Page 125 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 125
NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
40. To řekl a ukázal jim ruce a nohy.
41. Když tomu pro samou radost nemohli uvěřit a jen se divili, řekl jim:
„Máte tu něco jídlu?“
k
42. Podali mu kus pečené ryby a plást medu.
43. Vzal si a pojedl před nimi.‘
Povšimněte si, prosím, jak obrovský důraz se klade na hmotné tělo Ježíše Krista. Pobídl
apoštoly, aby si na Něj/Ni sáhli, a tak mohli pocítit Jeho/Její maso a kosti. Také jedl
vyžádaný pokrm, aby se tak ještě více zdůraznil fyzický aspekt. Anebo to, co se
odehrálo mezi Ježíšem Kristem a Tomášem podle zaznamenaného v evangeliu Jana,
kapitola 20, verše 24-29. Opět důraz je na hmotném těle, vzkříšeném z mrtvých. Nebo
si vezměme scénu, kterou Jan popsal v 21. kapitole, kdy se jedná o pojídání fyzické
ryby. Ve všech těchto událostech je hluboký duchovní význam, ukazující na tajemství
lidského těla, v němž bydlelo Božství Nejvyššího a které si Pán Ježíš Kristus vzal s
sebou. Avšak proč se toto všecko dělo, zůstalo tajemstvím pro apoštoly i pro všecky
ostatní až do této chvíle.
Za čtvrté Jan správně definuje pojem antikrista jako někoho, kdo odmítá Božství
lidského těla-masa Pána Ježíše Krista a že to Božské bylo učiněno tělem. Zde jde o dva
důležité činitele: Božské bylo učiněno lidským - tělem. Tělo má vždy negativní
spoluoznačení slabosti, ohraničenosti a hotovosti snadno podlehnout pokušení a
všelijakým špatnostem. A přece, přes to všecko, Božské, tělem učiněno jest. Stalo se
vlastně to, že Božské vzalo na Sebe či obléklo se do toho negativního těla, sestávajícího
z ničeho jiného než ze všech druhů zla a nepravd (ovšem pouze ve smyslu
souvztažností).
Druhou skutečností je, že to tělo bylo učiněno Božským a že je Pán ježíš Kristus vzal
s sebou při tělesném odchodu z vaší planety. Nyní se může říci, že nejdůležitější
duchovní doktrínou, správně pochopenou všemi apoštoly včetně Pavla, bylo uznání
těchto dvou činitelů. Vše ostatní bylo založeno nebo odvozováno z tohoto osudně
závažného faktu. Proto každý, kdo zpochybňoval a zpochybňuje, odmítal a odmítá
skutečnost Lidského Božství a Božského lidství, je antikristem. Tato definice byla
navržena Janem. Je správnou ze stanoviska zmíněných dvou faktorů. Podle této
definice vyskytlo se mnoho antikristů na vaší planetě od dob apoštolů až do dneška.
Každý, kdo popírá výše uvedené skutečnosti - a takových je více než těch, co tak nečiní
- je fakticky antikristem.
Nicméně budiž známo, že pojem antikrista má v sobě více, než se zde zatím uvádí.
Především se slovo ‚antikrist‘ nepoužívá správně. Není náhodou, že Pán Ježíš Kristus
nikdy toho slova nepoužil. Jak bylo shora řečeno, byla použita slova jako ‚falešní
kristové‘ a ‚falešní proroci‘. Ve Zjevení Ježíše Krista v Biblí Svaté v přenosu apoštola
Jana jsou užita slova ‚drak‘, ‚dravec z moře‘, ‚dravec ze země‘ a ‚falešný prorok‘. Také u
proroka Daniele se užívá slovo dravci. V této souvislosti slovo ‚Kristus‘ značí duchovní
pravdu. ‚Falešní kristové znamenají mnohonásobně zfalšovanou duchovní pravdu. V
hlubším smyslu označuje povšechnou falsifikaci všeho pravdivého o přirozenosti Pána