Page 525 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 525

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            budou  uchovány  v universalitě  všeho,  nebude  existovat  potřeba  znovu  a  znovu  to
            opakovat.

            Vzpomínáte  si,  co  jsme  odpověděli  na  otázku  Borise  Belly  ohledně  této  záležitosti?
            Protože  všechny  sentientní  entity  budou  pokračovat  v bytí  relativními  na  věčnost,
            třebaže  ve  velmi  odlišném  a  menším  stupni,  budou  mít  potřebu  doplňovat  svoji
            relativitu  s neustálým  nabýváním  nových  a  odlišných  znalostí.  Kdykoliv  přijdou
            s nějakou ideou nebo otázkou na cokoliv, než ji vyzkoušejí, budou pátrat v universalitě-
            všeho,  aby  určily,  zdali  jejich  otázka  již  nebyla  zodpovězena.  Pokud  přijde  na  mysl
            kohokoliv  jakákoliv  otázka  o  možnosti  jakéhokoliv  typu  života  jiného,  než  je  pravý
            život plnosti a kompletnosti pozitivního stavu, než se taková otázka rozšíří ke všem
            ostatním,  tazatel  bude  nasměrován  do  universality-všeho,  kde  budou  jeho  otázky
            v tomto ohledu k jeho plné a kompletní spokojenosti plně, vyčerpávajícím způsobem
            zodpovězeny. Takže  na věčnost  nebude existovat žádná  potřeba  reaktivovat neživot
            negativního stavu a lidský neživot. Ale to je také důvod, proč čas od času budou mít
            všechny dřívější sentientní entity z důvodu své relativity potřebu si připomenout, co se
            stalo  a jaké to bylo během předchozího cyklu, ve kterém paralelně existoval neživot
            negativního  stavu  a  lidský  neživot  s pravým  životem  pozitivního  stavu.  Třebaže
            v nekompletní a neplné kondici. Takové připomínky, když by byly nutné a nezbytné,
            by  se  konaly  jen  a  jen  uvnitř  hranic  universality-všeho,  aby  nikdo  jiný  nebyl
            takovými připomínkami rušen. Na druhé straně nově stvořené sentientní entity tím,
            že budou také relativní, faktorem své relativity by byly náchylné klást otázky, týkající
            se  možnosti  jakéhokoliv  jiného  typu  života  (neživota).  Podle  jim  patřícího  práva  a
            potřeby budou nasměrovány také do universality-všeho, kde budou moci poznat, co se
            stalo  v tom  záhadném  a  podivném  cyklu,  který  předcházel  cyklu  jejich;  takže  svojí
            potřebou zažít nebo poznat ze svých vlastních osobních a individualizovaných důvodů
            cokoliv této povahy nebudou nikomu rušit klid na duši.


            Díváme-li  se  na  záležitost  potřeby  vynalézt,  zfabrikovat,  aktivovat,  ustanovit  a
            manifestovat  neživot  negativního  stavu  a  jeho  lidský  neživot  z náležité  duchovní
            perspektivy, bez ohledu na to, jak hrozné, děsné, ohavné, opovrženíhodné,  odporné,
            nechutné,  bláznivé  a  šílené  jsou  ve  všech  svých  aspektech  a  manifestacích,  se  stává
            zřejmým, že to nebyla tak hrozná věc povolit, aby se něco takového událo. Relativita
            kondice každého jedince vyžaduje prožití mnoha věcí, aby se zmenšil jeho nedostatek
            takových zkušeností a znalostí. Jinak by bylo jednoduché z relativity jejich kondice se
            nalézt ve stavu nepřestávajícího zoufalství z toho, že nejsou schopni poznat a zažít to či
            ono.  Aby  se  čemukoliv  takové  povahy  zabránilo,  je  povoleno  prožívání  nebo  bytí
            mnoha věcí, které lidské vědomé mysli nedávají příliš smyslu. A nejenom to, ale tím, že
            jsou ohromeni tolika negativními a zlými zkušenostmi, které se dějí na jejich planetě
            každou  vteřinu,  se  ptají,  proč  Bůh  dovolil,  nebo  dokonce  způsobil,  aby  se  něco
            takového  dělo.  V mnoha  případech  kvůli  tomu  mnoho  z nich  odmítá,  že  Bůh  vůbec
            existuje.


            Pro  omezenou  a  omezující  lidskou  mysl  je  extrémně  obtížné  pochopit,  že  všechno
            negativní a zlé povahy z jejich osobních a individuálních zážitků, jakož i kolektivních
            zážitků celého lidstva a v celé jeho historii (a pramálo vědí, co je a do jaké míry se to
            v tomto ohledu prožívá v jiných oblastech zóny vymístění a všech jejích peklech), velmi
   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530