Page 325 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 325

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            je pravá role přenašeče Mého Nového zjevení. Kvůli tomu nepřichází v úvahu záležitost
            odůvodňování, ospravedlňování a omluv v tomto případě se vyskytující.

            Ještě jednou, kdokoliv čte tato slova, má volbu odmítnout pravdivost tohoto sdělení,
            nebo  ho  přijmout  za  bernou  minci.  Můžu  vás  ujistit,  že  nejste  zavázáni  přijmout
            cokoliv, co se vztahuje k této problematice, jakož i k čemukoliv jinému, co je obsaženo
            v celém Mém Novém zjevení. A tak to je. Z toho důvodu nemůže být o této záležitosti
            nic jiného řečeno.


            Petr: Oceňuji Tvůj přínos v této věci a jsem za něj vděčný. Chápu, že v tomto okamžiku
            bys rád hovořil o něčem jiném ve formě důležité připomínky.


            Pán  Ježíš  Kristus:  Velmi  rád,  Petře,  velmi.  Ještě  jednou  potřebujeme  upozornit
            každého  (Mé  představitele)  na  záležitost  nutnosti  přidělit  úplně  vše  jeho  pravému
            zdroji. V podmínkách lidského neživota a jeho ega, které vyvěrají z obecných podmínek
            neživota  negativního  stavu  a  jeho  ega,  je,  jak  víte,  běžnou  událostí  nebo  vrozeným
            sklonem  v jejich  životním  stylu  připisovat  úplně  cokoliv  nesprávnému  zdroji.  Tato
            tendence  je  logickým  následkem  samotné  povahy  a  struktury  negativního  stavu,
            lidského neživota a jejich ega - připisovat věci nesprávnému zdroji. Jak si vzpomínáte,
            všechno se v negativním stavu a lidském životě představuje takovým způsobem, aby
            vám  dalo  přesvědčivý  dojem,  že  věci  pocházejí  odněkud  jinud,  a  ne  odtud,  kde  se
            zrodily  a  odkud  skutečně  pocházejí.  Například  negativní  stav  a  jeho  lidský  neživot
            připisuje původ věcí, okolností, stavů, atributů, rysů, vlastností a všeho ostatního svým
            vlastním  snahám  a  vynalézavosti.  Na  druhé  straně  například  cokoliv,  co  vykresluje
            negativní stav a jeho lidský neživot nějakým druhem negativních názvů nebo představ,
            je připsáno něčemu nebo někomu jinému než svým pseudoživotům nebo neživotům.
            Takže tu máte dva zřejmé extrémy: jeden extrém je připisovat si věci, podmínky, stavy,
            procesy,  atributy,  povahové  rysy,  vlastnosti,  postoje,  chování  atd.,  které  nejsou  jeho
            nebo  které  z něj  v žádném  případě  nepochází;  a  ten  druhý  extrém  je  připisovat
            všechno  z negativního  stavu  a  jeho  lidského  neživota,  někomu  a  něčemu  jinému.
            V zásadě a základě je takto strukturován a takto funguje negativní stav a všechny jeho
            deriváty  a  lidský  neživot.  Jinými  slovy  je  jejich  samotnou  povahou  být  takovým
            způsobem.  Takto  bylo  umožněno,  aby  se  vynalezl,  aktivoval,  ustanovil  a  projevil
            neživot negativního stavu, lidský neživot a jejich příslušná ega.

            Jestliže je kupříkladu v pravém životě pozitivního stavu založeno na připisování všech
            věcí, událostí, kondicí, stavů, procesů, atributů nebo čehokoliv jiného pravému zdroji,
            pak  aby  se  v tomto  případě  upustilo  od  tohoto  uspořádání  za  účelem  vylíhnutí  se
            něčeho,  co  nemá  nic  společného  s tímto  uspořádáním,  bylo  nezbytné  obrátit  to
            připisování  všeho  nesprávnému  zdroji.  A  takto  se  došlo  ke  zlům,  překrouceninám  a
            nepravdám. Připisovat nebo připočítávat vůbec cokoliv něčemu a někomu, kdo není
            jeho pravý zdroj nebo původce, je považováno za zlý skutek. Ustanovit takovou kondici
            a  dělat  na  ní  všechna  prohlášení  a  předpoklady,  je  nepravdivé.  Na  druhé  straně
            připisovat nebo přisuzovat nebo připočítávat všechno jeho pravému a nefalšovanému
            zdroji  je  dobrý  a  pozitivní  skutek,  protože  je  to  pravda.  V tomto  ohledu  se  z onoho
            uspořádání může odvodit jeden aspekt obecné definice pravdy. Pravda se v jednom ze
            svých  aspektů  definuje  jako  připisování,  přisuzování  nebo  připočítávání  všeho  a
            každého jejich pravému zdroji nebo původci ve všech směrech.
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330