Page 20 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 20

Sto druhý dialog




                                                      8. září 1999




            Petr:   Než půjdeme na otázky položené některými Tvými reprezentanty na Slovensku a
                v  České   republice,   chápu,   že   bys   rád   pokračoval   s   rozpravě   o   tématu   stého   a
            stoprvního   dialogu,   co   se   týká   náležitého   pochopení   Tvé   Nové   Přirozenosti.   Budu
            navýsost šťastný, když se Ti tento čas poskytne.

            Pán  Ježíš  Kristus:   Máš  pravdu,  Petře,  a  Já  ti  mnohokrát  děkuji  za  to,  že  Mi  tento  čas
            poskytuješ  pro  Můj  příspěvek  či  další  rozpracování  záležitostí,  které  byly  předneseny
                v  těchto dvou dialozích. Jak si pamatujete, byla  dána široká definice pojmu     ‚Absolutní‘,
            který se nedílně vztahuje k     Mé Absolutní Nové Přirozenosti. Pokud tuto definici pečlivě
            rozeberete, povšimnete  si dvou nejdůležitějších aspektů. Jeden hovoří  o všezahrnující
            povaze Absolutního, což ukazuje        na  fakt, že v   tomto Absolutním nic nechybí. Toto  ‚nic
            nechybí‘  by  u  někoho  mohlo  vzbudit  nesprávný  dojem,  že  Absolutní  obsahuje  taktéž
            vše   náležející   pseudopovaze   negativního   stavu,   tedy   že   se   dá   říci,   že   je   obojím,   jak
            dobrem tak i zlem        -  jak tvrdí některé   bláznivé   pseudofilosofie   a pseudoduchovnosti na
            vaší  planetě  a      v  zóně  vymístění.  To,  co  zapomínají  a   neberou  v   úvahu,  je  fakt,  jak  se
            uvádí       v  jednom   z   evropských   dialogů,   že   negativní   stav   a   všechny   jeho   produkty   a
            fabrikace  jsou  jen  iluzemi  a  zdáními  reality,  ale   ne  realitou  v   sobě  a  o  sobě.  Protože
            mají   takto   nereálnou   povahu,   vzhledem   ke   všem   praktickým   účelům      v  rámci   pravé
            reality neexistují. Proto nemůže být nic této pseudopovahy obsaženo ve  všezahrnující
            pravé   realitě   Absolutna     -  Mé   Nové   Přirozenosti.  Připisování   nereality   pravé   realitě
            nemá žádný      logický smysl.

            Avšak  jak  víte,  jedním      z  hlavních  záměrů  negativního  stavu  a   všech  jeho  obyvatel  je
            přesvědčit   sebe   samého   a   každého   ve   své   sféře,   že   je   reálný   a   trvalý.   Takže   se   po
            dlouhé  časové  období  zaměstnával  tím,  že  lidi  klamně   přiváděl        k  víře,  že  je  reálný  a
            trvalý. A co je lepším způsobem toho, aby se tento klam či úskok učinil pravdivým, ne-li
            prohlášení,   že   Absolutní      -  Já   je   původcem   jak   dobra,   tak   i   zla?   Tímto   způsobem,
            faktorem toho, že něco takového by mohlo vzniknout ve           Mně, si zajišťujete svou vlastní
            realitu  a  trvalost.  Pokud  by  to  tak  mělo  být,  pak  by  byl  negativní  stav  se  všemi  svými
            produkty  a  fabrikacemi  skutečně  reálný.  Toto  prohlášení  negativního  stavu  přivedlo
            mnohé  lidi  na  vaší  planetě      k  založení  všemožných  pseudoduchovních  hnutí,  která  šíří
            tuto   naprostou   nepravdu.     Avšak   v   pravé   realitě   jsoucna   a   bytí,   což   jsou   jediné   věci,
            které jsou vždy reálné a trvalé, je Absolutní z     jejich pozice všezahrnující, nepostrádající
            absolutně nic.

            Druhým     nejdůležitějším  aspektem  výše uvedené definice Absolutna je to, že ‚Absolutní
            zároveň   všechno        z  toho   přesahuje‘.   Co   tato   závěrečná   slova   naší   definice   skutečně
            znamenají?   Tento   výrok   odráží   fakt,   že   Absolutno,   protože   je   Absolutním   ve   všech
            svých aspektech,  se nemůže omezovat jen  na to a tím, že se definuje jako všezahrnující,
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25