Page 521 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 521

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            na samém konci stvoření externě-fyzické dimenze. Nejsou stavebními bloky Stvoření.
            Ve  skutečnosti  jsou  jeho  výsledkem  jen  na  jedné  úrovni.  Avšak,  jak  ukázal  Albert
            Einstein, dokonce i na vaší úrovni čas a prostor ve skutečnosti neexistují. Je to jen vaše
            subjektivní  vnímání,  které  je  dělá  objektivními,  jako  by  existovaly  vně  vašeho
            subjektivního vnímání a rozlišování.

            Vzhledem  k těmto  skutečnostem,  jestliže  stvoření  neprobíhá  v čase  ani  prostoru,  a
            tudíž  se  děje  v objektivní  nečasové  a  neprostorové  modalitě,  v tom  případě  výskyt
            něčeho  a  postupování  něčeho  se  děje  simultánně.  Z toho  důvodu  pojmout  něco  a
            stvořit něco se také děje simultánně. Je v samé povaze Absolutního, že pokud Absolutní
            něco  pojímá,  faktorem  samotného  pojetí,  to  něco  je  stvořeno.  To,  že  je  následně
            promítnuto  do  procesu  probíhání,  mu  dává  pocit  umístění  někde  a  někdy.
            V předvídavosti potřeby vynalezení a aktivování neživota negativního stavu a později
            lidského neživota bylo nutné pojmout myšlenku pseudotvůrců ve stavu předstvoření,
            aby  proces  posunu  Stvoření  z  jeho  stavu  do  jeho  procesu  (vlastní  stvoření  Mého
            Stvoření) vzal tento faktor v úvahu. Avšak, protože nastávání pojetí pseudotvůrců bylo
            ve  stejném  stavu  (slova  ‚ve  stejném  čase‘  dopadají  na  vaši  vnější  vědomou  mysl),
            samotný  stav  jejich  stvoření  se  z pozice  časo-prostorového  kontinua,  které  je
            neschopné pojmově chápat, že jeden stav nastává           v  tomtéž okamžiku jako ten druhý
            (čímž se míní, že stav pojmutí je tentýž stav jako stav stvoření), jeví, jako by přišli       do
            svého  jsoucna  a  bytí  předtím,  než  byla  skutečně  stvořena  vlastní  externě-fyzická
            dimenze.  Zatímco  ve  skutečnosti  je  realita  této  situace  taková,  že  vlastní  nastávání
            pseudotvůrců bylo promítnuto ze stavu předstvoření do jeho procesu ve stejném čase,
            jako se objevila externě-fyzická dimenze.


            Toto pojetí je velmi obtížné vysvětlit vaší lidské mysli. Proto aby se předešlo dalšímu
            zmatení, nejlepší způsob porozumění této záležitosti je, že se v případě pseudotvůrců
            termín ‚stvoření‘ nahradí vyjádřením, že byli pojati ve stavu předstvoření s následnou
            projekcí  do  jejich  aktuálního  stvoření  na  externě-fyzické  úrovni.  Tudíž  můžete
            interpretovat  slova,  že  jsou  ‚ode  dávna‘,  jako  že  jsou  úplně  prvními  a  zpočátku
            jedinými, kdož obývali externě fyzickou dimenzi Mého Stvoření. Jak si pamatujete, byli
            umístěni  do  zahrady  Eden.  Jednou  z duchovních  souvztažností  zahrady  Eden  byl
            soubor  největšího  poznání  a  moudrosti,  kterým  byli  pseudotvůrci  vybaveni
            (samozřejmě v té době/stavu ještě nebyli nazýváni pseudotvůrci. Namísto toho se jako
            kdokoliv jiný v té době/stavu nazývali synové Boží). Jiná důležitá významná duchovní
            souvztažnost  zahrady  Eden  je  být  externě  fyzickou  dimenzí  Stvoření.  Celá  externě
            fyzická dimenze je každým v jiných dimenzích pojímána a vnímána jako nejkrásnější
            zahrada Stvoření. Třetí významnou souvztažností zahrady Eden je, že je jako obalující
            pokožka Stvoření, která drží pohromadě všechno,           z  čeho se Stvoření skládá. V tomto
            smyslu je zřejmé, že její umístění je nejvíce externí. Do této nejvíce externí pozice byli
            pseudotvůrci  promítnuti  následně  po  jejich  pojmutí  ve  stavu  předstvoření.  Slovo
            ‚následně‘ je ovšem termín, který lze přičítat jen subjektivnímu modu. V objektivním
            modu jsou slova, která by měla být použita: ‚jak nastávají při početí‘. Můžete rozpoznat
            hluboký rozdíl mezi těmito dvěma způsoby? Můžete také vidět, jak jedno slovo má ve
            své  duchovní  souvislosti  mnohonásobné  souvztažnostní  významy,  jak  se  dá  vidět
            například v případě zahrady Eden.
   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526