Page 186 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 186

DIALOG 120

            být  naživu  pouze  skrze  Mé  bytí  absolutně  naživu  a  žijícím  navždy.  Žádné  jiné  cesty
            nejsou možné nebo proveditelné. Ve své kondici, jako Mí praví představitelé na planetě
            Nula, máte odrážet tento důležitý duchovní faktor šířením jeho významu a obsahu ve
            vašich vlastních životech a ve způsobu, jakým máte vztah ke Mně a ke všem ostatním
            kdekoliv a kdykoliv.

            Třetí  aspekt  pojednává  o  Mně,  jak  mám  ostrý  dvousečný  meč.  Co  to  duchovně
            znamená, mít takový meč? Přímo se to vztahuje k tomu aspektu Mé Nové Přirozenosti,
            který má absolutní schopnost objevovat, odkrývat, vymezit, oddělit a odstranit cokoliv
            nepravdivé, zlé, negativní a protikladné čemukoli dobrému, pozitivnímu, pravdivému a
            náležitému bez ohledu na to, jak moc nebo do jaké míry je cokoli z negativního stavu
            maskováno, skryto, utajeno a jak dobré, náležité, správné a korektní se to jeví, a bez
            ohledu  na  to,  nakolik  se  cokoli  této  ohavné  povahy  činí  Mým  jménem.  Ale  také  to
            znamená  absolutní  ochranu  a  izolaci  každého  po  všech  stránkách  před  ublížením,
            poškozením, zraněním, zničením a věčným zatracením. Protože ostrý dvousečný meč
            vyjadřuje Absolutní, Čistou a Neznečištěnou Pravdu, která úspěšně bojuje proti všem
            zlům  a  nepravdám,  značí  to  taky  tu  zvláštní  moc  v Mé  Nové  Přirozenosti,  která  má
            absolutní schopnost eliminovat negativní stav nadobro a navždy a zachránit každého
            z jeho  spárů  bez  ohledu  na  to,  co  udělal  a  jaký  byl,  takže  navrací  všechny  zpět  do
            pozitivního  stavu.  Je  to tato část Mé  Nové  Přirozenosti, která  upozorňuje na pravou
            povahu pozitivního, jakož i negativního stavu, a ustanovuje náležité rozpoložení pro
            všechny v negativním stavu a jeho lidském životě, aby se káli a napravili své cesty, tím,
            že  jim  ukazuje  pravou  skutečnost  Mé  Absolutní  Pravdy  z Mého  Absolutního  Dobra
            nebo  Mé  Absolutní  Moudrosti  z Mé  Absolutní  Lásky  a  zároveň  jim  zobrazuje  rozdíl
            mezi  pozitivním  a  negativním  stavem.  Tato  schopnost  každému  umožňuje  dělat
            správné volby, které jsou založené na této rozhodující znalosti rozdílů, a ne na slepotě.


            Ve  vaší  konkrétní  pozici  jste,  jako  Moji  praví  představitelé,  uvedeni  do  pozice
            prodloužení Mého ostrého dvousečného meče, takže je vám umožněno jasně rozlišit a
            rozpoznat  pravdy  od  nepravd  a  překroucenin,  dobra  od  zel  a  klady  od  záporů  a
            překonat  a  zbavit  se  ve  svých  vlastních  životech  jakýchkoliv  možných  pozůstatků
            čehokoli  negativní  a  zlé  povahy  a  také  všech  svých,  z jejich  vlivu  vyplývajících,
            nesprávných  pojetí  Mé  Nové  Přirozenosti,  Mého  Nového  zjevení,  Mého  pozitivního
            stavu  a  způsobu,  jakým  žijete  a  praktikujete  všechno, co je obsaženo v Mém Novém
            zjevení.  Touto  vaší  schopností  budete  moci  ustanovit  pro  všechny  ostatní  příklad  a
            základ, na kterém, až se čas naplní, budou moci udělat to, co vy.

            Čtvrtý  zřetel  se  zabývá  tím  aspektem  Mé  Budoucí  Nové  Přirozenosti,  která  Mne
            popisuje jako Syna Božího, kdo má oči jako ohnivé plameny a jehož chodidla jsou jako
            zušlechtěný  kov.  Důvodem,  proč  říkáme  ‚budoucí‘,  je  to,  že  tehdy,  před  ukončením
            nabytí  Své  Nové  Přirozenosti,  jsem  byl  v pozici  bytí  jediným  Synem  Božím.  Proces
            sjednocení  s Mou  Esencí  a  Substancí  -  Otcem  nebyl  z pozice  Mé  Lidské  Přirozenosti
            dokončen  po  dlouhou  dobu  (ve  vašem  planetárním,  lidském  pojetí  času).  Zde  jsem
            fungoval z té pozice té části Své Přirozenosti, která se vztahuje k jí získaným lidským
            aspektům.  Protože  se  procesem  jejich  zbožštění  zbavily  všech  nečistot  negativních
            aspektů lidské povahy, bylo jim umožněno nazývat se zde Synem Božím. Syn přináší
            zpět k Otci všechno, co má, a dává mu to. Otec si to bere a inkorporuje nejen to, co mu
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191