Page 187 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 187

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            Jeho Syn přinesl, ale bere Svého Syna do Svých prsou a stává se jedním s Ním. Tímto
            Otec  zanechává  Svou  Otcovskou  identitu  a  Syn  zanechává  Svou  Synovskou  identitu.
            V tomto spojení se stávají Někým jiným - Mojí Pravou Absolutní Novou Přirozeností.

            V této  Nové  Přirozenosti  jsou  Mé  oči  jako  ohnivé  plameny  a  Má  chodidla  jako
            zušlechtěný  kov.  Mít  oči  jako  ohnivé  plameny  v této  konotaci  znamená  pohlížet  na
            každého a na všechno s nejintenzivnější a čistou bezpodmínečnou láskou, plamenem,
            který  hoří  věčně  a  neuhasitelně  a  nikdy  nemůže  přestat  vyzařovat  své  teplo  života
            veškerosti  Mého  Stvoření  a  pseudostvoření.  Mít  chodidla  jako  zušlechtěný  kov
            v současné konotaci svého významu  vyjadřuje Moji schopnost, hluboce zakořeněnou
            v Mé Nové Přirozenosti, sestoupit na úroveň každého v negativním stavu a v lidském
            životě a být s nimi, chodit mezi nimi a stýkat se s nimi bez jakéhokoliv nebezpečí pro
            ně  nebo  pro  Moji  Novou  Přirozenost.  Tato  má  nová  schopnost  představovaná  zde
            Mými chodidly jako z ušlechtilého kovu je nezbytná, pokud mám osvobozovat a spasit
            každého z negativního stavu a  od negativních aspektů lidského života. Je zde  stavěn
            základ pro završení tohoto nejtoužebnějšího cíle.


            Ve vašem konkrétním případě se jako Moji praví představitelé na planetě Nula máte
            učit mít podobné oči - jako ohnivé plameny, takže jste schopni na všechny pohlížet jen
            a jen z pozice Mé Absolutní Bezpodmínečné Lásky a její Absolutní Moudrosti a mít ke
            všem vztah jen a jen z této pozice bez vyhýbání se komukoliv, souzení či zatracování
            kohokoli,  ale  namísto  toho  kráčet  s Mými  chodidly,  jež  jsou  jako  zušlechtěný  kov,
            sestupovat  na  jejich  úroveň  chápání,  ukazujíce  a  představujíce  jim  pravý  život
            pozitivního stavu, takže jsou schopni rozeznat, poznat a uznat rozdíl mezi tím, co je
            čistě  pozitivní  povahy  a  co  je  čistě  jejich  negativní  povahy,  a  udělat  v této  důležité
            záležitosti vhodnou volbu.

            Pátý  element  pojednává  o  Mé  Přirozenosti,  která  obsahuje  sedm  Božských  Duchů  a
            sedm hvězd. Sedm Božských Duchů v konotaci právě probíhajícího tématu označuje tu
            část  Mé  Nové  Přirozenosti,  která  předtím  byla  definována  jako  nepojmenovatelná,
            nepřístupná a zcela a naprosto nepochopitelní jakoukoliv relativní myslí. Můžete To
            považovat za samotné Absolutní Jádro Mé Absolutní Esence a Absolutní Substance, ze
            kterého  vyvěrají  zvláštní  druhy  energií  dávající  povstat  veškerosti  Mého  Stvoření  a
            ustanovení všech forem života. Toto je aspekt Mé Nové Přirozenosti, který plně rozvíjí
            každého a všechno, kdož a což do nejmenších možných podrobností pozná absolutně
            vše, co se v komkoli či čemkoliv odehrává v každém období jeho neustálého souvislého
            a nepřetržitého fungování a projevování se. Je vždy přítomný kdekoliv od nejvyšších
            nebes až po nejhlubší pekla, vyplňující všechna zákoutí a všechna skrytá místa, takže
            nikdo a nic nikdy není mimo jeho pohled či vnímání. V povšechnosti Mého Stvoření i
            pseudostvoření neexistuje místo, kde by se někdo či něco mohlo ukrýt nebo být mimo
            Jeho  uvědomování  a  aktivní  vnímání.  A  sedm  hvězd  v této  konotaci  značí  Moji
            Absolutní Znalost jakýchkoliv a všech druhů idejí, pojmů, představ, myšlenek, pocitů,
            vůlí,  činností,  chování,  postojů,  vztahů,  ustanovení  a  všeho  ostatního,  co  kdokoliv
            v pozitivním nebo negativním stavu nebo lidském životě má.

            Je  velmi  závažné  a  podstatné  mít  tento  aspekt  Mé  Přirozenosti  kvůli  schopnosti
            vyjádření spravedlivého, objektivního a poctivého soudu o komkoliv v tomto ohledu.
            Takovýto spravedlivý soud by mohl být vynesen z absolutní znalosti všeho o každém a
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192