Page 48 - CHÁPÁNÍ A NAPLNĚNÍ NAŠEHO POZEMSKÉHO ŽIVOTA
P. 48

Intenzita,   intimnost,   síla   a   bezprostřednost   sexuálního   styku,   jako   také   jeho
            nejsoukromější, nejjedinečnější a nejsubjektivnější zkušenost je takového rozsahu,
            že žádný jiný akt se s ním ani jen zdaleka nemůže porovnat. Vzhledem k takovéto
            konotaci sexuality je velmi zřejmé, že sexuální styk nebyl nikdy míněn k plození
            potomstva nebo fyzické rození se dětí. Posledně uvedená konotace sexuality se
            stala realitou po takzvaném "Pádu". Před "Pádem" se lidé rodili na tuto Zemi ne
            pomocí  fyzického  narození,  ale  přímým  nadělením  Nejvyššího.  To  jest,  Nejvyšší
            zformoval fyzické  tělo pro perspektivní lidskou bytost,  a potom vdechl do tohoto
            těla jedinečného ducha života. Tento duch pocházel z Nejvyššího čili z ideje, která
            nastala v Absolutním Myšlenkovém Procesu Nejvyššího či v Jeho/Jejím Absolutním
            Duchu. V té době se nerodila žádná batolata ani děti, protože nadělení Nejvyššího
            neobsahovalo nevědomost a nevědomé procesy a stavy.


            Takže   je   zřejmé,   že   účelem   sexuality   u   lidských   tvorů   a   u   všech   ostatních
            inteligentních bytostí a entit v celém Stvoření Nejvyššího není rodit děti, jak to dělají
            zvířata. Jejím účelem u inteligentních bytostí a entit je mystická, intimní, jedinečná,
            velmi zvláštní  a  soukromá komunikace a  vztah s  Nejvyšším, s jinými a  se sebou
            samým. Spojuje nás s Nejvyšším a se všemi ostatními ve Stvoření Nejvyššího.

            Z tohoto důvodu byly Nejvyšším stvořeny inteligentní bytosti a entity jako formy
            nebo přijímače dvou hlavních a základních aspektů Jeho/Její Absolutní Přirozenosti
            – Božské Lásky a Božské Moudrosti a všech jejich příslušných črt, charakteristik a
            atributů.   Tyto   dva   hlavní   aspekty   tvoří   totální   sjednocení   a   jednotu   v   jednom
            nedělitelném   Bohu.  Všechno,   co  se   vztahuje   k   Božské   Lásce,   může   se   nazvat
            feminitou   a   všechno,   co   se   vztahuje   k   Božské   Moudrosti,   může   se   nazvat
            maskulinitou.   Protože   láska   je   esencí   jakéhokoliv   života   a   moudrost   substancí
            jakéhokoliv   života,   jeden   bez   druhého   nemohou   být   ani   existovat,   a   existuje
            neustálá snaha po jejich vzájemném spojení a sjednocení.

            Kvůli   tomuto   důležitému   rozdílu   byly   všechny   inteligentní   bytosti   a   entity   ve
            Stvoření Nejvyššího stvořeny takovým způsobem, aby obsahovaly a odrážely tyto
            dva hlavní aspekty přirozenosti Nejvyššího. Jedním je Boží obraz a druhým je Boží
            podoba.   Takže   každá   osoba   nese   v   sobě   jak   maskulinní,   tak   rovněž   femininní
            charakteristiky, které neustále usilují o své splynutí, spojení a sjednocení. Toto úsilí
            se v nás projevuje jako potřeba po sexuálním styku.

            Na druhé straně, aby se ukázalo, jak velmi je důležité sdílení, výměna a spojení
            feminity  a maskulinity, nebo  Lásky  a Moudrosti,  Dobra a  Pravdy, Vůle a Rozumu,
            Citu a Intelektu, lidé se objevují ve dvou rozdílných fyzických formách – v mužské a
            ženské.


            Bytostná   a   podstatná   životní   potřeba   sjednocení   se   svou   láskou   a   se   svou
            moudrostí,   odráží   se   v   naší   neodolatelné   přitažlivosti   k   naší   opačné   sexuální
            charakteristice a sexuální touze po naší opačné sexuální charakteristice – muže k
            ženě a ženy k muži.

            Takže v této konotaci není sexualita ničím jiným než duchovní souvztažností vší
            touhy a potřeby po sjednocení lásky a moudrosti, dobra a pravdy, vůle a rozumu, či
            maskulinity a feminity. Toto se přímo vztahuje k náležitému poznání a chápání a k
            interakci   s   pravou   Absolutní   Přirozeností   Nejvyššího   a   s   Jeho/Jejím   celým
            Stvořením.


            V Nejvyšším, jelikož On/Ona je Absolutní, je toto sjednocení Absolutní a stálé. Jen v
            absolutním a dokonalém stavu a kondici je možné úplné a totální sjednocení všech
            principů maskulinity a feminity. Avšak ani jedna inteligentní bytost, lidský tvor nebo
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53