Page 236 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 236
KAPITOLA 12.
Pán Ježíš Kristus ve Své přítomně existující Přirozenosti obsahuje v Sobě všechny
mrtvého života i lidského života. Pomocí
elementy života včetně prvků, vzatých z
zvláštního procesu zbožštění udržuje pravý život v těch mrtvých prvcích i lidských
elementech. V Něm/Ní mají svůj život. Touto novou přirozeností a skrze ni může být
Pán Ježíš Kristus také přítomen ve všech aspektech negativního stavu, aniž by
negativní stav byl přítomen v Něm/Ní. Toto je nutným požadavkem v zájmu kontroly,
řízení a dohledu nad mrtvým a lidským životem negativního stavu. Na negativní stav
se musí neustále dohlížet, neboť je rakovinou pro pravý život, takže bez dohledu by se
enormně rozšířil a sežral všechen opravdový život a obrátil všechny a všechno v mrtvý
život. Jeho rozšiřování je dovoleno jen do určité meze. Hranice jeho rozšíření jsou
určeny tím, jak mnoho potřebuje pro své nejplnější a nejukončenější projevování
v zájmu srovnání s pravým životem. Plné ocenění pravého života není možné bez
porovnání s padělaným neboli mrtvým životem.
j
e
Jak již bylo řečeno, zatím co Pán Ježíš Kristus ve všech aspektech negativního stavu,
nic z negativního stavu není v Pánu Ježíši Kristu. Jak si vzpomínáte, jeden z mnoha
účelů, proč Pán Ježíš Kristus nabyl nové přirozenosti, bylo umožnit, aby mohl být
přítomen ve všech aspektech negativního stavu, aniž by v mrtvém životě způsobil něčí
záhubu. Opravdový život účinkuje jako nejsmrtelnější jed pro mrtvý život. Nemít
elementy negativního pro zaštítění a zadržování, byl by mrtvý život v okamžiku
obrácen v nicotu. Jak víte, toto by nulifikovalo jakýkoliv pokus o spasení kohokoliv
z mrtvého života. Zároveň však působí tyto elementy jako ochranný štít proti
negativnímu stavu mrtvého života, takže nic z
něho nemůže vstoupit do Pána Ježíše
Krista. Kdyby se takovýto vstup odehrál, pak by došlo k tak nezvykle mohutnému
výbuchu, že Absolutního stavu a procesu
by bylo zničeno veškeré jsoucno a bytí včetně
života.
Důvodem, proč by Absolutní stav a proces života byl také zničen, je to, že se zničením
multivesmíru byl by nulifikován samotný princip života zachování života na věčnost.
-
V něm se odehrává nekonečně rozmanitá řada jedinečných manifestací toho
Absolutního života. Zničíte-li způsob a modus tohoto projevování, pak zničíte i princip
zachování. Tento princip se vztahuje na jakýkoliv stav a podmínky opravdového života
včetně Absolutního pravého života. Princip zachování tvrdí, že sebeuvědomělý
opravdový život - ať jeho forma, stav, či podmínky jsou jakékoliv - musí být zachován
navěky. Rozhodujícím slovem zde je ‚sebeuvědomění‘: Zastavení sebeuvědomění je
zastavení života. Není-li sebeuvědomění, není ani vědomí života. Není-li vědomí života,
pak není ani zpětné vazby žití. A není-li žádné zpětné vazby žití, pak není života. Takže
jakákoliv forma sebeuvědomění, od jeho Absolutního stavu a procesu, který stále jest,
až po jeho relativní nositele - sentientní entity - musí být zachován v jsoucnu a bytí
provždy, na věčnost.
Vsup čehokoliv z negativního stavu do Pána Ježíše Krista by způsobilo zkázu tohoto
nejdůležitějšího faktoru - sebeuvědomění. Výsledkem by bylo nebytí a neexistence.
Naštěstí, je Pán Ježíš Kristus vybaven prostředky, které nikdy nedovolí, aby k něčemu
takovému došlo. Tudíž - jak bylo uvedeno shora, a což se pro zdůraznění opakuje i zde
- je Pán Ježíš Kristus přítomen ve všech aspektech negativního stavu, ale nic
z negativního stavu není přítomno v Pánu Ježíši Kristu. Tento fakt je třeba mít neustále
na mysli.