Page 127 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 127

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            Kristus    a  Jeho/Její   celý   pozitivní   stav   jsou   ve   skutečnosti  negativní.   Toto   je   jediný
            logický závěr, který možno vyvodit z tohoto předpokladu. Tak tedy křesťanští kazatelé


            ze   svých  kazatelen  neustále  straší  své  naivní  následovníky  Božím  hněvem.  Takovým
            činem  slouží   velice pěkně samotnému  negativnímu stavu.         V jeho souznění  Bůh   je zlý a
            Ježíš Kristus   je zlým pochopem toho zlého  Boha.

            Realitou této situace je,    že  negativní stav je sama bída  a utrpení.   Je to  hustá tma.   Přes


            toto   sám  sebe  nepovažuje  za  bídný  a  temný.  Když  se  vpustí  duchovní  světlo  do  této

            temnoty,  ukáže  se  pravá  povaha  negativního  stavu,  jako  nejbídnější,  nejprohnilejší  a
            nejtrýznivější   stav.   Náhle   členové   negativního   stavu   pocítí  všechnu   tu   mizérii   a
            utrpení,  jež   je  vlastní  jejich  stavu.  Toto  odhalení  se  však  děje  podle   stupně  blízkosti


            pozitivního   stavu    k   negativnímu   stavu.  Čím   je   světlo  pozitivního   stavu  dále  od
            negativního   stavu,   tím  méně,    ba  téměř  neexistující  je   vědomí   výskytu  té  bědnosti   a


            trýznivosti   negativního stavu.   A naopak:  Čím  blíže   se dostává   energie pozitivního stavu
            ke stavu negativnímu, tím  více     se obnažuje  a prožívá  stav ubohosti a utrpení.
            Soud  nad  negativním  stavem      neprobíhá  jako  nějaká  parádní  soudní  procedura,  jak  to

            líčí  doslovný   smysl  v  Biblí    Svaté.   Děje   se  to  přibližováním  pozitivního  stavu   do


            sousedství  negativního stavu.     Přijde-li intenzivní  pocit lásky a  dobroty a   čistoty  stavu


            moudrosti  a  pravdy  do  těsného  kontaktu      se  členy  negativního  stavu,  stává  se  pro  ně

            zcela   nesnesitelným.     Zakoušejí   bídu   a   utrpení  přirozenou   jejich   vlastní  povaze.


            Přítomnost     pozitivního  stavu  vynáší  ven  z  negativního  stavu  jenom  to,  co  patří  k
            jeho pravé     povaze.
            Ale   tím,   že   jsou   v  zevnějšnostech,    věříce,  že   všechno   přichází   zvenčí,   domnívají   se

            členové   negativního   stavu,   že   toto   utrpení   a   bída   jsou  zevního   původu,    totiž,   že
            přicházejí  od  Pána  Ježíše  Krista   a  Jeho/Jejích  andělů  a  duchů.  Jiný  druh  vnímání  jim


            není dostupný. Je přirozeností negativního        stavu   být takovým.  Máte  zde tedy klasický
            příklad  projekce.   Pozitivní stav je obviňován za všechna neštěstí a utrpení negativního
            stavu,   neboť  se   domnívá,   že   kdyby   pozitivní   stav   neexistoval,    nebylo   by   žádného
            strádání   a   mizérie.   A   zatím   opak   je   pravda.  Pozitivní   stav   nepřináší   nic   jiného   než
            dobro a pravdu, lásku a moudrost se všemi kladnými myšlenkami, city a záměry.

            Avšak   pociťovat   tyto   pozitivní   stavy   jako   takové   není  možno,   pokud   se   neodhalí
            opačná přirozenost  negativního stavu.       Čím  více  lásky, dobroty,  moudrosti a pravdy je

            do  negativního  stavu  vléváno,  tím  více    utrpení  a  bídy   negativního  stavu  vstupuje  do
            vědomí a  pociťuje se.    Nelze  velmi dobře přijmout a  prožívat tyto atributy  pozitivního



            stavu, pokud trvá     život bídy a utrpení. Zároveň však nelze se  vzdát  tohoto života, aniž

            si  uvědomíte       a  procítíte  tuto  bídu  a  trýzeň.  Proces  zbavování  se  strádání  a  mizérie  je
            intenzívní   prožití   všech   emocí    a   stavů   bídy   a   utrpení.  Jinak   by   nebylo   třeba   se   jich
            zbavit.   Nicméně  tato   zkušenost   prožitku   může   se   uskutečnit   jen  porovnáním

               s  pozitivním stavem.  A  proto přisune-li  se pozitivní  stav do  blízkosti  stavu negativního,


            pak   všechna   bída   a   všelijaké    utrpení  se   stanou   zřejmým  a   pozorovatelným
            zkušenostním  zážitkem. Avšak v této fázi odhalení  zdá se         členům negativního stavu,  že
            jejich   utrpení   a   bída   jsou  zapříčiněny  Bohem     a   Jeho/Jejím   pozitivním   stavem.
            Pamatujte si, prosím, že  doslovný smysl       Biblí   Svaté   používá   jejich  mluvu, řeč projekce.
            Není jiný   jazyk v  negativním stavu než    jazyk stavu negativního.   Z toho důvodu myslí-li,
            že všechna bída a trápení  jsou     způsobeny  Bohem,  pak jsou při popisování toho procesu
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132