Page 182 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 182

KAPITOLA  10.
            modifikacím   či   zaměnění,   obzvláště   jde-li  o   Boží   přirozenost.  Pro   ně   myslet,   že
            Přirozenost    Boží se vůbec může změnit,  je rouháním a neodpustitelným hříchem.


            Potřeba   změn     ve  všech   podmínkách   a   stavech   včetně  Přirozenosti   Boha   Nejvyššího,
            který  se  stal  plností   Pána  Ježíše  Krista,   je  podstatou  pravé   duchovní  reality   jsoucna  a
            bytí.    Starý  zákon   duchovní   skutečnosti  se   tedy   tímto  redefinuje,  aby   mohl   odrážet

            novou  duchovní  realitu  změny.     Realita  jakéhokoliv  jsoucna  a  bytí  se  odvozuje  ze  své
            schopnosti měnit se podle potřeby, kdy je  třeba,       je-li vůbec třeba a jakým   způsobem    je
                                                 e
            třeba.   Jelikož  Pán  Ježíš  Kristus     Sám/Sama  v   sobě  Absolutním  zákonem,  platí  tento

                                                j


            zákon     stejně  i   v   Jeho/Jejím   případě.   V   tomto   je  samotný  duchovní   princip   Zákona
            duchovní   reality.    Přijetím   tohoto  zákona  jako  duchovního   faktu  se   potvrzuje   pravá


            duchovní skutečnost      vlastního jsoucna a bytí.
                                     4. ZÁKON DUCHOVNÍ JEDNOSTRANNOSTI

            Tento zákon     byl  uveden v   jsoucno a  bytí po té, co negativní  stav byl aktivován.  Poprvé
            se   o   něm   zmiňuje   kniha  Základy   lidské   duchovnosti      náležitě   je   definován      knize
                                                                                                     v
                                                                          a


            Realita,   mýty a iluze, aniž by byl takto označen.  Fundamentální principy  tohoto zákona

            mohou být formulovány následovně:
                    Pozitivní  stav je   jediným,   nejzazším   jsoucnem a bytím, jež existuje v   sobě, ze
                    sebe a sebou, bez jakéhokoliv jiného pramene či      stavu,   jenž   by  se mu   rovnal,
                    nebo bylo něco vyššího či opačného.     Tím, že pozitivním stavem je ve smyslu
                    jeho  absolutnosti   a celistvosti  sama Přirozenost  Pána Ježíše Krista, který jej

                    zároveň   přesahuje,   je   Pán   Ježíš   Kristus    jediným   Absolutním  jsoucnem   a
                    bytím, existujícím   v  Sobě, ze Sebe  a Sebou, bez jakéhokoliv jiného  pramene
                    Svého původu.

            Jednoduše   řečeno,  není  jiného   Absolutního   stavu,   který   by   mu    byl   rovný,   vyšší   či
            opačný, je pouze     Pán Ježíš Kristus.


            Důvodem        uvedení tohoto zákona  po aktivaci negativního  stavu bylo to, že        negativní
                        k

            stav   se   prohlásil   buď   za   rovného  Bohu,   nebo   za   vyššího    než   Bůh,   anebo   Jeho/Jejím
            opakem.     Jinými  slovy:  Negativní  stav  přesvědčil  mnohé,  že  existuje  dualita  jsoucna  a

            bytí,   která   je   tou   pravou   povahou  multivesmíru.    Znázorňuje  se   to   jako  Janus,  bůh



               s  dvěma   tvářemi.   Jedna   z   jeho   tváří  je  dobrá,   druhá   je   zlá.   Má  se   za   to,   že   Boží

            přirozenost  je  dvojaká,  a  tudíž  Bůh   je  pramenem  jak  dobra,  tak  i  zla.  V   tomto  ohledu

            tedy   jsou      v  multivesmíru  dvě   sobě   rovné   síly  -  pozitivní   a   negativní.   Mají   být  na

            protichůdných pólech, aby se tak udržovala rovnováha ve veškerém  stvoření. Snažil se

            tedy  negativní  stav  přesvědčit  všechny        o  tom,  že  jeho  původ  je  v   Nejvyšším,  a  tím  je
            rovným   vůči   pozitivnímu   stavu,   ne-li   větším.   A   nejen   to:  Ještě   i   prohlašuje,   že   bude
            existovat   vždy   jako    nutná   podmínka  pro   udržování  rovnováhy   v   multivesmíru,   a   že

            kvůli   té roli umožňuje svobodu volby.


            Tato   nepravda        a  nesprávná  koncepce   je   vynálezem   pekel.  Pseudotvůrci  dělali   vše
            možné,   aby   prokázali   tento   fakt.   Mnohé   náboženské   systémy      obsahují  ve   svých

            naukách tvrzení o dvojí přirozenosti  stvoření       i Stvořitele.   Tento systém víry vychází ze
            skutečnosti,   že   negativní   stav   staví    se   proti   všem   zákonům   a   principům   pozitivního
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187