Page 355 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 355

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            Ježíše Krista - co se týkalo významu Poslední večeře; a Mé aktivity a setkání s Mými
            učedníky byly náležitě popsány ve zmíněných dialozích. Josefovi se radí, aby pečlivě
            ještě jednou přečetl zmíněnou kapitolu i dialogy, a tak si osvěžil svou paměť ohledně
            těchto  záležitostí.  V této  době  by  nebylo  užitečné  o  tom  více  zjevit  nebo  vědět.
            Informace o těchto záležitostech, obsažené ve zmíněných textech, jsou pro tyto časy
            zcela  dostačující  a  vyčerpávající.  Jeho  první  otázka  má  význam  v souvislosti  se
            současným  stavem  věcí.  Zmíněné  případy  Mého  chování  jsou  stručně  popsány
            v Matoušovi  21:18-19;  a  trochu  obsáhleji  v Markovi  11:12-14.  Dovolte  mi  citovat
            Markovu verzi: Další den, když vyšli z Betánie, dostal hlad. Vida z dálky fíkovník, který
            měl listy, šel se podívat, zda by na něm snad něco nenalezl. Když k němu přišel, nenašel
            tam nic než listí, neboť nebylo období fíků. Ježíš mu v odezvě na to řekl: „Ať z tebe již na
            věky nikdo nejí ovoce.“ Matoušův text poté přidává následující slova: „Ať se už na tobě
            na věky neurodí ovoce.“ A ten fíkovník ihned uschl.

            Popsaná  příhoda  obsahuje  určitý  obecný  hluboký  duchovní  význam  a  závažné
            duchovní souvztažnosti, související s povšechností tohoto cyklu času/stavu/procesu a
            nějaké  zvláštní  významy  vztahující  se  k době,  kdy  jsem  fyzicky  byl  na  planetě  Nula.
            V obecném smyslu fíkovník představuje přírodní dobro nebo s ním souvztaží. Přírodní
            dobro je nádobou a nohami, na kterých stojí duchovní dobro a které obsahuje nebeské
            dobro  prostřednictvím  duchovního  dobra.  Tyto  tři  významné  aspekty  dobra  jsou
            nádobami,  skrze  které,  kterými  a  ve  kterých  je  Mé  Absolutní  Dobro  schopno  se
            manifestovat a poskytovat celému Mému Stvoření a pseudostvoření (v pseudostvoření
            to je ve smyslu toho, co jsem uvedl v Matoušovi 5:45, „protože On dává Svému slunci
            vyjít na zlé i dobré a déšť posílá na spravedlivé i nespravedlivé“). Zároveň ve Mně jsou
            tyto  tři  aspekty  dobra  ve  stavu  své  Absolutní  Jednotnosti  a  Jedinosti.  Jak  jsou  však
            poskytovány ostatnímu Stvoření a kamkoliv a komukoliv jinému, toto Absolutní Dobro
            projevuje svůj význam upravený a přizpůsobený obsahu a významu každé příslušné
            dimenze  nebo  pseudodimenze  a  to  v jejich  relativních  kondicích.  Z těchto  faktů  se
            stává  zřejmé,  že  jakýkoliv  život  vůbec,  jakož  i  pseudoživot  vůbec,  je  neustále  Mnou
            udržován Mým Absolutním Dobrem neustále vyzařovaným všem a všemu.

            Ve zmíněných příhodách před tím, než jsem udělal to, co jsem udělal, jsme Já a Moji
            učedníci  vyšli  z Betánie.  ‚Betánie‘  ve  významu  této  konkrétní  příhody  souvztaží
            s falešnou  duchovní  pravdou, která  nemůže  obsahovat  jakékoliv dobro vůbec (ať už
            nebeské, duchovní či přírodní). Dobro se vždy projevuje prostřednictvím své pravdy,
            jako se láska projevuje prostřednictvím své moudrosti a opačně. Tudíž pokud schází
            duchovní pravda nebo vůbec jakákoliv pravda, dobro nemá žádné prostředky, aby se
            projevilo nebo se stalo živým a funkčním. Že jsem vyšel z Betánie, značí vyjití ze stavu,
            který neměl nic z jakékoliv pravdy, a tedy ani z jakéhokoliv dobra. Jsa v takovém stavu,
            dostal jsem hlad po přírodním dobru, které v tomto případě nemělo žádnou možnost
            pro sdílení své nebeské a duchovní podstaty, jakož i Mého Absolutního Dobra. Spatření
            fíkovníku, který měl  na sobě  zelené  listy,  znamená Moji  naději, že  na  této planetě  a
            v zóně  vymístění  naleznu  něco,  co  by  umožnilo,  aby  se  projevilo  vyjádření  Mého
            Absolutního  Dobra  skrze  jeho  nebeský,  duchovní  a  přírodní  aspekt  a  udrželo
            v životech (neživotech) lidí a všech ostatních v zóně vymístění.
   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360