Page 22 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 22

DIALOG 102

            Vezměme  například  vaši  ideu  o  stvoření  či  vytváření  něčeho.  Vezměme  vaši  ideu  o
            postavení domu. Navrhnete plán, jaký by tento dům měl být, co by měl obsahovat, jak
            by  měl  být  funkční  atd.  Toto  jsou  všechno  vaše  vlastní  nápady  ve  vás  obsažené.
            Sledováním těchto představ si vybudujete svůj vysněný dům. Ten dům pochází přímo
            z vás a všechny jeho představy jsou ve vás a vy jste ve svém domě a prostřednictvím
            jeho představ ve vaší mysli je dům ve vás, ale vy jste víc než právě tento váš dům, co do
            údržby, oprav, vybavení či čehokoli, co je třeba k jeho neustálému řádnému fungování,
            nicméně  vy  a  váš  dům  jste  ale  dvě  odlišné  entity.  Vy  tedy  ve  všech  aspektech  vaší
            povahy váš dům přesahujete. Jste na svém domě nezávislí.


            Z výše  uvedeného  popisu  můžete  jasně  vyvodit,  jak  bláhový  a  nesprávný  je
            panteistický  názor.  Vůbec  neodráží  realitu  vztahu  mezi  Absolutním  -  Stvořitelem  a
            relativním - stvořením. Výše uvedený popis vám může poskytnout představu toho, co
            to  je  být  Absolutním  a  co  to  znamená  přesahovat  vše  označené  v naší  definici  jako
            všezahrnující.  Takže  to  není  nic  abstraktního  či  nekonkrétního,  jak  by  se  na  první
            pohled zdálo.


            Dalším  činitelem  Přirozenosti  Absolutna,  který  jej  činí  opravdu  Absolutním  a  který
            zcela a úplně vylučuje možnost panteistických názorů, je jeho absolutní nezávislost na
            nikom či na ničem. Pokud závisíte na domu a dům na vás, pokud jste domem a dům je
            vámi, pak nemůžete být pojímáni jako absolutně nezávislí na nikom či ničem. Ve svém
            jsoucnu a bytí byste byli závislí na jsoucnu a bytí domu stejně tak, jak by dům ve svém
            jsoucnu a bytí byl závislý na  vás.  Taková  vzájemná závislost by vylučovala existenci
            Absolutna  v každém  jeho  aspektu.  Avšak  jednou  z hlavních  vlastností  Povahy
            Absolutna je, že je ve svém vlastním Absolutním Jsoucnu a Bytí úplně a zcela nezávislé
            na  někom  či  na  něčem.  Zatímco  stvoření  se  plně  odvozuje  a  je  závislé  od  svého
            Stvořitele, Stvořitel se ve své Absolutní Podstatě neodvozuje ze Svého stvoření a není
            na něm nijak závislý.

            Proč  v tomto  konkrétním  dialogu  hovoříme  o  tak  zdánlivě  abstraktním  a  čistě
            teoretickém a nepraktickém předmětu, jako je Absolutno? Protože to má přímý vztah
            k Mé  Absolutní  Nové  Přirozenosti  a  způsobu,  jakým  má  být  chápána  Mými
            reprezentanty, aby se na planetě Nula ustanovila správná představa o tom, Kdo Já jsem
            a  co  je  Má  Absolutní  Přirozenost  vůbec  zač.  Aby  došlo  k uvolnění  úplně  nového  a
            odlišného aspektu Mé Nové Přirozenosti, je nejprve nutno rozptýlit veškeré nesprávné
            představy obsažené v převládajících názorech existujících mezi lidskými tvory a všemi
            obyvateli zóny vymístění, aby tito prostřednictvím svých deformací a nepravd nemohli
            nakazit  nadcházející  nový  aspekt  Mé  Nové  Přirozenosti  a  překážet  jeho  náležitému
            porozumění, pochopení a přijetí.


            Těmito typy dialogů. Které se zabývají Mou Novou Přirozeností, vytváříme základ, na
            němž se ustanoví správné a náležité vnímání Mé Nové Přirozenosti. To se využije pro
            přijetí  nového  a  odlišného  aspektu  Mé  Nové  Přirozenosti  každým  v jsoucnu  i  bytí  a
            pseudojsoucnu i pseudobytí. Důvodem, proč se to koná z vaší pozice, pozice planety
            Nula, a ne z nějaké jiné dimenze, je to, že udržováním nesprávných idejí a pojetí o Mé
            Nové  Přirozenosti  ve  vědomě  uvědomujících  si  myslích  všech,  kdo  jsou  a  budou
            umístěni  v zóně  vymístění  anebo  na  planetě  Nula  v době  jeho  uvolnění,  by  mohli
            zkreslit a překroutit povahu tohoto dotyčného aspektu a na základě tohoto faktoru by
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27