Page 356 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 356
DIALOG 135
Samozřejmě nic takového nemohlo být nalezeno ve stavu a kondici, která směřovala
pouze k produkci zel a nepravd. Že ještě nebylo období, aby se fíky objevily na
fíkovníku, značí, že současný cyklus času/stavu/procesu, ve kterém je negativní stav a
jeho lidské produkty s jejich příslušnými egy v plně aktivním rozmachu, ještě nenaplnil
svůj účel, nedosloužil své užitečnosti a neposkytl všechny nezbytné odpovědi na
otázky o povaze nějakého jiného typu života (neživota), než je pravý život pozitivního
stavu. Že jsem nechal ten strom uschnout, aby už nikdy nemohl mít ovoce, značí Mé
zamezení všem nebo všemu v negativním stavu a lidském neživotě, aby získali cokoliv
duchovně náležitého a pravého, co by jim umožnilo na věčnost pokračovat v jejich úsilí
neustále produkovat svá zla a nepravdy. Poskytnout jim cokoliv z Mého Absolutního
Dobra prostředky, které by jim zpřístupnily nebeské, duchovní a přírodní dobro,
zatímco jsou stále ve svých zlech a nepravdách, by jen znovu posílilo a potvrdilo jejich
zla a nepravdy jako jediné dobro a pravdu. Jestliže by uskutečnění něčeho takového
bylo dovoleno, pak by byli všichni konatelé zlých skutků navždy uzamčeni ve svých
stavech a nemohli by být vůbec spaseni. V tom případě by ani negativní stav i tento
konkrétní cyklus času/stavu/procesu nemohl být nikdy ukončen. A jak víte, pak by se
ani tak toužebně očekávaná plnost a kompletnost pravého života pozitivního stavu
nemohla nikdy uskutečnit.
Že jsem nechal fíkovník uschnout, také znamená prorockou předpověď, že negativní
stav ve všech svých aspektech, jakož i lidský ne-život ve všech svých vlastních
aspektech spolu se svými příslušnými egy mají dovoleno vzkvétat a konat své zlé
skutky pouze dočasně a přechodně, dokud nebudou všechny nezbytné odpovědi na
všechny existenční otázky sentientních myslí náležitě, zkušenostně a plně poskytnuty
ke spokojenosti všech. To, že nebyla sezóna pro fíky, také ukazuje Moje preventivní
opatření, která by nedovolila předčasnému vstupu Mého Absolutního Dobra, v tomto
případě prostřednictvím přírodního dobra skrze nebeské a duchovní dobro, do stavu a
kondice, která nemá pro jeho příjem náležitý základ. Přijmout plnost takového Dobra
ve všech jeho aspektech ve stavu zel a nepravd značí znesvětit Absolutní Dobro a
všechny jeho Absolutní a také relativní aspekty. Znesvětit Absolutní Dobro by v tomto
případě znamenalo v biblických termínech spáchat neodpustitelný hřích. Důsledky
takového aktu jsou naprostá a úplná ztráta práv a privilegií každého, kdo by se
nacházel v takovém stavu, být a existovat nebo pseudobýt a pseudoexistovat. Takže
pokud by se něco takového mohlo přihodit, tak by všichni účastníci takových aktů
navždy zahynuli; což znamená, že by ztratili své životy či vše, co vlastní v pravém
smyslu tohoto slova; tudíž dá se říci, že by jich navěky už nebylo. Aby se předešlo
tomuto hrůznému následku, učinil jsem všechna opatření, aby se v životech či
neživotech kohokoliv nemohlo nic podobného materializovat. To je důvod, proč jsem
zabránil, aby dotyčný fíkovník nesl jakékoliv ovoce také i v budoucnosti, než mu
nastane období, aby měl fíky.
Jak tedy vidíte z tohoto vysvětlení, vše, co jsem vykonal nebo udělal v době Mého
života na planetě Nula, mělo hluboký a vážný duchovní význam a souvztažnost. Výše
zmíněný význam uvedené příhody má velmi široký podtext pro všechny v jsoucnu a
bytí a pseudojsoucnu a pseudobytí. Avšak také to má užší význam, týkající se
židovského národa, který měl Mé Slovo, ale který také zexternalizoval a zritualizoval
všechny duchovní principy, které byly obsaženy v Mém Slově, a to do takové míry, že