Page 353 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 353

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            náležitému, správnému a pravdivému závěru o duchovních záležitostech a o Mé Pravé
            Přirozenosti, aniž by měl jakýkoliv externě hmatatelný, racionální, logický, zkušenostní
            nebo  empirický  doklad  nebo  důkaz,  ale  jen  na  základě  samého  principu  tím,  že
            rozpozná,  zda  něco  je, nebo  není  pravda.  Jejich  předpokladem či  hypotézou  bylo,  že
            kvůli tomu, že mají tuto typickou lidskou mysl, je taková věc zcela nemožná.

            Nezapomínejte ani na minutu, že pseudotvůrci uspořádali lidskou mysl tak, aby bylo
            pro lidské tvory nemožné dosáhnout jakýchkoli správných závěrů o čemkoli vůbec na
            základě fungování své lidské mysli. Konec konců, lidská mysl byla utvořena tak, aby
            vyhledávala  odpovědi  úplně  na  všechno  v zevnějšnostech,  a  ne  ve  svých  vlastních
            niternostech,  k nimž  příhodně  uzavřeli  přístupovou  cestu.  S takovým  uspořádáním
            bylo podle jejich názoru nemožné, aby lidé došli k pochopení a přijetí jakékoliv pravdy
            pouze  na  základě  samotného  principu.  Takže  co  by  se  stalo,  kdybych  například
            přistoupil na požadavek Dezidera (muže z Německa), abych dokázal, krok za krokem,
            externě  hmatatelnými,  racionálními,  rozumovými,  logickými,  zkušenostními  a  na
            zkušenosti založenými prostředky pravdivost Mého výroku o tom, že Já jsem jediným
            Jedním Pravým Bohem (nebo v nové terminologii jediným Jedním Absolutním JÁ JSEM,
            KDO JSEM)? V tom případě kromě toho, že by je to uzamklo ve stavu jejich konečné
            volby, jak se ukazuje v Dialogu 133 a jinde, lidé by samotným pseudotvůrcům poskytli
            velmi špatné  odpovědi. Pseudotvůrci by  si řekli něco jako:  „Aha,  říkali jsme  vám to.
            Měli jsme pravdu. Lidé nejsou schopni pouze na základě principu samotného, ze svého
            nitra,  vůbec  nic  objevit  ani  si  to  ověřit  ohledně  duchovních  záležitostí  nebo  Pravé
            Přirozenosti  Tebe,  Pána  Ježíše  Krista.  Namísto  toho  potřebují  mít  všechny        druhy
            externích důkazů nebo dokladů, že něco tak je, nebo není.“ Kdyby se tak stalo, potvrdili
            bychom jako pravdu nesprávnost domněnky pseudotvůrců a následně by díky tomuto
            potvrzení  považovali  to,  co  je  nesprávné,  za  správné  a  pravdivé.  V tom  případě  by
            pseudotvůrce  a  následně  povšechnost  pseudoživota  negativního  stavu  a  lidského
            neživota  nikdy  nebylo  možné  zkonvertovat  do  pozitivního  stavu,  protože  takovým
            potvrzením  bychom  je  uzamkli  v jejich  vlastních  nepravdách,  které  by  jimi  byly
            považovány za jedinou pravdu.

            Ale  nyní  tím,  že  mají  jasný  příklad  něčeho,  co  by  jim  nikdy  nemohlo  přijít  na  mysl,
            pseudotvůrci mohou jasně rozpoznat, že jejich předpoklad o lidské mysli, co může a
            nemůže  dělat,  byl  nesprávný  či  nepravdivý,  a  tudíž  je  možné  dospět  ke  správným
            závěrům o duchovních záležitostech nebo o jakýchkoliv jiných záležitostech na základě
            samotného  principu,  bez  jakýchkoliv  jiných  externích  důkazů       nebo  dokladů,  i  když
            mají typickou lidskou mysl. Tato schopnost lidské mysli vychází z Mé přítomnosti v té
            mysli. Vidíte, pseudotvůrci nesprávně předpokládali, že zfabrikováním typické lidské
            mysli se z lidí natrvalo vypudí Moje přítomnost. I v tomto ohledu se opět prokázalo, že
            se  mýlí.  Takže  jak  vidíte  z těchto  důležitých  faktů,  vaše  schopnost  přijmout  Pravdu
            Mého Nového zjevení a pravdu, že JÁ JSEM jediný Jeden JÁ JSEM, KDO JSEM, pomáhá
            pseudotvůrcům  dostat  správné  odpovědi.  Kdyby  tomu  tak  nebylo,  pseudotvůrci  by
            dospěli  k závěru,  že  by  bylo  pro  lidi  příliš  snadné  přijmout  něco,  co  je  jim  dáno
            požadavky jejich typické lidské mysli, a ne samotným principem. V tomto případě by si
            opět řekli, že  měli pravdu, a  proto neexistuje  žádná  potřeba,  aby tu byl takový  stav
            niternosti k tomu, aby byli tím, čím jsou. Ke stejnému závěru lze dospět jak ze stavu
            vlastních  zevnějšností,  tak  i  ze  stavu  vlastních  niterností.  Jak  vidíte,  podle  tohoto
   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358