Page 185 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 185
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
Přirozenosti Já smím, mohu a jsem ochotný neustále pro každého zajišťovat ohromná
množství příležitostí pro kání a napravení vlastních negativních a zlých způsobů. A o
toto jde v tomto aspektu Mé Přirozenosti., jak se to odráží v prvním citovaném textu.
V druhém aspektu jsem označen jako První a Poslední, kdo byl mrtev a přišel do života.
Jde tu o dvojí záležitost. V prvním případě být První a Poslední označuje, že nikdo
přede Mnou a nikdo po Mně nemůže existovat a ani nikdy nebyl a nebude. Kdokoliv a
cokoliv je a existuje, je a existuje uvnitř, lépe řečeno, je a existuje mezi Prvním a
Posledním. V tomto smyslu je zřejmé, že nikdo a nic nemůže, nesmí ani není s to být a
existovat vně nebo před tím či po tom Prvním a Posledním - po Mně. Toto je otázka
všezahrnujícího činitele. Z důvodu, aby to bylo všezahrnující, bylo pro Mne nezbytné
zažít něco, co nikdy předtím nebylo zahrnuto ve zkušenostní modalitě Mé Staré
Přirozenosti - negativní stav a lidský život. A tady přichází druhá záležitost. Pro
někoho, kdo je Absolutně Ryze pozitivní bez jakéhokoliv obsahu čehokoliv negativního
uvnitř Své Přirozenosti, vstoupit do negativního stavu a jeho lidského života znamená
zemřít nebo zakusit smrt. Procesem podrobení všech aspektů negativního stavu a jeho
lidského života a odstraněním všeho negativního, zlého a nepravdivého z lidského
aspektu Své Přirozenosti, jsem se stal opět živým a uchoval jsem si všechny přímé
zkušenosti všeho, co je obsaženo v povaze negativního stavu a lidských životů.
Tento konkrétní aspekt se přímo týká Mé Nové Přirozenosti. Toto je prorocká
předpověď o postupu nabytí Mé Nové Přirozenosti. Bez ní bych nikdy nemohl
sestoupit na úroveň relativních sentientních entit a stát se pravým a jediným
(symbolicky řečeno Prvním a Posledním) Spasitelem všech z negativního stavu a
negativních aspektů lidské povahy. Kdyby se to vůbec nikdy nestalo, nikdo by na
věčnost nemohl unést toto strašné a nesnesitelné břemeno pseudojsoucna a
pseudobytí negativního stavu a lidského života. Protože jsem předvídal, že bez tohoto
faktoru by negativní stav a jeho lidský neživot nemohl být přeměněn, spasen nebo
odstraněn a že jeho stálá přítomnost by nejen komplikovala životy každého také
v pozitivním stavu, ale za takovýchto protivných podmínek by bylo nemožné
pokračovat v takovémto či jakémkoliv jiném životě vůbec, dobrovolně jsem se stal
mrtvým, abych se mohl opět stát živým. Vidíte, proč bylo tak rozhodující a důležité
získat Mou Novou Přirozenost? A z této skutečnosti vidíte, že to byla otázka života a
smrti každého kdekoliv a kdykoliv.
Ve vaší současné kondici, pokud se někteří z vás stále drží čehokoliv, co bylo popsáno
v Mých poselstvích sedmi církvím a zaznamenáno v první a druhé kapitole Apokalypsy
jako negativní, zlé, nepravdivé a pokroucené, tímto jste duchovně mrtví. Nebo pokud
spojujete cokoliv z Mého Nového zjevení s čímkoli, co není jeho idejemi a obsahem,
v tomto případě jste smrtelně nemocní a jste v procesu duchovního umírání. Činit tak
nebo být takový znamená zkoušet nemožné - být vně nebo být před tím nebo po tom
Prvním a Posledním. Jakýkoliv pokus tak činit vás udělá duchovně mrtvými. Ale
protože Já jsem také zemřel a v procesu podrobení smrti samé se stal živým navždy,
vydláždil jsem cestu pro vás, abyste se uzdravili ze smrtelné nemoci nebo přišli do
pravého života, pokud jste už duchovně mrtví.
V tomto konkrétním smyslu být První a Poslední také značí být pouze jediný, kdo je
První a Poslední naživu a žijící v absolutním smyslu. Kdokoliv relativní tedy může žít a