Page 335 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 335
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
kdekoliv jinde v negativním stavu, s tím, jak je zobrazena v Mém Novém zjevení,
naleznete nápadné nesmiřitelné rozdíly. V Mém Novém zjevení je popsána Moje
Přirozenost v absolutně pozitivních termínech s takovými Absolutními Stavy,
Kondicemi, Vlastnostmi, Rysy a Povahou jako je Láska, Moudrost, Dobro, Pravda,
Pozitivní Skutky, Víra, Radost, Požitek, Potěšení, Štěstí, Milosrdenství, Odpuštění,
Laskavost, Soucit, Nekonečná Trpělivost, Empatie, Objektivita, Spravedlnost, Rozvaha,
Respekt, Tolerance, Uznání, Poctivost, Přijetí a všechno ostatní čistě pozitivní povahy
se všemi svými nekonečnými absolutně pozitivními odvozeninami. Jinými slovy, Moje
Přirozenost je pojímána jako Absolutní Pozitivnost, která neobsahuje nic negativní či
protikladné povahy. Současně Mé Nové zjevení v popisování těchto Absolutních
Atributů Mé Absolutní Přirozenosti velmi jasně rozpoznává, že v čistě Absolutně
Pozitivním Smyslu Já přesahuji všechny tyto Atributy a jsem více než všechny
dohromady nebo zvlášť - zase jen v Mé Absolutní Pozitivnosti.
Na druhé straně všechna náboženství a takzvaná duchovní učení Mne v tomto ohledu
pojímají jako někoho, kdo uvnitř Své Přirozenosti obsahuje směs výše uvedeného
s mnoha negativními rysy. Kvůli tomu mohu v jejich popisu být rozhněvaným zuřivý,
žárlivý, trestající, odmítavý, zlostný, bezohledný, zatracující, pomstychtivý a
netolerantní s mnoha jinými takovými negativními vlastnostmi. Nelogická kombinace
takovýchto opačných a navzájem se vylučujících rysů, atributů a vlastností ze Mne
dělají to, že jsem pojímán jako nějaký druh monstrózní kreatury, která neví, co chce
nebo po čem touží. A přesto tento druh pojímání Mé Přirozenosti, s výjimkou
Swedenborgových spisů, prostupuje všemi jejich takzvanými svatými knihami včetně
křesťanské Bible.
Způsob, jakým je v Mém Novém zjevení popsána a pojata Moje Pravá Přirozenost, by
měl každému s otevřenou myslí a srdcem poskytnout dostatečně věrohodný doklad a
důkaz, že Já jsem skutečně Ten, za Koho se prohlašuji. Ještě jeden základní a podstatný
rozdíl mezi jejich učeními a učeními Mého Nového zjevení může být nalezen ve
způsobu, jakým interpretují pojmy, prohlášení, ideje a principy obsažené v obou z nich.
Zatímco ve všech jiných učeních je všechno bráno a interpretováno jako neměnné,
rigidní, stagnující a neprogresivní dogma a doktrína, které se musí dodržovat a
praktikovat bezpodmínečně a nekriticky bez jakýchkoliv pochybností a nejistot nebo
bez jakékoli snahy tázat se na pravdivost nebo platnost těch dogmat a doktrín, jinak by
byl jeden na věčnost zatracen do planoucího ohně pekel, učení Mého Nového zjevení
mají způsob neustálého obnovování, regenerace, modernizování, změn, progrese,
přidávání, kráčení dopředu a dál s důrazem na svobodnou vůli a volbu každého
přijmout, nebo nepřijmout cokoliv, co je obsaženo v Mém Novém zjevení, a
s prohlášením, že nikdo není ztracen nebo nemůže být na věčnost zatracen být ve
stejném stavu nebo rozpoložení, ať jsou jakékoli.
Z toho důvodu jsou každému dány početné příležitosti napravit své způsoby a vrátit se
zpět do pozitivního stavu. Prohlašovat vzhledem k takové čistě pozitivní povaze Mého
Nového zjevení, že jeho ideje a principy jsou dogmatické, rigidním stagnující nebo
neprogresivní tak, jako jsou všechny ostatní, je velmi nesprávné a neoprávněné. Tato
struktura a povaha Mého Nového zjevení může pro někoho s otevřenou myslí a srdcem