Page 231 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 231
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
uvedených úvah. Nezapomeňte však, že toto pojímání Boha je podporováno
doslovnými výroky v Biblí Svaté, jež je považována za Slovo Boží. A kdo se opováží
hádat se se Slovem Božím?
Takto vypadá past negativního stavu, v níž jsou lidští tvorové polapeni. Toto je
pramenem jejich problémů - mylné pojetí Přirozenosti Boží.
Co si nikdo neuvědomuje, je to, že nyní existující lidští tvorové jsou úplným
pokřivením a zmrzačením pravého obrazu a podobenství Božího. Je v nich velmi málo,
ba jestli vůbec něco, co přichází z toho obrazu a té podoby. Bylo to záměrně zničeno
během genetické fúze, jak je vylíčeno v této knize.
Jakmile pseudotvůrci uspěli v tomto nadmíru pustošivém a hříšném pokusu, prohlásili
nepravdivě svůj výtvor za podobenství a obraz pravého Boha, aby tak odvedli lidské
tvory od možnosti přijmout skutečného Boha a Jeho/Její pravou Přirozenost. Toto bylo
dovoleno z důvodů, zjevených jinde v této i jiných knihách Nového zjevení.
Jediný konečný zdroj všech lidských problémů může se tedy nalézti v situaci, jež byla
krátce vylíčena v tomto bodě.
17. Složitým faktorem lidských problémů je to, jak lidé vnímají a pojímají duchovní
život a strukturu pozitivního stavu. Tento bod má přímou spojitost s předešlým
bodem. Předpokládáte-li nesprávně, že nyní existující lidští tvorové jsou pravým
podobenstvím a obrazem Božím, pak veškerá duchovní pojetí, náboženství a to, jak
lidští tvorové vnímají život na nebesích, bude ovlivněno tímto falešným usuzováním.
Takže jejich očekávání, naděje a projekce budou něco docela nerealistického, neboť ve
skutečnosti není nic v duchovním světě pozitivního stavu, co je lidsky možné.
Odvozujete-li vše z nepravého duchovního pramene, pak skončíte tím, že budete
pojímat všechno, co je duchovní, v nesprávných termínech, nesprávně chápaných.
Osudově rozhodující věcí při fabrikování lidských tvorů v ne-podobenství a ne-
obrazu Božím bylo vyvinout falešné duchovní principy, které by neměly nic
společného, nebo jen velice málo, s pravou duchovností. Tento krok byl nutný, neboť
šlo o to, aby se prokázalo, že život může být započat také z falešných duchovních
principů, anebo z vůbec žádných duchovních principů. Konec konců, zfabrikovali-li
lidští tvorové boha podle vlastního podobenství a obrazu, pak takový bůh ve
skutečnosti nemůže existovat, protože je pouhou fantazií či projekcí lidského myšlení,
vyvolanou přáním. Proto tedy všechny duchovní principy, odvozené z takového boha,
jsou fakticky neduchovní, ježto žádná pravá duchovnost neexistuje. A jestli náhodou
někteří lidští tvorové si zvolí věřit v Boha, pak to bude také přijatelné, protože jejich
víra bude založena na nesprávném předpokladu, že jsou jeho podobenstvím a
a
obrazem. Je-li tomu tak, pak jejich bůh je taky podobenstvím obrazem lidských tvorů,
což je logické oběma směry.
Není tudíž nebezpečné dovolit lidským tvorům věřit v takového boha. Ve skutečnosti
opak je pravdou: taková víra v takového boha drží je ještě ve větší vzdálenosti od
pravého Boha než žádná víra v existenci jakéhokoliv Boha.
Tato logika je nevyvratitelná. Navíc produkuje tato situace rozličné spiritualistické