Page 125 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 125

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

                   40. To řekl a ukázal jim ruce  a nohy.

                   41.  Když   tomu  pro  samou  radost  nemohli  uvěřit  a  jen  se  divili,  řekl  jim:

                    „Máte tu  něco     jídlu?“
                                   k

                   42. Podali   mu kus pečené ryby a plást     medu.

                   43. Vzal si a   pojedl před nimi.‘


            Povšimněte     si, prosím, jak obrovský důraz se klade na  hmotné      tělo Ježíše Krista.   Pobídl
            apoštoly,  aby  si  na  Něj/Ni  sáhli,     a  tak  mohli  pocítit  Jeho/Její  maso  a  kosti.  Také  jedl



            vyžádaný      pokrm,  aby   se  tak   ještě  více   zdůraznil  fyzický   aspekt.   Anebo  to,   co  se


            odehrálo  mezi  Ježíšem   Kristem      a   Tomášem   podle   zaznamenaného  v   evangeliu   Jana,
            kapitola   20,   verše 24-29. Opět důraz je na  hmotném těle,     vzkříšeném z mrtvých. Nebo
            si  vezměme  scénu,  kterou  Jan  popsal        v  21.  kapitole,  kdy  se   jedná   o  pojídání  fyzické
            ryby.   Ve  všech  těchto  událostech  je  hluboký  duchovní  význam,  ukazující    na  tajemství

            lidského   těla,      v  němž  bydlelo  Božství   Nejvyššího  a   které   si  Pán   Ježíš   Kristus   vzal   s




            sebou.   Avšak  proč  se  toto  všecko  dělo,  zůstalo  tajemstvím  pro  apoštoly  i  pro  všecky
            ostatní až do této chvíle.
            Za   čtvrté   Jan   správně   definuje  pojem   antikrista   jako   někoho,    kdo   odmítá  Božství
            lidského těla-masa Pána Ježíše Krista a že to       Božské bylo učiněno tělem.     Zde jde o dva



            důležité    činitele:  Božské   bylo   učiněno   lidským  -  tělem.  Tělo   má   vždy   negativní
            spoluoznačení      slabosti,   ohraničenosti   a   hotovosti  snadno  podlehnout   pokušení   a


            všelijakým  špatnostem.       A  přece,   přes  to  všecko,  Božské,  tělem  učiněno  jest.  Stalo  se
            vlastně to, že Božské    vzalo na   Sebe či obléklo se do toho   negativního těla,   sestávajícího

            z   ničeho    jiného   než   ze  všech   druhů   zla   a   nepravd   (ovšem   pouze   ve   smyslu
            souvztažností).
            Druhou  skutečností  je,  že  to  tělo   bylo  učiněno  Božským  a  že  je  Pán  ježíš  Kristus  vzal
               s  sebou  při   tělesném   odchodu   z   vaší   planety.  Nyní  se   může   říci,   že   nejdůležitější



            duchovní      doktrínou,  správně   pochopenou   všemi   apoštoly   včetně   Pavla,   bylo  uznání

            těchto   dvou  činitelů.    Vše   ostatní   bylo   založeno   nebo   odvozováno   z   tohoto  osudně
            závažného   faktu.     Proto  každý,   kdo   zpochybňoval   a   zpochybňuje,   odmítal   a   odmítá

            skutečnost  Lidského   Božství   a   Božského  lidství,   je   antikristem.    Tato  definice   byla


            navržena   Janem.   Je    správnou  ze   stanoviska   zmíněných   dvou   faktorů.   Podle  této
            definice  vyskytlo  se  mnoho  antikristů  na  vaší  planetě   od  dob  apoštolů  až  do  dneška.
            Každý,  kdo popírá     výše  uvedené skutečnosti  -   a takových je více než těch, co tak  nečiní
               -  je fakticky   antikristem.


            Nicméně      budiž   známo,   že  pojem   antikrista  má   v   sobě  více,  než   se   zde   zatím   uvádí.
            Především  se  slovo  ‚antikrist‘    nepoužívá  správně.  Není  náhodou,  že  Pán  Ježíš  Kristus


            nikdy     toho  slova   nepoužil.  Jak   bylo   shora   řečeno,   byla   použita  slova   jako   ‚falešní



            kristové‘   a  ‚falešní   proroci‘.  Ve  Zjevení  Ježíše   Krista  v  Biblí  Svaté  v   přenosu  apoštola


            Jana jsou užita slova ‚drak‘,    ‚dravec z  moře‘,  ‚dravec  ze země‘  a  ‚falešný prorok‘. Také u


            proroka Daniele se užívá slovo  dravci.      V této souvislosti slovo  ‚Kristus‘  značí  duchovní


            pravdu.     ‚Falešní   kristové  znamenají  mnohonásobně   zfalšovanou   duchovní   pravdu.  V

            hlubším smyslu  označuje  povšechnou falsifikaci všeho pravdivého o přirozenosti             Pána
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130