Page 185 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 185

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            Přirozenosti Já smím, mohu a jsem ochotný neustále pro každého zajišťovat ohromná
            množství příležitostí pro kání a napravení vlastních negativních a zlých způsobů. A o
            toto jde v tomto aspektu Mé Přirozenosti., jak se to odráží v prvním citovaném textu.

            V druhém aspektu jsem označen jako První a Poslední, kdo byl mrtev a přišel do života.
            Jde  tu  o  dvojí  záležitost.  V prvním  případě  být  První  a  Poslední  označuje,  že  nikdo
            přede Mnou a nikdo po Mně nemůže existovat a ani nikdy nebyl a nebude. Kdokoliv a
            cokoliv  je  a  existuje,  je  a  existuje  uvnitř,  lépe  řečeno,  je  a  existuje  mezi  Prvním  a
            Posledním. V tomto smyslu je zřejmé, že nikdo a nic nemůže, nesmí ani není s to být a
            existovat vně nebo před tím či po tom Prvním a Posledním - po Mně. Toto je otázka
            všezahrnujícího činitele. Z důvodu, aby to bylo všezahrnující, bylo pro Mne nezbytné
            zažít  něco,  co  nikdy  předtím  nebylo  zahrnuto  ve  zkušenostní  modalitě  Mé  Staré
            Přirozenosti  -  negativní  stav  a  lidský  život.  A  tady  přichází  druhá  záležitost.  Pro
            někoho, kdo je Absolutně Ryze pozitivní bez jakéhokoliv obsahu čehokoliv negativního
            uvnitř Své Přirozenosti, vstoupit do negativního stavu a jeho lidského života znamená
            zemřít nebo zakusit smrt. Procesem podrobení všech aspektů negativního stavu a jeho
            lidského  života  a  odstraněním  všeho  negativního,  zlého  a  nepravdivého  z lidského
            aspektu  Své  Přirozenosti,  jsem  se  stal  opět  živým  a  uchoval  jsem  si  všechny  přímé
            zkušenosti všeho, co je obsaženo v povaze negativního stavu a lidských životů.

            Tento  konkrétní  aspekt  se  přímo  týká  Mé  Nové  Přirozenosti.  Toto  je  prorocká
            předpověď  o  postupu  nabytí  Mé  Nové  Přirozenosti.  Bez  ní  bych  nikdy  nemohl
            sestoupit  na  úroveň  relativních  sentientních  entit  a  stát  se  pravým  a  jediným
            (symbolicky  řečeno  Prvním  a  Posledním)  Spasitelem  všech  z negativního  stavu  a
            negativních  aspektů  lidské  povahy.  Kdyby  se  to  vůbec  nikdy  nestalo,  nikdo  by  na
            věčnost  nemohl  unést  toto  strašné  a  nesnesitelné  břemeno  pseudojsoucna  a
            pseudobytí negativního stavu a lidského života. Protože jsem předvídal, že bez tohoto
            faktoru  by  negativní  stav  a  jeho  lidský  neživot  nemohl  být  přeměněn,  spasen  nebo
            odstraněn  a  že  jeho  stálá  přítomnost  by  nejen  komplikovala  životy  každého  také
            v pozitivním  stavu,  ale  za  takovýchto  protivných  podmínek  by  bylo  nemožné
            pokračovat  v takovémto  či  jakémkoliv  jiném  životě  vůbec,  dobrovolně  jsem  se  stal
            mrtvým,  abych  se  mohl  opět  stát  živým.  Vidíte,  proč  bylo  tak rozhodující  a  důležité
            získat Mou Novou Přirozenost? A z této skutečnosti vidíte, že to byla otázka života a
            smrti každého kdekoliv a kdykoliv.


            Ve vaší současné kondici, pokud se někteří z vás stále drží čehokoliv, co bylo popsáno
            v Mých poselstvích sedmi církvím a zaznamenáno v první a druhé kapitole Apokalypsy
            jako negativní, zlé, nepravdivé a pokroucené, tímto jste duchovně mrtví. Nebo pokud
            spojujete  cokoliv  z Mého  Nového  zjevení  s čímkoli,  co  není  jeho  idejemi  a  obsahem,
            v tomto případě jste smrtelně nemocní a jste v procesu duchovního umírání. Činit tak
            nebo být takový znamená zkoušet nemožné - být vně nebo být před tím nebo po tom
            Prvním  a  Posledním.  Jakýkoliv  pokus  tak  činit  vás  udělá  duchovně  mrtvými.  Ale
            protože Já jsem také zemřel a v procesu podrobení smrti samé se stal živým navždy,
            vydláždil  jsem  cestu  pro  vás,  abyste  se  uzdravili  ze  smrtelné  nemoci  nebo  přišli  do
            pravého života, pokud jste už duchovně mrtví.

            V tomto konkrétním smyslu být První a Poslední také značí být pouze jediný, kdo je
            První a Poslední naživu a žijící v absolutním smyslu. Kdokoliv relativní tedy může žít a
   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190