Page 49 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 49
entita, není nikdy absolutní. Je vždy relativní k tomuto Absolutnímu. Proto Nikdo
jiný než Nejvyšší, nemůže být ve stavu totálního sjednocení, jednoty a harmonie své
lásky a moudrosti, dobra a pravdy, vůle a rozumu, maskulinity a femininity, atd.
Můžeme se stávat stále víc sjednocenými, ale nikdy se nemůžeme stát úplně
sjednocenými. V této situaci spočívá tajemství naší motivace neustále postupovat k
stále většímu uvědomění, pochopení a přijetí pravé Přirozenosti Nejvyššího, jiných a
nás samých. Tato motivace po progresivně stále větším sjednocení se odráží v naší
sexualitě a v sexuálních tužbách stát se jedním s Bohem, který je Absolutní
Femininitou a Maskulinitou, a stát se jedním se všemi ostatními ve Stvoření
Nejvyššího. Všichni muži navazují vztah k Absolutní Feminitě Nejvyššího a ke všem
ženám, a všechny ženy navazují vztah k Absolutní Maskulinitě Nejvyššího a ke všem
mužům.
Sexuální vztah muže s mužem a ženy s ženou (jak to vidíme v aktu homosexuality)
nemá žádnou duchovní platnost, protože nedává či nedosahuje žádné náležité
duchovní, duševní, emocionální, intelektuální ani fyzické sjednocení. Konec konců,
láska či feminita vyhledává své sjednocení se svou moudrostí či maskulinitou a
moudrost či maskulinita vyhledává své sjednocení se svou láskou či femininitou.
Protože existuje takovýto duchovní princip spojení všeho se vším a postupování od
duchovního k mentálnímu, k fyzickému, k tělesnému, vnější formou lásky je ženské
tělo a vnější formou moudrosti je mužské tělo. Proto jediné pravé duchovní,
duševní, emocionální, intelektuální a fyzické spojení a sjednocení ve vnějším stupni
(jako výsledek duchovní souvztažnosti) je možné pouze mezi mužem a ženou, a
mezi ženou a mužem.
Jsem si vědom toho faktu, že takzvané homosexuální společenství ve světě nebude
potěšeno výše uvedeným popisem mužskosti a ženskosti a lidské sexuality. Avšak
pravá realita jejich fyzických forem a jejich podstatných rozdílů hovoří víc než
jakákoli slova. Toto jsou duchovní fakty. Překroucení a falzifikace těchto faktů
nastoupily po takzvaném "Pádu". Falzifikace těchto faktů a jejich negativní
souvztažnosti vedly k vývoji falešných potřeb a pocitů ve všech aspektech lidského
života. Protože sexualita je jedním z nejdůležitějších aspektů našeho pozemského
života, je jenom zřejmé, že sexualita se stala nejdůležitějším aspektem překroucení a
padělání.
Jedním z mnohých konkrétních výsledků této falzifikace bylo objevení
se nepřirozených tužeb po homosexuálních aktech. To nutně neznamená, že
všichni homosexuálové jsou zlí nebo odsouzeníhodní do pekel, jak si to někteří lidé
myslí. To jen znamená, že kvůli některým velmi důležitým duchovním důvodům se
rozhodli živě a konkrétně ilustrovat tuto falzifikaci skrze své sexuální preference a
praktiky. Zdali takovýto zvolený sexuální životní styl je, nebo není zlý, úplně závisí na
jejich úmyslech, motivacích a na tom, do jaké míry jej používají k manipulaci,
využívání, zneužívání a poškozování jiných lidí. Toto je samozřejmě pravda o všem a
všech, a nejen o homosexuálech.
Vraťme se však k duchovnímu sjednocení maskulinity a femininity: vzhledem k výše
zjeveným faktům je zřejmé, že naše sexuální touhy mají o mnoho hlubší a o mnoho
důležitější význam, konotaci a roli, než jsou mnozí z nás ochotni uznat.
Kvůli tomu faktu, že nejsme absolutní, můžeme prožívat Nejvyššího a jiné v nás
samých, uvnitř nás samých, jen v omezeném smyslu. Zkušenosti uvnitř nás samých
jsou omezené naší relativní přirozeností. Abychom však mohli pokročit k většímu
sebeuvědomění, uvědomění Boha a jiných, nemůžeme být omezeni na naše vlastní
omezené zkušenosti. Potřeba zakusit víc se odráží v naší potřebě po rozmanitosti.
Lidská přirozenost a přirozenost všech inteligentních bytostí a entit