Page 188 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 188
DIALOG 120
o čemkoli a také o jejich stavu mysli a o tom, k čemu se hlásí, k čemu lnou a co
praktikují nebo s čím se ztotožňují. A opět, tento aspekt Mé Přirozenosti má přímou
spojitost s Mou Novou přirozeností, protože pouze z pozice té Přirozenosti by se mohla
získat a věčně do Mne zahrnout jakákoli zkušenostní znalost kohokoli a čehokoli. Toto
je důvod, proč pouze tím, že mám tuto Novou Absolutní Přirozenost, mohu vynést
objektivní a spravedlivý Poslední soud nad tímto cyklem času/stavu/ režimu. Žádná
jiná Přirozenost by to nemohla učinit, protože by postrádala zkušenostní znalost všech
aspektů povahy negativního stavu a lidské povahy.
Ve své konkrétní pozici Mých pravých představitelů máte zdůrazňovat tato fakta o Mé
Nové Přirozenosti, aby lidé měli náležitý vjem toho, Kdo jsem a jak funguji ve vztahu
k nim, s tím, že do všech podrobností znám vše o nich včetně jejich nejtajnějších a
nejsoukromějších myšlenek, pocitů, tužeb, přání, potřeb a všeho ostatního, co mají
nebo skrývají.
Šestý aspekt se zabývá Mou Přirozeností, která je zde označena jako Svatá, jako Já, Kdo
jest opravdový a Kdo má klíč Davidův, Já, Kdo otvírá a nikdo nezavírá a Kdo zavírá a
nikdo neotvírá. Tento aspekt Mé Nové Přirozenosti v souvislosti s probíraným
tématem potvrzuje fakt, že třebaže mám plně a kompletně zažity všechny aspekty
negativního stavu a lidské povahy, a důsledkem toho jsem se dostal do styku se všemi
jejich početnými zly, nepravdami, pokrouceninami, ohavnostmi a ošklivostmi, nic této
povahy nekontaminovalo, neporušilo a ni neotrávilo žádný aspekt Mé Přirozenosti.
Protože Já jsem ten jediný, Kdo je Absolutně Svatý. Stav svatosti se určuje faktorem, do
jaké míry se jedinec nakazil čímkoli, odevzdal čemukoli, zkazil čímkoli a do sebe pohltil
a následně zvnitřnil cokoli, co je obsaženo v povaze negativního stavu a v negativních
aspektech lidské povahy. Protože Já jsem ten jediný, Kdo byl schopen úspěšně se
vyhnout takové zoufalé možnosti, Já jsem jediný, Kdo je Absolutně Svatý. V tomto
smyslu význam tohoto tvrzení naznačuje, že někdo jiný nemůže být sám o sobě a
sebou svatý, ale může být takový Mnou, skrze Mne, se Mnou, ode Mne a ze Mne. Cesta,
jak se stát takto svatým, je cestou vyhýbání se všem zlům a nepravdám a odmítání se
ztotožnit s čímkoliv, co přichází z negativního stavu a negativních aspektů lidské
povahy, a přijetí Mé Osobní Absolutní Svatosti do vaší relativní kondice.
Nicméně je tu ještě jeden aspekt pojetí Svatosti vztahující se ke Mně. Je to sám střed,
nejbytostnější a nejpodstatnější základ Mého Absolutního Jádra, což je něco, Jehož
pravou povahou nebo to, co To vůbec je, nemohou vyjádřit nebo rozlišit nebo pochopit
či pojmout žádná slova, ideje, představy, myšlenky, pocity, intuice nebo cokoliv jiného.
Proto by bylo nemožné o Tom říci něco víc.
Davidův klíč, který mám, označuje v konotaci našeho současného tématu zdroj
Absolutní Duchovní Pravdy. ‚David‘ souvztaží s duchovní pravdou. Mít jeho klíč
znamená mít jediné prostředky pro otevírání všech nekonečných tajemství a tajností
obsažených v duchovní pravdě. Protože jsou nekonečné, což vychází z faktu, že Já jsem
jediná Absolutní Pravda, pouze Já je mohu a smím otevřít, nebo je nechat zavřeny
neboli jinými slovy pouze Já je mohu a smím náležitě vyložit a vysvětlit každému, kdo
má o ně zájem a kdo k nim přistupuje s pozitivním a dobrým úmyslem a se správnou
motivací poznat pravdu kvůli praktikování všech jejích aspektů ve svém životě a kvůli
principům samým. Žádná relativní bytost toto nemůže udělat sama sebou beze Mne.