Page 25 - KDO JSI A PROČ JSI ZDE?
P. 25

Takže první ideou, která vědce napadla, bylo, že by je proto, aby učinili lidi závislými
            na zevnějšnostech, čili na zevních přírodních zákonech, museli přebudovat tak, aby
            se chovali přesně jako zvířata. Tento postup by pak vědcům dovolil fabrikovat typ
            lidí, kteří by měli sklon pohlížet vně, zevně, do přírody a na přírodní zákony, namísto
            pohlížení dovnitř, do Niterné mysli, na Nejvyššího a na Jeho/Její duchovní zákony.
            Vědci navíc neměli rádi proces biklonování, protože stále obsahoval příliš mnoho
            duchovnosti.  Dvojklonování nemohlo produkovat požadovaný rozsah neznalosti a
            nevědomých procesů.


            S nevědomostí   a   nevědomými   procesy   chtěli   vědci   nastolit   vládu   a   panování
            negativního stavu. Negativní stav je stavem pohlížení vně, zevně k přírodě, namísto
            pohlížení dovnitř, do Niterné mysli a k Nejvyššímu.


            V okamžiku,   kdy   tato   dřívější   generace   vymyslela   tento   plán   a   rozhodla   se
            pokračovat   v jeho   realizaci,   nastalo   ohromné   zpustošení.   To   vytvořilo   vír
            v duchovním, intermediálním a fyzickém vesmíru a osnově času a prostoru. Tato
            katastrofická událost je vyvrhla z dimenze pravého Stvoření, ve které doposud byli.
            V biblických   pojmech   byli   vyhnáni   ze   zahrady   Eden,   což   znamená   z pravého
            Stvoření.


            Když byla tato dřívější generace vyhozena, spadla ze skutečné planety Země do
            takzvané   zóny   vymístění,   do   dimenze,   která   existovala   souběžně   s pravým
            Stvořením. Opakuje se, že tato dřívější generace vypadla ze skutečné planety Země
            do její zóny vymístění, neboli do antivesmíru, kde jim bylo umožněno pokračovat ve
            svých experimentech. Naneštěstí byli s to vzít se sebou všechny znalosti, které
            měli. K tomu si také přinesli vzorky všech existujících živočichů a rostlin z jejich
            původní planety Země. (Na podrobnosti o zóně vymístění bych vás rád odkázal na
            „Čtvero pojetí duchovní struktury stvoření“ a také na kapitolu čtrnáct knihy „Realita,
            mýty a iluze“.)

            Do tohoto bodu byla zóna vymístění neobydlena. Takže majíc všechny poznatky,
            prostředky   a   souvztažnosti   zachované   a   k dispozici,   mohla   dřívější   generace
            svobodně pokročit vpřed ve svých plánech. Jak se právě uvedlo výše, přinesli si
            všechny   zvířecí   buňky,   vzorky   a   geny   ze   skutečné   planety   Země.   Pak   se   tedy
            rozhodli využít tyto geny, aby zfabrikovali pseudočlověka, který by byl od nich zcela
            odlišný a nepodobný všemu doposud stvořenému přímým nadělením od Nejvyššího
            a Nejvyšším. Tu se vědci rozhodli využít zvířecí geny při produkci nových tvorů,
            které  nazvali „člověkem“. Potřebovali zvířecí neznalost a nedostatek  vědomého
            sebeuvědomění. To by jim dovolilo tohoto člověka – tvora úplně řídit. Ovládání by
            bylo nastoleno prostřednictvím vnějších prostředků a prostřednictvím závislosti
            tohoto  pseudočlověka  na zevních činitelích, na přírodních zákonech a na vnější
            mysli spíše, než na faktorech niterných, na duchovních zákonech, na Niterné mysli
            a na Nejvyšším, jak je tomu u člověka duchovního. Přesto tito vědci také potřebovali
            zachovat jistý stupeň podobnosti původním lidem, aby tito nově zfabrikovaní lidé
            byli s to se naučit tomu, čemu je tito vědci chtěli naučit.

            Proto   po   několika   milionech   roků   experimentování   vědci   uspěli   při   fabrikaci
            pseudočlověka, který obsahoval 95 % genů a výbavy zvířecího života. Následkem
            toho   zůstalo   jen   5   %   genů   a   výbavy   z pravých   lidí.   Těchto   5   %   však   bylo
            dostatečných   k tomu,   aby   se   v těchto   nově   zfabrikovaných   lidech   udržela
            schopnost vytvořit si pojem sebe samého, rozumovost a vyšší formy poznávání.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30