Zároveň   však   působí  tyto   elementy   jako  ochranný   štít  proti
            negativnímu  stavu  mrtvého  života,       takže  nic  z
                                                                   něho  nemůže   vstoupit  do  Pána  Ježíše
            Krista.    Kdyby   se   takovýto   vstup   odehrál,   pak   by   došlo   k   tak   nezvykle  mohutnému
            výbuchu,  že                                                       Absolutního stavu a procesu
                          by  bylo  zničeno  veškeré  jsoucno a bytí včetně
            života.

            Důvodem, proč by  Absolutní stav a        proces  života  byl také zničen, je to, že  se zničením



            multivesmíru     byl by  nulifikován  samotný  princip života  zachování života  na věčnost.
                                                                            -



                V  něm  se  odehrává  nekonečně   rozmanitá   řada   jedinečných   manifestací   toho

            Absolutního života. Zničíte-li způsob a modus        tohoto  projevování, pak zničíte i  princip
            zachování.    Tento princip   se vztahuje na jakýkoliv stav a podmínky opravdového života
            včetně   Absolutního   pravého   života.  Princip   zachování        tvrdí,   že  sebeuvědomělý


            opravdový život        -  ať jeho forma, stav,  či podmínky  jsou  jakékoliv  -  musí  být zachován


            navěky.  Rozhodujícím  slovem   zde   je   ‚sebeuvědomění‘:   Zastavení   sebeuvědomění             je
            zastavení života. Není-li    sebeuvědomění, není ani vědomí života. Není-li vědomí života,


            pak není ani zpětné vazby žití.     A není-li žádné zpětné  vazby  žití,  pak  není života. Takže

            jakákoliv forma sebeuvědomění, od jeho  Absolutního stavu a procesu,              který stále jest,
            až   po    jeho  relativní  nositele  -  sentientní  entity  -  musí  být  zachován   v  jsoucnu   a   bytí




            provždy, na věčnost.



            Vsup     čehokoliv  z   negativního  stavu  do  Pána  Ježíše   Krista  by  způsobilo  zkázu  tohoto



            nejdůležitějšího   faktoru      -  sebeuvědomění.  Výsledkem   by   bylo   nebytí   a   neexistence.
            Naštěstí,   je  Pán  Ježíš Kristus  vybaven prostředky, které nikdy nedovolí, aby  k     něčemu
            takovému     došlo. Tudíž  -   jak bylo uvedeno shora,   a což se pro zdůraznění   opakuje i zde

               -  je  Pán   Ježíš   Kristus  přítomen   ve   všech   aspektech   negativního   stavu,   ale   nic
                z  negativního stavu není přítomno v  Pánu Ježíši Kristu.   Tento fakt je třeba mít neustále
            na mysli.
   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241