Page 23 - KDO JSI A PROČ JSI ZDE?
P. 23

uvědomit, protože jinak bychom došli ke zkreslenému a nesprávnému závěru, že
            lidé mohou utvořit věci sami ze sebe a sebou. Lidé nemohou nic utvořit sami ze
            sebe a sebou. Jediným způsobem, jak mohou něco vůbec stvořit, je z materiálu
            stvořeného původně Nejvyšším. Nejvyšší dovoluje, aby se tak stalo kvůli důležitému
            účelu   poznání   odpovědi   na   tuto   výše   položenou   kritickou,   životně   závažnou   a
            důležitou otázku. Jelikož je Nejvyšší přítomen v každé buňce (v duchu této buňky),
            zaručuje to, že je u každého zachována svoboda volby. Proto každý, kdo se účastní
            tohoto experimentu, a každý, kdo je při něm vytvořen, se ho zúčastní a byl v něm
            vytvořen  z vlastní  svobodné  volby. Taková  je  přirozenost  Nejvyššího,  Jediného,
            kdož tvoří pouze „ve“ svobodě a nezávislosti a „kvůli“ svobodě a nezávislosti.
            Téma svobody volby budeme probírat v následujících kapitolách.


            Zaznamenaný rozdíl mezi lidmi, kteří byli stvořeni přímým nadělením Nejvyššího a
            Nejvyšším,   a   těmi,   kdo   vstoupili   do   bytí   v tomto   světě   prostředky   fyzického   a
            genetického   procesu  biklonování,  je   ten,   že   lidé,   kteří   přišli   prostřednictvím
            biklonování, postrádali důležitou duchovní zkušenost přímého nadělení Nejvyšším.
            Tu tedy máme počátek  „pádu“, čili duchovního úpadku. Pravý význam pádu, čili
            duchovního úpadku spočívá ve faktu, že tímto procesem zahájilo lidstvo na Zemi
            nebezpečný trend, který vše obrátil vzhůru nohama. Tento proces je symbolicky
            popsán v Bibli svaté, v knize Geneze, kapitole druhé, verších osmnáct až dvacet pět.
            Bůh tvořící Adamovi ženu z jeho žebra znamená vytvoření člověka smyslovými,
            fyzickými   a   přírodními   prostředky,   protože   lidské   nejspodnější   žebro  souvztaží
            s vnějším fyzickým světem a vědeckou metodologií a reprezentuje je. To, že to byl
            Bůh, kdo uspal Adama a provedl tento chirurgický zákrok, znamená, že Bůh dovolil,
            aby se tak stalo kvůli poučení a kvůli tomu, že byl za tím účelem použit Jeho
            materiál.


            Tento akt také znamená, že Bůh je vždy přítomen v jakékoli živé buňce lidského těla
            a bezpochyby v lidském duchu a udržování ho naživu. Je to místo, kde lidský duch
            přebývá za účelem oživování tohoto těla a udržování ho naživu. Cokoli je naživu,
            musí v sobě obsahovat jistý stupeň přítomnosti Nejvyššího, protože jedině Nejvyšší
            je skutečně věčně naživu, jsa/jsouc naživu v Sobě a Sebou. Vše ostatní je naživu
            jedině z Něho/Ní.


            Toto je jedním důvodem, proč se v Bibli říká, že Bůh stvořil Evu z Adamova žebra.
            Znamená   to   Boží   dovolení   lidem,   aby   tak   činili.   Vyjmutí   Adamova   žebra   také
            znamená, že lidé budou od nynějška tvořeni na této planetě ne přímým nadělením
            Nejvyššího, ale raději fyzickými prostředky. To, že Adam byl uvržen do hlubokého
            spánku, znamená, že vědci té doby ztratili svou duchovní perspektivu. Scházelo jim
            uvědomění ohromného nebezpečí, do kterého uvrhli veškerou budoucnost lidstva
            na planetě Zemi.


            V jednom okamžiku historie tohoto lidstva  opustili  všichni lidé stvoření původně
            přímým nadělením Nejvyššího planetu Zemi. Do bytí vstoupila nová generace lidí.
            Tito   lidé   byli   uvedeni   do   tohoto   světa   cele   prostřednictvím   speciálního   typu
            biklonování. V procesu rozvoje této nové generace se stávali její členové méně a
            méně   duchovními;   to   byl   nevyhnutelný   následek,   neboť   postrádali   závažnou
            zkušenost přímého nadělení Nejvyšším. Namísto toho se tito lidé stávali stále více
            smyslovými,   tělesnými   a   materialistickými,   postupně   se   obracejícími   stále   více
            zevně k přírodě, pryč od své Niterné mysli a od Nejvyššího ve své Niterné mysli.
            Nedostatek   zkušenosti  přímého   nadělení  života   od   Nejvyššího   postupně  zahájil
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28