Page 353 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 353
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
náležitému, správnému a pravdivému závěru o duchovních záležitostech a o Mé Pravé
Přirozenosti, aniž by měl jakýkoliv externě hmatatelný, racionální, logický, zkušenostní
nebo empirický doklad nebo důkaz, ale jen na základě samého principu tím, že
rozpozná, zda něco je, nebo není pravda. Jejich předpokladem či hypotézou bylo, že
kvůli tomu, že mají tuto typickou lidskou mysl, je taková věc zcela nemožná.
Nezapomínejte ani na minutu, že pseudotvůrci uspořádali lidskou mysl tak, aby bylo
pro lidské tvory nemožné dosáhnout jakýchkoli správných závěrů o čemkoli vůbec na
základě fungování své lidské mysli. Konec konců, lidská mysl byla utvořena tak, aby
vyhledávala odpovědi úplně na všechno v zevnějšnostech, a ne ve svých vlastních
niternostech, k nimž příhodně uzavřeli přístupovou cestu. S takovým uspořádáním
bylo podle jejich názoru nemožné, aby lidé došli k pochopení a přijetí jakékoliv pravdy
pouze na základě samotného principu. Takže co by se stalo, kdybych například
přistoupil na požadavek Dezidera (muže z Německa), abych dokázal, krok za krokem,
externě hmatatelnými, racionálními, rozumovými, logickými, zkušenostními a na
zkušenosti založenými prostředky pravdivost Mého výroku o tom, že Já jsem jediným
Jedním Pravým Bohem (nebo v nové terminologii jediným Jedním Absolutním JÁ JSEM,
KDO JSEM)? V tom případě kromě toho, že by je to uzamklo ve stavu jejich konečné
volby, jak se ukazuje v Dialogu 133 a jinde, lidé by samotným pseudotvůrcům poskytli
velmi špatné odpovědi. Pseudotvůrci by si řekli něco jako: „Aha, říkali jsme vám to.
Měli jsme pravdu. Lidé nejsou schopni pouze na základě principu samotného, ze svého
nitra, vůbec nic objevit ani si to ověřit ohledně duchovních záležitostí nebo Pravé
Přirozenosti Tebe, Pána Ježíše Krista. Namísto toho potřebují mít všechny druhy
externích důkazů nebo dokladů, že něco tak je, nebo není.“ Kdyby se tak stalo, potvrdili
bychom jako pravdu nesprávnost domněnky pseudotvůrců a následně by díky tomuto
potvrzení považovali to, co je nesprávné, za správné a pravdivé. V tom případě by
pseudotvůrce a následně povšechnost pseudoživota negativního stavu a lidského
neživota nikdy nebylo možné zkonvertovat do pozitivního stavu, protože takovým
potvrzením bychom je uzamkli v jejich vlastních nepravdách, které by jimi byly
považovány za jedinou pravdu.
Ale nyní tím, že mají jasný příklad něčeho, co by jim nikdy nemohlo přijít na mysl,
pseudotvůrci mohou jasně rozpoznat, že jejich předpoklad o lidské mysli, co může a
nemůže dělat, byl nesprávný či nepravdivý, a tudíž je možné dospět ke správným
závěrům o duchovních záležitostech nebo o jakýchkoliv jiných záležitostech na základě
samotného principu, bez jakýchkoliv jiných externích důkazů nebo dokladů, i když
mají typickou lidskou mysl. Tato schopnost lidské mysli vychází z Mé přítomnosti v té
mysli. Vidíte, pseudotvůrci nesprávně předpokládali, že zfabrikováním typické lidské
mysli se z lidí natrvalo vypudí Moje přítomnost. I v tomto ohledu se opět prokázalo, že
se mýlí. Takže jak vidíte z těchto důležitých faktů, vaše schopnost přijmout Pravdu
Mého Nového zjevení a pravdu, že JÁ JSEM jediný Jeden JÁ JSEM, KDO JSEM, pomáhá
pseudotvůrcům dostat správné odpovědi. Kdyby tomu tak nebylo, pseudotvůrci by
dospěli k závěru, že by bylo pro lidi příliš snadné přijmout něco, co je jim dáno
požadavky jejich typické lidské mysli, a ne samotným principem. V tomto případě by si
opět řekli, že měli pravdu, a proto neexistuje žádná potřeba, aby tu byl takový stav
niternosti k tomu, aby byli tím, čím jsou. Ke stejnému závěru lze dospět jak ze stavu
vlastních zevnějšností, tak i ze stavu vlastních niterností. Jak vidíte, podle tohoto