Page 182 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 182
KAPITOLA 10.
modifikacím či zaměnění, obzvláště jde-li o Boží přirozenost. Pro ně myslet, že
Přirozenost Boží se vůbec může změnit, je rouháním a neodpustitelným hříchem.
Potřeba změn ve všech podmínkách a stavech včetně Přirozenosti Boha Nejvyššího,
který se stal plností Pána Ježíše Krista, je podstatou pravé duchovní reality jsoucna a
bytí. Starý zákon duchovní skutečnosti se tedy tímto redefinuje, aby mohl odrážet
novou duchovní realitu změny. Realita jakéhokoliv jsoucna a bytí se odvozuje ze své
schopnosti měnit se podle potřeby, kdy je třeba, je-li vůbec třeba a jakým způsobem je
e
třeba. Jelikož Pán Ježíš Kristus Sám/Sama v sobě Absolutním zákonem, platí tento
j
zákon stejně i v Jeho/Jejím případě. V tomto je samotný duchovní princip Zákona
duchovní reality. Přijetím tohoto zákona jako duchovního faktu se potvrzuje pravá
duchovní skutečnost vlastního jsoucna a bytí.
4. ZÁKON DUCHOVNÍ JEDNOSTRANNOSTI
Tento zákon byl uveden v jsoucno a bytí po té, co negativní stav byl aktivován. Poprvé
se o něm zmiňuje kniha Základy lidské duchovnosti náležitě je definován knize
v
a
Realita, mýty a iluze, aniž by byl takto označen. Fundamentální principy tohoto zákona
mohou být formulovány následovně:
Pozitivní stav je jediným, nejzazším jsoucnem a bytím, jež existuje v sobě, ze
sebe a sebou, bez jakéhokoliv jiného pramene či stavu, jenž by se mu rovnal,
nebo bylo něco vyššího či opačného. Tím, že pozitivním stavem je ve smyslu
jeho absolutnosti a celistvosti sama Přirozenost Pána Ježíše Krista, který jej
zároveň přesahuje, je Pán Ježíš Kristus jediným Absolutním jsoucnem a
bytím, existujícím v Sobě, ze Sebe a Sebou, bez jakéhokoliv jiného pramene
Svého původu.
Jednoduše řečeno, není jiného Absolutního stavu, který by mu byl rovný, vyšší či
opačný, je pouze Pán Ježíš Kristus.
Důvodem uvedení tohoto zákona po aktivaci negativního stavu bylo to, že negativní
k
stav se prohlásil buď za rovného Bohu, nebo za vyššího než Bůh, anebo Jeho/Jejím
opakem. Jinými slovy: Negativní stav přesvědčil mnohé, že existuje dualita jsoucna a
bytí, která je tou pravou povahou multivesmíru. Znázorňuje se to jako Janus, bůh
s dvěma tvářemi. Jedna z jeho tváří je dobrá, druhá je zlá. Má se za to, že Boží
přirozenost je dvojaká, a tudíž Bůh je pramenem jak dobra, tak i zla. V tomto ohledu
tedy jsou v multivesmíru dvě sobě rovné síly - pozitivní a negativní. Mají být na
protichůdných pólech, aby se tak udržovala rovnováha ve veškerém stvoření. Snažil se
tedy negativní stav přesvědčit všechny o tom, že jeho původ je v Nejvyšším, a tím je
rovným vůči pozitivnímu stavu, ne-li větším. A nejen to: Ještě i prohlašuje, že bude
existovat vždy jako nutná podmínka pro udržování rovnováhy v multivesmíru, a že
kvůli té roli umožňuje svobodu volby.
Tato nepravda a nesprávná koncepce je vynálezem pekel. Pseudotvůrci dělali vše
možné, aby prokázali tento fakt. Mnohé náboženské systémy obsahují ve svých
naukách tvrzení o dvojí přirozenosti stvoření i Stvořitele. Tento systém víry vychází ze
skutečnosti, že negativní stav staví se proti všem zákonům a principům pozitivního