Page 356 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 356

DIALOG 135

            Samozřejmě nic takového nemohlo být nalezeno ve stavu a kondici, která směřovala
            pouze  k produkci  zel  a  nepravd.  Že  ještě  nebylo  období,  aby  se  fíky  objevily  na
            fíkovníku, značí, že současný cyklus času/stavu/procesu, ve kterém je negativní stav a
            jeho lidské produkty s jejich příslušnými egy v plně aktivním rozmachu, ještě nenaplnil
            svůj  účel,  nedosloužil  své  užitečnosti  a  neposkytl  všechny  nezbytné  odpovědi  na
            otázky o povaze nějakého jiného typu života (neživota), než je pravý život pozitivního
            stavu. Že jsem nechal ten strom uschnout, aby už nikdy nemohl mít ovoce, značí Mé
            zamezení všem nebo všemu v negativním stavu a lidském neživotě, aby získali cokoliv
            duchovně náležitého a pravého, co by jim umožnilo na věčnost pokračovat v jejich úsilí
            neustále produkovat svá zla a nepravdy. Poskytnout jim cokoliv z Mého Absolutního
            Dobra  prostředky,  které  by  jim  zpřístupnily  nebeské,  duchovní  a  přírodní  dobro,
            zatímco jsou stále ve svých zlech a nepravdách, by jen znovu posílilo a potvrdilo jejich
            zla a nepravdy jako jediné dobro a pravdu. Jestliže by uskutečnění něčeho takového
            bylo dovoleno, pak by byli  všichni konatelé  zlých skutků navždy uzamčeni ve  svých
            stavech a nemohli by být vůbec spaseni. V tom případě by ani negativní stav i tento
            konkrétní cyklus času/stavu/procesu nemohl být nikdy ukončen. A jak víte, pak by se
            ani  tak  toužebně  očekávaná  plnost  a  kompletnost  pravého  života  pozitivního  stavu
            nemohla nikdy uskutečnit.

            Že jsem nechal fíkovník uschnout, také znamená prorockou předpověď, že negativní
            stav  ve  všech  svých  aspektech,  jakož  i  lidský  ne-život  ve  všech  svých  vlastních
            aspektech  spolu  se  svými  příslušnými  egy  mají  dovoleno  vzkvétat  a  konat  své  zlé
            skutky  pouze  dočasně  a  přechodně,  dokud  nebudou  všechny  nezbytné  odpovědi  na
            všechny existenční otázky sentientních myslí náležitě, zkušenostně a plně poskytnuty
            ke spokojenosti všech. To, že  nebyla sezóna pro fíky, také ukazuje Moje preventivní
            opatření, která by nedovolila předčasnému vstupu Mého Absolutního Dobra, v tomto
            případě prostřednictvím přírodního dobra skrze nebeské a duchovní dobro, do stavu a
            kondice, která nemá pro jeho příjem náležitý základ. Přijmout plnost takového Dobra
            ve  všech  jeho  aspektech  ve  stavu  zel  a  nepravd  značí  znesvětit  Absolutní  Dobro  a
            všechny jeho Absolutní a také relativní aspekty. Znesvětit Absolutní Dobro by v tomto
            případě  znamenalo  v biblických  termínech  spáchat  neodpustitelný  hřích.  Důsledky
            takového  aktu  jsou  naprostá  a  úplná  ztráta  práv  a  privilegií  každého,  kdo  by  se
            nacházel  v takovém  stavu,  být  a  existovat  nebo  pseudobýt  a  pseudoexistovat.  Takže
            pokud  by  se  něco  takového  mohlo  přihodit,  tak  by  všichni  účastníci  takových  aktů
            navždy  zahynuli;  což  znamená,  že  by  ztratili  své  životy  či  vše,  co  vlastní  v pravém
            smyslu  tohoto  slova;  tudíž  dá  se  říci,  že  by  jich  navěky  už  nebylo.  Aby  se  předešlo
            tomuto  hrůznému  následku,  učinil  jsem  všechna  opatření,  aby  se  v životech  či
            neživotech kohokoliv nemohlo nic podobného materializovat. To je důvod, proč jsem
            zabránil,  aby  dotyčný  fíkovník  nesl  jakékoliv  ovoce  také  i  v budoucnosti,  než  mu
            nastane období, aby měl fíky.

            Jak  tedy  vidíte  z tohoto  vysvětlení,  vše,  co  jsem  vykonal  nebo  udělal  v době  Mého
            života na planetě Nula, mělo hluboký a vážný duchovní význam a souvztažnost. Výše
            zmíněný význam uvedené příhody má velmi široký podtext pro všechny v jsoucnu a
            bytí  a  pseudojsoucnu  a  pseudobytí.  Avšak  také  to  má  užší  význam,  týkající  se
            židovského národa, který měl Mé Slovo, ale který také zexternalizoval a zritualizoval
            všechny duchovní principy, které byly obsaženy v Mém Slově, a to do takové míry, že
   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361