Page 187 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 187
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
Jeho Syn přinesl, ale bere Svého Syna do Svých prsou a stává se jedním s Ním. Tímto
Otec zanechává Svou Otcovskou identitu a Syn zanechává Svou Synovskou identitu.
V tomto spojení se stávají Někým jiným - Mojí Pravou Absolutní Novou Přirozeností.
V této Nové Přirozenosti jsou Mé oči jako ohnivé plameny a Má chodidla jako
zušlechtěný kov. Mít oči jako ohnivé plameny v této konotaci znamená pohlížet na
každého a na všechno s nejintenzivnější a čistou bezpodmínečnou láskou, plamenem,
který hoří věčně a neuhasitelně a nikdy nemůže přestat vyzařovat své teplo života
veškerosti Mého Stvoření a pseudostvoření. Mít chodidla jako zušlechtěný kov
v současné konotaci svého významu vyjadřuje Moji schopnost, hluboce zakořeněnou
v Mé Nové Přirozenosti, sestoupit na úroveň každého v negativním stavu a v lidském
životě a být s nimi, chodit mezi nimi a stýkat se s nimi bez jakéhokoliv nebezpečí pro
ně nebo pro Moji Novou Přirozenost. Tato má nová schopnost představovaná zde
Mými chodidly jako z ušlechtilého kovu je nezbytná, pokud mám osvobozovat a spasit
každého z negativního stavu a od negativních aspektů lidského života. Je zde stavěn
základ pro završení tohoto nejtoužebnějšího cíle.
Ve vašem konkrétním případě se jako Moji praví představitelé na planetě Nula máte
učit mít podobné oči - jako ohnivé plameny, takže jste schopni na všechny pohlížet jen
a jen z pozice Mé Absolutní Bezpodmínečné Lásky a její Absolutní Moudrosti a mít ke
všem vztah jen a jen z této pozice bez vyhýbání se komukoliv, souzení či zatracování
kohokoli, ale namísto toho kráčet s Mými chodidly, jež jsou jako zušlechtěný kov,
sestupovat na jejich úroveň chápání, ukazujíce a představujíce jim pravý život
pozitivního stavu, takže jsou schopni rozeznat, poznat a uznat rozdíl mezi tím, co je
čistě pozitivní povahy a co je čistě jejich negativní povahy, a udělat v této důležité
záležitosti vhodnou volbu.
Pátý element pojednává o Mé Přirozenosti, která obsahuje sedm Božských Duchů a
sedm hvězd. Sedm Božských Duchů v konotaci právě probíhajícího tématu označuje tu
část Mé Nové Přirozenosti, která předtím byla definována jako nepojmenovatelná,
nepřístupná a zcela a naprosto nepochopitelní jakoukoliv relativní myslí. Můžete To
považovat za samotné Absolutní Jádro Mé Absolutní Esence a Absolutní Substance, ze
kterého vyvěrají zvláštní druhy energií dávající povstat veškerosti Mého Stvoření a
ustanovení všech forem života. Toto je aspekt Mé Nové Přirozenosti, který plně rozvíjí
každého a všechno, kdož a což do nejmenších možných podrobností pozná absolutně
vše, co se v komkoli či čemkoliv odehrává v každém období jeho neustálého souvislého
a nepřetržitého fungování a projevování se. Je vždy přítomný kdekoliv od nejvyšších
nebes až po nejhlubší pekla, vyplňující všechna zákoutí a všechna skrytá místa, takže
nikdo a nic nikdy není mimo jeho pohled či vnímání. V povšechnosti Mého Stvoření i
pseudostvoření neexistuje místo, kde by se někdo či něco mohlo ukrýt nebo být mimo
Jeho uvědomování a aktivní vnímání. A sedm hvězd v této konotaci značí Moji
Absolutní Znalost jakýchkoliv a všech druhů idejí, pojmů, představ, myšlenek, pocitů,
vůlí, činností, chování, postojů, vztahů, ustanovení a všeho ostatního, co kdokoliv
v pozitivním nebo negativním stavu nebo lidském životě má.
Je velmi závažné a podstatné mít tento aspekt Mé Přirozenosti kvůli schopnosti
vyjádření spravedlivého, objektivního a poctivého soudu o komkoliv v tomto ohledu.
Takovýto spravedlivý soud by mohl být vynesen z absolutní znalosti všeho o každém a