Page 233 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 233

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            Co  se  Ti  zde  předkládá,  Petře,  jako  výsledek  tvých  otázek  a  obav,  je  něco  nesmírně
            důležitého,  čehož  příčina  je  nad  tvé  přítomné  chápání.  To  je  důvod,  proč  je  někdy
            dovoleno,  aby  ses  cítil  rozmrzelý,  pln  pochyb,  nejistý,  úzkostný  a  skleslý  během
            zaznamenávání těchto dialogů. Tyto stavy mysli jsou účinně využity k tomu, aby vedly
            ke  kladení  všech  těchto  otázek  a  k obdržení  odpovědí,  které  mají  ohromně  důležitý
            multiverzální význam a důsledky. Vím velmi dobře, že prožívat tyto stavy mysli není
            pro tebe příliš příjemné, ale jsou to prostředky, jimiž lze docílit něco velmi užitečného
            ku prospěchu všech. Takže buď trpělivý a vydrž do konce.


            Peter:  Vynasnažím  se,  seč  budu  moci.  Avšak  co  si  máme  myslet  o  zmíněných
            rozporech v některých údajích a o možnosti, že jsi v některých případech nemluvil se
            mnou Ty, ale někdo jiný, nebo že to je výplod mé fantazie?

            Pán Ježíš Kristus: Ovšem, jde o velmi vážné prohlášení. Nějak se to vztahuje na výše
            probrané téma o tom, jak jsou některá slova, určité ideje či pojmy vnímány, chápány a
            vyjadřovány  chováním  v pozitivním  stavu  na  jedné  straně  a  ve  stavu  negativním  a
            v lidském  životě  na  straně  druhé.  Jak  sis  povšiml  ze  shora  uvedeného  vysvětlení,
            mohou mít stejná slova a stejné výrazy zcela rozdílný význam, podle toho, zda se na ně
            pohlíží  z hlediska  pozitivního  stavu,  nebo  z hlediska  negativního  stavu  či  z typicky
            lidského pohledu a chápání.


            V odpověď na tvé obavy, jakožto i na mnohé obavy jiných, zda jsem to Já, kdo s tebou
            vždy rozmlouvá v každém konkrétním případě, tě mohu ujistit, že jsem to vždycky Já,
            ať to může jakkoliv znít, jako kdybych to nebyl Já. Ovšem jako vždycky, je to na každém
            z vás  uznat,  zda  je  tomu  tak,  či  nikoliv.  Také,  jako  vždy,  je  osobní  zodpovědností
            každého čtenáře verifikovat tuto skutečnost vlastní intuicí, logikou, svým uvažováním
            a  intelektem  či  jakýmkoliv  dostupným  způsobem  provést  tuto  důležitou  úlohu
            prověřování.


            Dovol, abych ti a také každému čtenáři těchto Dialogů připomenul, co jsem vám všem
            v tomto  ohledu  sdělil  v úvodu  k Novému  zjevení  Pána  Ježíše  Krista.  Z velmi
            závažných důvodů, Petře, jsem zvolil, aby bylo Mé Nové zjevení přenášeno v podobě,
            prostředky a způsoby tvého specifického myšlení, mluvení, sebevyjádření, prezentace
            idejí, způsob psaní a čeho všeho  ještě, vše to je Mnou všemožně rozsáhle využíváno
            během naší konverzace v přítomnosti nebo v době, kdy jsi přenášel Mé Nové zjevení.


            Na  druhé  straně  se  velmi  často  stává,  jak  již  bylo  uvedeno  shora,  že  způsob,  jakým
            někteří čtenáři chápou určité pojmy či obsah slov - a v jaké souvislosti jsou užívány či
            co  skutečně  znamenají  -  je  totálně  rozdílný  od  způsobu,  jakým  jsou  pojímány  a
            chápány v doméně pozitivního stavu.


            Vezmi  na  příklad  slovo  ‚smích‘,  to,  které  vyvolalo  takové  znepokojení  u  jednoho  ze
            čtenářů, že usoudil, jako bych to nebyl Já, kdo promlouval. Jaký smysl vkládají lidé do
            toho slova? Má mnoho významů. Může to být prostě smích jako následek slyšeného
            vtipu. Může to být smích ve smyslu zesměšnění v případě někoho či něčeho. Může jít o
            smích,  který  skrývá  rozpaky  ohledně  někoho  či  něčeho.  Může  se  jednat  o  vyjádření
            dobré nálady nebo radosti z úspěšného výkonu. Může být výsledkem prožívané legrace
   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238