Page 331 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 331

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            otázky jsou s empirickou a zkušenostní jistotou obsaženy vně jejích vlastních stavů a
            kondicí,  byly  přivedeny  do  pozice,  ve  které  nemají  žádný  jiný  sklon  pro  přijímání
            čehokoli  vůbec  jako  logického,  rozumného  a  rozumového,  co  by  nebylo  doloženo
            nějakým  druhem  zevního  zjištění  či  důkazu.  A  protože  v externích  faktorech  není
            vůbec  nic,  co  by  bylo  schopné  plně  a  kompletně  bez  jakýchkoliv  pochybností
            poskytnout  takové  dosvědčení  nebo  prokázání,  nemá  lidská  mysl  ve  své  současné
            povaze a struktuře vůbec žádné východisko, než zpochybnit nebo odmítnout jakékoli
            závěry, které se jí nabízejí z jakéhokoliv jiného stavu nebo pozice.


            Kvůli tomu, že cesta k pravému zdroji jakékoliv pravé, správné a náležité znalosti byla
            lidem uzavřena, cokoli se jim předkládá, nemá v pravé realitě jsoucna a bytí žádnou
            platnost. Z toho důvodu, aby se lidem dalo nějaké východisko z této nepříznivé situace,
            z času  na  čas  potřebují  ode  Mne  obdržet  přímé  Zjevení  o  těchto  skutečnostech.
            Samotnou  svou  povahou  jsou  v tomto  ohledu  postaveni  do  pozice  svobodné  vůle  a
            volby  -  přijmout,  nebo  nepřijmout  cokoliv,  co  se  jim  tímto  prostřednictvím  nabízí.
            Tento  konkrétní  požadavek  pramení  z účelu,  kvůli  kterému  bylo  lidskému  životu
            (neživotu)  povoleno  se  uskutečnit.  A  ze  specifické  role,  kterou  lidé  hrají  v úplnosti-
            všeho. Aby se opět a opět zopakovalo: lidský život (neživot) není sám od sebe a sám
            sebou  konečnou  volbou.  Je  to  něco,  co  je  třeba  mít  stále  na  mysli.  Jinak  se  nemůže
            získat  žádné  náležité  chápání  o  pravém  účelu  lidského  života  (neživota).  Jak  si
            vzpomínáte, a Já to opakuji stále dokola, role lidských tvorů a jejich celý život (neživot)
            tkví v jejich demonstraci a ilustraci toho, co nevolit, jaký nebýt, jak nehledat logické
            vysvětlení, jak neuvažovat, kde nehledat žádné svědectví či důkaz pro cokoliv, jak se
            nechovat, jak se nevztahovat, jak nevěřit, jak nemilovat a nemilovat se, jak nepojímat
            duchovní  faktory  vůbec  čehokoliv,  a  obzvláště  Mé  Pravé  Přirozenosti,  a  jak  vůbec
            všechno nedělat.  V této úloze  lidských tvorů se  nalézá  pravý  význam jejich lidského
            života (neživota).


            Kvůli této pozici a roli, kterou lidé zaujímají, by jakýkoliv pokus hledat doklad nebo
            důkaz prostřednictvím typické lidské logiky, rozumovosti a jejího úvahového procesu
            nikam  nevedl.  A  nejenom,  že  by  nikam  nevedl,  ale  jedince  by  přivedl  do  pozice
            odmítnutí  úplně  všeho,  co  se  mu  nabízí  prostřednictvím  takzvaného  typického
            lidského zkušenostního dosvědčení nebo prokázání. Problém s opatřováním takového
            zkušenostního doložení nebo důkazu lidem je ten, že by vycházel z jejich zevnějšností,
            ve kterých je zakořeněn význam a funkce jejich vlastního života (neživota). Jestliže jim
            poskytnete  nějaký  hmatatelný  a  přesvědčivý  doklad  nebo  důkaz  ohledně  Mne  a  Mé
            Pravé  Přirozenosti  nebo  ohledně  toho,  že  Já  jsem  jediný  Pravý  Bůh,  byli  by  za
            současných  podmínek  lidské  role  a  funkce  tím,  že  by  takové  dosvědčení  nebo
            prokázání vyšly z jejich zevnějšností - prostřednictvím jejich zevní rozumovosti, logiky
            a úvahového procesu a prostřednictvím jejich zkušenostní nebo empirické modality -
            na věčnost uzamčeni v tomto externím modu neživota a byli by natrvalo uvedeni do
            konečné volby. Přijmout lidský stav, kondici, roli, pozici nebo cokoliv, z čeho se lidský
            neživot  skládá,  jako  konečnou  volbu,  znamená  jejich  uzamčení  navždy  ve  stavu
            zevnějšností a potvrzení pravdy a pravdivosti něčeho, co samo v sobě a samo sebou
            nemá žádnou  pravdu a  pravost. Kdyby se  něco takového někdy stalo, lidé  by nebyli
            schopni nabýt jakoukoliv pravou znalost o čemkoli. Z toho důvodu by byli odsouzeni
            žít  ve  zlech, nepravdách a  překrouceninách svého neživota.  Takový výsledek by jim
   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336