Page 25 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 25

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            To, že jsem vzal se Sebou Petra a dva syny Zebedeovy (Jakuba a Jana) na místo, kde
            jsem měl být ve stavu úplné a celkové oddělenosti od Mé Božskosti a nacházet se jen ve
            Své  lidské  přirozenosti,  znamená  potřebu  udržování  Mého  lidského  života  faktorem
            duchovní reprezentace a souvztažnosti těchto tří učedníků - lásky a dobra, moudrosti i
            pravdy a pozitivního konání a víry, jež umožňuje, aby takový život pokračoval ve své
            funkci bez ohledu na to, v jaké strašlivé, zoufalé a bolestné kondici se nachází. Jedině
            tito činitelé mohou udržovat jakoukoli formu života. Z těchto důvodů nacházeje se v té
            chvíli jen v lidské přirozenosti, jako každý jiný lidský tvor, a věda, co Mě čeká, cítil jsem
            velkou tíseň, ohromný zármutek až k smrti.


            Toto rozpoložení, takříkajíc být jen v lidské kůži, všem jasně zobrazuje, co to znamená
            být lidským tvorem. Byl to smutný, velmi tísnivý a smrtící stav, v němž nebylo žádné
            naděje v cokoli v něm a z něho, a v němž tudíž nebyla žádná jiná možnost volby, než
            jen umřít. Symbolicky řečeno vůbec všechno, co je lidské povahy, musí nejprve zemřít,
            aby mohlo opravdu žít. Faktorem lidské smrti se smrt ovládne a obrátí v pravý život.
            Procesem  Mého  umírání  byl  tedy  věčně  ustanoven  jeden  z nejdůležitějších  činitelů
            toho, aby lidští tvorové mohli získat pravý život. Ale musí nejprve umřít, aby mohli žít.
            Já jsem tedy také musel nejprve zemřít, aby se dal život lidským tvorům a všem, kdo se
            chytili do pasti v negativním stavu.

            Avšak předtím, než se to provedlo, jsem musel zobrazit veškeré aspekty bytí lidským
            tvorem a bytí v procesu smrti. Umírání bylo posledním pokušením, jehož jsem se měl
            zúčastnit  stejným  způsobem,  jakým  vy  všichni  budete  muset  projít.  To  bude  taktéž
            vaše poslední pokušení. Jako typický lidský tvor jsem se obával umírání a všeho, co se
            Mi mělo přihodit. Z této pozice jsem se modlil ke Svému Otci a žádal ho, zda  by Mě
            nemohl  ušetřit  tohoto  hrozného  osudu.  Zároveň  však  tím,  že  jsem  velmi  zřetelně
            třikrát po sobě řekl: „Ať se koná Tvoje vůle, ne Má“, jsem odevzdal Svou lidskost Své
            Božské Esenci a Substanci a tímto jsem se směle připravil na vše, čím jsem byl nucen
            projít, abych úspěšně provedl své poslání. Odevzdáním se Vůli Svého Otce jsem účinně
            překonal  všechna  pokušení  a  byl  jsem  připraven  na  vše,  co  se  mělo  stát.  Jak  jste  si
            všimli, toto se událo třikrát a třikrát jsem nalezl Své učedníky spící a třikrát jsem jim
            řekl: „Bděte a modlete se, abyste se nedostali do pokušení, Duch je sice ochoten,  ale
            tělo je slabé.“


            ‚Třikrát‘  v probíraném  spoluvýznamu  představuje  stav  začlenění  všech  aspektů  Mé
            lidské  přirozenosti  a  proces  její  přípravy  na  sjednocení  s Mou  Božskou  Esencí  a
            Substancí, které vyvrcholilo nabytím a ustanovením Mé Nové Přirozenosti. V případě
            Mých  učedníků  to,  že  byli  nalezeni  třikrát  spící,  znamená  jejich  úplné  oddělení  od
            reprezentativní funkce, kterou měli, a navrácení zpět do jejich dřívějšího rozpoložení
            tkvícího  v jejich  typické  lidské  přirozenosti.  To  bylo  nutné  ustanovit,  aby  se
            negativnímu  stavu  umožnilo  vstoupit  a  připravit  lidstvo  pro  zradu  všech  pravých
            duchovních  principů  vztahujících  se  k Mé  Pravé  Přirozenosti.  Jakmile  upadnete  do
            spánku, čímž se říká, že jakmile neberete zřetel na vaši duchovní esenci a substanci
            (což  znamená  upadnutí  do  hlubokého  spánku),  tímto  se  ukotvujete  ve  svých
            zevnějšnostech, kde neexistuje nic z pravého života a vzhledem k tomu je v něm vše
            jako v hlubokém spánku.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30