Page 115 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 115

naprostých   zel   a  nepravd   pseudotvůrců,   a  tím   jim   dodávají   reálnost,   jako   by
            skutečně  existovali, mění iluzi na jedinou skutečnost a existenci.

                   A   devátý   pseudookruh   je   obýván   těmi,   které   lze   považovat   za
            přijímatele,  zahrnovatele  a  „poskytovatele  zpětné  vazby“  kompletnosti  a  úplnosti
            zel  a  nepravd  pseudotvůrců.


                   Takže  sedmý,  osmý  a  devátý  pseudookruh  lze  považovat  za  fyzickou,
            přírodní, pseudopřírodní, pseudofyzickou dimenzi pseudostvoření nebo  negativního
            stavu  čili  zóny vymístění a  toto je  „stávání se“ všech zel a  nepravd a  obecně to lze
            pojímat jako  pseudovnější mysl negativního stavu čili pseudostvoření pseudotvůrců.


                   Opět,  šestý,  sedmý,  osmý  a  devátý  okruh  pseudostvoření    zpočátku  taktéž
            vyžadují   externí   nástroje,   formální   zavedení   a   vnější   manifestaci   ve   formě
            pseudosouvztažností  všech  zel  a  nepravd,  které  jsou  jim  prezentovány  jako  dobré
            a  pozitivní  a  jako  pravda  a  které  se  jeví  jako  pravé  nitro.  V této  konotaci  je  tu
            tedy  „vnějšek“ považován za „nitro“ a „nitro“ je považováno za „vnějšek“.


                   Díky   tomuto   uspořádání   lze   vidět,   že   negativní   stav   nemá   nic   originální,
            původní  či tvůrčí nebo produktivní. Všechno je ukradeno, okopírováno, zkresleno,
            zmrzačeno,  převráceno  vzhůru  nohama  ze  skutečného  a  pravého  stvoření.  To
            je   důvod,   proč  všichni   agenti   a   ti,   co   se   ztotožnili   s negativním   stavem,   jsou
            zloději  a  lupiči  a  proč  neustále  kradou  a  loupí  nebo  se  pokoušejí  okradnout  a
            oloupit  a  napadat  a  mrzačit  pravé stvoření.


                   V obou   situacích,   nejprve   v pozitivním   stavu   stvoření   devíti   okruhů,   a
            potom  v pseudostvoření    devíti    pseudookruhů,    lze    vidět    určitý    souvztažný
            faktor  každé dimenze.  Tudíž  první  okruh  stvoření  a  první  okruh    pseudostvoření
            by    přesně  souvztažil  se  čtvrtým  a  skrze  čtvrtý  se  sedmým  okruhem  stvoření.
            Druhý  by  přesně  souvztažil  s pátým  a  skrze  pátý  s osmým    okruhem    stvoření;
            a    třetí    by    přesně     souvztažil   se   šestým   a   s   devátým   okruhem   stvoření   a
            pseudostvoření.


                   Dobrým příkladem by bylo, že v prvním okruhu si pečování, zprostředkování
            a   uvádění   Absolutních   Principů   Nejvyššího   vyžaduje   důkladný   výzkum,
            průzkum   a   vztahování,   což   si   zase   vyžaduje   náležité   chápání,   dokázání   a
            odůvodnění   takového     stavu.   Sjednocení,   ztělesnění   a   představení   principů   si
            vyžaduje jejich náležité vnímání,  snímání  a   rozpoznání,   aby   tak  měly   patřičnou
            formu   a   byly   patřičně   vyjádřeny   a  vštípeny.  A  nakonec  třetí,  šestý  a  devátý
            okruh:  manifestace,  vyzařování  a  emanace  principů  si  vyžadují  jejich  vyhledání,
            šíření  a  jejich správné rozmístění, aby byly  přijaty, zahrnuty a aby byla poskytnuta
            zpětná vazba ohledně kompletnosti a úplnosti  všech    principů,    jak    procházejí  ke
            všem  okruhům  a  jsou  co  nejproduktivnějším, nejkonstruktivnějším, nejtvořivějším
            způsobem  aplikovány,  prožívány,   budovány,  obohacovány,  zlepšovány  a  vraceny
            zpět   prvnímu   okruhu,  kde   opět   uchopeny   jsou   vylepšeny,  obohaceny,  znovu
            prožity, a poté jsou s novými ideami, vycházejíce z těch  idejí, poslány zpět ke všem
            ostatním okruhům.


                   Každý okruh, bez ohledu na jeho pozici a místo, je tedy z hlediska tohoto faktu,
            návrhu    a   souvztažnosti   stejně    důležitý,    stejně    zvláštní,   stejně    jedinečný,
            stejně  potřebný, stejně hodnotný, stejně vážený jako kterýkoli jiný, bez výjimky či
            vyloučení.  Proto  je  potěšením  a  požitkem  být  součástí  kteréhokoli  okruhu;  a
            jedinečnost   a     zvláštnost  a   jinakost   je  stejná  jako   u  všech   ostatních   ve  všech
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120