Page 180 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 180

KAPITOLA  10.
                                                                                                      z
            toho ducha     a  jeho  duše,   a  za čtvrté  je tu  prostředí toho ducha,   jež je vytvořeno     idejí

            ducha,    týkajících se náležitě projekce a manifestování jeho  formy.
            Tento     zákon  také  naznačuje,   že  vše,   co   je   a   existuje,   je   nositelem   a   obrazem   všech



            principů     a   zákonů   zdroje,  který   jej   vytváří.  Takže   má   tendenci   ujmout   se   vlastního
            nezávislého jsoucna a bytí     či  vlastní reality založené na pravé skutečnosti  svého zdroje.

                    -

            Proto       nazíráno  samo   sebou  –  zdá  se   mu,   že   má  vlastní  realitu   a  myslí  si,   že   je



            nezávislá  na všem ostatním.
            Důsledky tohoto zákona jsou  enormní         pro všechny  sentientní   entity. Tím,   že  mají svůj

            původ        v  Idejích  Absolutního  ducha  Pána  Ježíše  Krista,  závisí  jejich  život  naprosto  na



            Absolutním      životě   Pána  Ježíše   Krista.  Nicméně   tím,   že  odrážejí   v   sobě   obraz   a
            podobenství  svého  Stvořitele,  zdají    se  samy  sobě  jako  soběstačné,  s   vlastní  realitou  a

            nezávisle  od   svého  Absolutního  zdroje.  Principem  zde  je,  že  jakmile  se  idea  vyskytne
                v  Absolutní  sentientní   mysli, pak díky své povaze má  ta idea tendenci se promítnout do
            vlastního jsoucna a bytí, a tak se stát svou vlastní realitou.  Toto je nutnou podmínkou



            pro    sentientní  život  a   pro  život   v   multivesmíru.  Motivace   být   a  existovat  vyvěrá  ze


            schopnosti být nezávislý.
            Naproti  tomu,  být     nezávislý  je  jedním   ze   životně   nejvíc   závažných   předpokladů  pro


            ustanovení vzájemného poměru s          jinými, hlavně však  s   vlastním Absolutním   zdrojem  -
            Pánem   Ježíšem   Kristem.     Jak   víte,  jeden   z   účelů  stvoření  bylo  ustanovení   takového

            recipročního   poměru   se   stvořenými.      Kdyby  neměli   tento   pocit   nezávislosti   a   své
            vlastní   reálnosti,   pak   by   nemohli   vytvořit   smysluplný,   svobodný  a   trvalý   vztah   vůči
            svému Absolutnímu zdroji.
            Byli  tedy  v   průběhu   tvoření   nadáni  svým  Stvořitelem  stejnými  atributy,  jaké  má  Sám:
            svobodou   volby,   nezávislostí   a   pocitem   vlastní   reálnosti.      Z  této   pozice,   majíce   tyto
            důležité   atributy,  mohou   všechny  sentientní        entity   mít   pocit  vlastní   nezávislé
            skutečnosti,   ze   které  se    mohou   stýkat   se   svým   Absolutním   zdrojem   bez   pocitu
            donucení     či otroctví.   Mít  neustále tento fakt na vědomí je tím pravým principem tohoto
            zákona.


            Zamítnutí    obsahu,   významnosti a  skutečnosti tohoto  zákona  dává  popud       negativnímu
            stavu,   aby   mohl   vejít   do   svého  jsoucna   a   bytí.  Realita   nezávislosti   jsoucna  a   bytí
            negativního   stavu   je   založena  na   faktu  přijetí   tohoto   zavržení.   Vše,   co   je   odvrženo
                z  pravého jsoucna a bytí stává se realitou pro jsoucno  a bytí negativního stavu. Kdyby
                                                o
            nebyla  nikdy  odvržena  pravda        této  věci,  nikdy  by  nebyl  a  ani  neexistoval  negativní


            stav.     tomto  faktu   tkví   ten   pravý  duchovní   princip  vlastní   skutečnosti   negativního
                   V

            stavu.
            Tento zákon     je starý. V   souladu s   novým duchovním stavem    se  modifikuje následujícím
            způsobem:


                   Od   této   chvíle    je   pravá   realita  jsoucna  a   bytí  každého   určena   tou   pozicí,

                   postojem   a  vztahem,  jaké       si  kdo   zvolí  vůči   Nové   přirozenosti   Pána   Ježíše
                   Krista   popsané       v  této   knize.   Jelikož   toto   je   Nová  Absolutní   realita,   je

                   nezávislost    všech   jiných  realit   v   jsoucnu   a   bytí   definována   mírou
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185