Page 115 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 115
naprostých zel a nepravd pseudotvůrců, a tím jim dodávají reálnost, jako by
skutečně existovali, mění iluzi na jedinou skutečnost a existenci.
A devátý pseudookruh je obýván těmi, které lze považovat za
přijímatele, zahrnovatele a „poskytovatele zpětné vazby“ kompletnosti a úplnosti
zel a nepravd pseudotvůrců.
Takže sedmý, osmý a devátý pseudookruh lze považovat za fyzickou,
přírodní, pseudopřírodní, pseudofyzickou dimenzi pseudostvoření nebo negativního
stavu čili zóny vymístění a toto je „stávání se“ všech zel a nepravd a obecně to lze
pojímat jako pseudovnější mysl negativního stavu čili pseudostvoření pseudotvůrců.
Opět, šestý, sedmý, osmý a devátý okruh pseudostvoření zpočátku taktéž
vyžadují externí nástroje, formální zavedení a vnější manifestaci ve formě
pseudosouvztažností všech zel a nepravd, které jsou jim prezentovány jako dobré
a pozitivní a jako pravda a které se jeví jako pravé nitro. V této konotaci je tu
tedy „vnějšek“ považován za „nitro“ a „nitro“ je považováno za „vnějšek“.
Díky tomuto uspořádání lze vidět, že negativní stav nemá nic originální,
původní či tvůrčí nebo produktivní. Všechno je ukradeno, okopírováno, zkresleno,
zmrzačeno, převráceno vzhůru nohama ze skutečného a pravého stvoření. To
je důvod, proč všichni agenti a ti, co se ztotožnili s negativním stavem, jsou
zloději a lupiči a proč neustále kradou a loupí nebo se pokoušejí okradnout a
oloupit a napadat a mrzačit pravé stvoření.
V obou situacích, nejprve v pozitivním stavu stvoření devíti okruhů, a
potom v pseudostvoření devíti pseudookruhů, lze vidět určitý souvztažný
faktor každé dimenze. Tudíž první okruh stvoření a první okruh pseudostvoření
by přesně souvztažil se čtvrtým a skrze čtvrtý se sedmým okruhem stvoření.
Druhý by přesně souvztažil s pátým a skrze pátý s osmým okruhem stvoření;
a třetí by přesně souvztažil se šestým a s devátým okruhem stvoření a
pseudostvoření.
Dobrým příkladem by bylo, že v prvním okruhu si pečování, zprostředkování
a uvádění Absolutních Principů Nejvyššího vyžaduje důkladný výzkum,
průzkum a vztahování, což si zase vyžaduje náležité chápání, dokázání a
odůvodnění takového stavu. Sjednocení, ztělesnění a představení principů si
vyžaduje jejich náležité vnímání, snímání a rozpoznání, aby tak měly patřičnou
formu a byly patřičně vyjádřeny a vštípeny. A nakonec třetí, šestý a devátý
okruh: manifestace, vyzařování a emanace principů si vyžadují jejich vyhledání,
šíření a jejich správné rozmístění, aby byly přijaty, zahrnuty a aby byla poskytnuta
zpětná vazba ohledně kompletnosti a úplnosti všech principů, jak procházejí ke
všem okruhům a jsou co nejproduktivnějším, nejkonstruktivnějším, nejtvořivějším
způsobem aplikovány, prožívány, budovány, obohacovány, zlepšovány a vraceny
zpět prvnímu okruhu, kde opět uchopeny jsou vylepšeny, obohaceny, znovu
prožity, a poté jsou s novými ideami, vycházejíce z těch idejí, poslány zpět ke všem
ostatním okruhům.
Každý okruh, bez ohledu na jeho pozici a místo, je tedy z hlediska tohoto faktu,
návrhu a souvztažnosti stejně důležitý, stejně zvláštní, stejně jedinečný,
stejně potřebný, stejně hodnotný, stejně vážený jako kterýkoli jiný, bez výjimky či
vyloučení. Proto je potěšením a požitkem být součástí kteréhokoli okruhu; a
jedinečnost a zvláštnost a jinakost je stejná jako u všech ostatních ve všech